Chapter 2

322 13 0
                                    

" Shit .. " vloekt Jayde zacht.
Ik kijk haar niet begrijpend aan.
" Ik heb alwéér mijn boek niet bij. " zegt Jayde paniekerig en ik schiet in de lach.
" We hebben vandaag het boek niet nodig, de gastles herenverzorging is vandaag. "
" Praise the lord! " zegt Jayde hardop en ik schud lachend mijn hoofd.

Ik zwaai mijn schooltas over mijn schouder en volg Lily en Jayde naar het lokaal.
Jayde geeft me een harde por in mijn zij en kijk haar boos voordat ik zie wat ze bedoeld.
Twee smaragd groene ogen kijken mij indringend aan en ik voel mijn adem stokken.
" Goodmorning. " zegt de jongen met een speels lachje om zijn lippen.
" Goodmorning. " zeg ik vriendelijk terug.
" Are you the model for today's class ? " vraag ik terwijl ik hem goed bekijk, hij heeft lange bruine krullen en schattige kuiltjes in zijn wangen.
" Yes I am miss. " antwoord hij en ik geef Jayde een kneepje in haar hand.
" Well it won't be a problem to pay attention, that's for sure " zeg ik en geef de jongen een knipoog voordat ik het lokaal in loop.

" Wat ben je toch ook een flirt " lacht Jayde als we plaats nemen aan onze tafel.
" Jayde come on, het is onmogelijk om niet met hem te flirten. " zeg ik serieus en Jayde lacht harder.
" Je bent in ieder geval wel over Zayn heen, nu Liam nog links laten liggen. " zegt ze met een speels lachje en ik geef haar een stomp tegen haar bovenarm terwijl ik mijn schoolspullen op de tafel pak.

Does he know ?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu