Chapter 22

226 11 0
                                    

‘’ Ladies and gentlemen, this is Heathrow airport. Thank you for flying with KLM and have a wonderful New year. ‘’ luidt het door het vliegtuig als we geland zijn.
Ik loop hand in hand met Blake als Liam voorbij loopt, hij kijkt me niet eens aan.
Ik voel een steek in mijn hart, ik sla mijn ogen neer.

Eenmaal thuis plof ik op bed, Liam is niet meegekomen naar ons.
Ik hoor Niall, Louis, Jayde en Blake hard lachen, de tranen blijven maar over mijn gezicht lopen, waarom voel ik me zo alleen zonder liam.
Ik zit op mijn bankje voor de raam als ik iemand hoor binnenkomen ‘’ Go away Blake, please, i dont want to see anyone. ‘’
Ik hoor toch dat diegene die is binnen komen lopen doorloopt, opeens voel ik twee armen om me heen, ik ruik de aftershave van Liam.
Ik voel dat ik schrik, ‘’ dont be scared baby. ‘’ zegt Liam in mijn oor.
‘’ Im sorry i behaved like an asshole, i just got scared because i don't want to lose you ‘’ Liam pakt me steviger vast.
‘’ I know, believe me when I say i only love you and no one else. ‘’ zeg ik zachtjes terug ‘’ im so tired. ‘’
‘’ That is the jetlag babe, come with me. ‘’ Liam pakt mijn hand en trekt me mee naar de douche.
Hij draait de douche open en begint me langzaam uit te kleden, steeds een kusje plantend op elk bloot stukje huid wat verschijnt, ik voel dat ik kippenvel krijg.

Zachtjes duwt Liam me onder de douche, ik krijg een warm gevoel van binnen als ik zie dat hij even later terugkomt met een pyama jurkje en ook bij me in de douche stapt.
‘’ Are you okay babe, or would you like a bath? ‘’ vraagt Liam, ik schud nee terwijl ik dicht tegen hem aansta, ‘’ this is perfect. ‘’ zucht Liam.
‘’ You are perfect. ‘’ fluister ik tegen zijn borstkas, Liam sluit zijn armen om me heen en trekt me wat dichter tegen me aan.
Zachtjes plaatst hij een kus om mijn hoofd, ik glimlach terwijl ik zachtjes over zijn onderrug kriebel.
Ik voel iets harder worden tegen mijn onderbuik, zachtjes grinnik ik en kijk Liam aan.
‘’ Well this feels awkward. ‘’ en hij kijkt ongemakkelijk weg.
Ik duw mijn mijn vinder zijn wang zachtjes terug zodat hij me recht aankijkt, ik ga wat op mijn tenen staan en bijt zachtjes op zijn lip.
‘’ This isn't helping. ‘’ fluister Liam zachtjes terwijl zijn handen zich om mijn billen vormen.
Liam draait de douche uit en duwt me zachtjes uit de douche, hij wikkelt een handdoek om me heen en duwt me zachtjes tegen de wastafel waar hij me in mijn nek begint te kussen.
De vlinders in mijn buik schieten alle kanten op, Liam trekt me zachtjes mee naar mijn slaapkamer.
Mijn mond valt open als ik zie hoe mijn slaapkamer eruit ziet, er staan geloof ik wel 30 kaarsen overal en rondom het bed liggen honderden rozenblaadjes.
‘’ Wauw, this is gorgeous ‘’ zeg ik tegen Liam en ik kus hem.

Liam zucht, ‘’ this was the best sex ever. ‘’
Ik knik terwijl ik met mijn hoofd op zijn borstkas ligt, ‘’ it felt like love.. ‘’ zeg ik zachtjes.
‘’ That’s because we are love baby ‘’ fluistert Liam, ‘’ I don’t know who this Harry dude is and I really don’t care but I get that you think he.. ‘’ Ik leg een vinger op zijn lippen.
‘’ Ssst, it’s me and you Liam. ‘’ en ik sla de dekens op ons heen.
Zo val ik heerlijk in slaap.

‘’ Wake up, cutie ‘’ Ik rol zuchtend tegen Liam aan, ‘’ no my bed feels like heaven now ‘’
‘’ I know but it’s already 1 o’clock in the afternoon, if you wake up now you can sleep tonight so the jetlag doenst kick in that hard ‘’ legt Liam uit.
Met tegenzin sta ik op, ‘’ hi, sleepyheads. ‘’ groet Niall ons.
‘’ What are the plans for newyear ? ‘’ vraagt Louis
‘’ We go to the Londen eye wasn’t ? ‘’ vraagt Jayde
Iedereen knikt, ‘’ ehm, is it a problem if Zayn comes to ? ‘’ vraagt Blake kijkend naar mij.
‘’ No ofcourse not, i got this cutie now. ‘’ en ik kijk Liam verliefd aan.
‘’ Ugh can I puke? ‘’ ik grinnik en geef Louis een stomp tegen zijn arm aan.

‘’ Papa komt vandaag niet thuis, Chanel. Hij moet langer blijven, zoals het uitziet komt hij pas ergens eind januari terug.. ‘’ Blake komt m’n slaapkamer ingelopen.
‘’ Hm, oke! Dan stuur ik hem straks al vast een nieuwjaarswens. ‘’ zeg ik terug.
Blake knikt en loopt de kamer weer uit, ik draai me om en kijk in de prachtige ogen van Liam.
‘’ What did he say? ‘’ vraagt Liam nieuwsgierig
Ik leg Liam uit wat Blake zojuist verteld heeft over papa, ‘’ luckily you have me ‘’ grinnikt Liam naar me.
Ik buig voorover en ik geef hem een kus, wat verheug ik me op vanavond.

‘’ Jullie zijn zo cute, Chanel ‘’ kirt Jayde.
Ik grinnik en parkeer m’n range rover voor de nagelsalon, Jayde en ik hebben besloten om een pamperdagje in te plannen.
‘’ Nagels, huid, haren en make-up ‘’, ‘’ just what i needed ‘’ zegt Jayde als we bij de nagelsalon zitten.
‘’ Thank you Vicky, my make-up looks flawless ‘’, ‘’ as always when you do it. ‘’ ik geef m’n vaste make-up stylist een knuffel en stap samen met Jayde in de auto.

‘’ Looking good ladies. ‘’ zegt Blake als we binnenkomen.
‘’ We gaan naar boven om onze haren te doen, what time is dinner ready ? ‘’ vraag ik aan Blake en Niall.
‘’ The boys will be here around 6.30 so i think im ready cooking at 7. ‘’ zegt Niall
‘’ Okay. ‘’ En ik loop met Jayde naar boven, ‘’ vind je het niet erg dat Zayn ook komt? ‘’ vraagt Jayde me terwijl ik haar haren krul.
‘’ Nee, het is nu inmiddels al zolang geleden en hij heeft me nooit wat meer in de weg gelegd dus ik doe normaal tegen hem. ‘’ ‘’ En ik heb Liam nu dus no hidden feelings. ‘’ lach ik naar Jayde.
Jayde grinnikt, ‘’ en nog wat van Mr. Greeneyes gehoord? ‘’
Ik knik, ‘’ Hij is vanavond ook bij de london eye met vrienden en hij ging ergens eten, ben benieuwd of we hem tegenkomen. ‘’.
Ik zet net de laatste krul in mijn haar als ik een hoop geschreeuw en gejoel hoor beneden, dat betekent dat de groep compleet is, wat heb ik hier zin in!


Does he know ?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu