Chapter 25

228 9 0
                                    

Ik schrik wakker als ik beneden iets hoor, meteen schiet het door me gedachten of ik de deur wel op slot heb gedaan.
Ik verstijf als ik voetstappen op de trap hoor, ik stap zachtjes uit bed en kruip onder het bed.
Zachtjes doe ik mijn hand voor mijn mond als ik 2 schoenen zie binnen stappen.. huh, die schoenen ken ik bedenk ik me.

Ik schuif mezelf zachtjes onder het bed uit, ‘’ Li. ? ‘’ vraag ik zachtjes.
Liam draait zich om, ik schrik als ik zie hoe zijn gezicht eruit ziet.
‘’ OMG Liam, who did this to you and how did you get in ? ‘’
‘’ I used the key Blake gave me.. ‘’ fluistert Liam met een schorre stem.
Ik doe mijn dim licht zachtjes aan, ‘’ walk with me, so I can clean your face.. ‘’
‘’ Im so sorry Chanel. ‘’ zegt Liam terwijl ik de sneeën en schrammen op zijn gezicht verzorg.
‘’ Who did this to you? ‘’ vraag ik, Liam schraapt zijn stem. ‘’ It doesn't matter Chanel, i just came by to see you. ‘’
‘’ I know that’s a lie Liam, I know what Harry told you so I know your not here to see me. ‘’
‘’ Now who did this to you? ‘’

Liam slaat zijn ogen neer, ‘’ I walked into Blake at Bijoux.. ‘’
‘’ BLAKE DID THIS TO YOU ? ‘’ schreeuw ik, ‘’ no no, Harry told him something about us but it was a lie so I got mad an I told Blake that you had seks with him last night, so Blake got mad at harry.. ''
'' You tolded Blake I had sex with Harry ? '' vraag ik met grote ogen.
Liam knikt en slaat zijn ogen neer, '' im sorry Chanel.. after i left Bijoux i ran into Harry and his friends.. ''
‘’ That asshole. ‘’ sis ik.
‘’ He wasn’t a asshole last night.. ‘’ zucht Liam
‘’ I was mad at you Li, and after I’ve read that tweet I was furious.. ‘’ bijt ik hem toe.

‘’ CHANEL WAAR BEN JE, CHANEL ? ‘’ hoor ik Blake opeens roepen.
‘’ Shit! ‘’ vloekt Liam en ik kijk Liam bang aan.
Ik hoor Blake stampvoetend de trap opkomen, ‘’ stay here ‘’ beveel ik Liam.
Ik loop net de badkamer uit als Blake mijn kamer instormt ‘’ WAAR THE FUCK BEN JIJ MEE BEZIG CHANEL WALDORF, EERST LIAM- TOEN HARRY EN NU IS HET EEN GROTE TERINGZOOI. DAT IK MET LIAM AKKOORD WAS OMDAT HET EEN GOEIE JONGEN, TUURLIJK IS HET NIET GOED WAT HIJ ZEI MAAR JIJ WAS OOK NIET AARDIG TEGEN HEM MAAR FACKING HARRY NEUKEN CHANEL? JUIST DE JONGEN WAAR IK JE ZO VOOR GEWAARSCHUWD HEB!! ‘’ schreeuwt Blake.
Ik loop automatisch een paar stukken naar achteren, Blake heeft nog nooit zo tegen me geschreeuwd.
Er komt geluid uit de badkamer, ik kijk snel die kant op.
‘’ Ik hoop voor jou dat ik naar niet harry focking styles aantref want hij is dood Chanel, ik maak hem af! ‘’

Ik schud mijn hoofd terwijl Blake de badkamer binnenloopt, ‘’ Liam ?? Who did this to you ‘’ ik hoor dat Liam het verhaal nog een keer uitlegt.
Blake komt met gebalde vuisten terug de kamer ingelopen, ‘’ im gonna facking kill him. ‘’
Blake pakt zijn telefoon en begint hevig nummers in te typen en te schreeuwen tegen diegene die aan de telefoon is.

‘’ YOU TWO ARE STAYING IN THIS HOUSE FOR THE REST OF THE NIGHT! DON’T LET ANYONE IN. ‘’ beveelt Blake ons.
We knikken allebei.
Blake stormt de trap af en ik hoor de deur dichtklappen, Liam zucht hoorbaar en laat zichzelf op bed zakken.
Ik loop naar de badkamer en ik zet het bad aan, ondertussen dat het bad volloopt haal ik van Blake zijn kamer een onderbroek en een joggingsbroek + t-shirt, ik besluit ook maar gelijk om een paar paracetamols mee te nemen.
Liam kijkt me dankbaar aan als ik hem een flesje wat met de paracetamols aangeef, snel neemt hij ze in.

Ik pak Liam bij zijn hand en trek hem zachtjes mee naar de badkamer, ik doe zijn t-shirt uit en zet voorzichtig een kusje op elke blauwe plek of schram die ik zie.
ik zucht, dit is gewoon mijn schuld bedenk ik me..
Liam trekt een pijnlijk gezicht als hij zichzelf in bad laat zakken, ‘’ are you okay Li? ''
''Is the water to hot? ‘’ vraag ik bezorgd.
‘’ No my body hurts, come sit in bath with me please? Vraagt Liam.
Ik schud nee, ‘’ im sorry Li, take some time for yourself. Are you hungry? ‘’
Liam slaat zijn ogen neer knikt.
‘’ im gonna make something to eat then, i’ll be right back. ‘’

Ik loop de trap af, ik ben blij dat ik alle gordijnen al gesloten heb.
Ik pak een groot bord en besluit wat hapjes te maken, ik rol gehaktballetjes en bak deze aan.
Gelukkig is er nog heel wat over van het oud en nieuw feestje.
Uiteindelijk loop ik met een bord vol tapas naar boven, ik zet het bord op mijn nachtkastje en besluit om even bij Liam te kijken.
Een golf van medelijden komt omhoog als ik Liam zie zitten, bont en blauw met de tranen over zijn wangen lopend.
‘’ Im so sorry Li, this is al my fault ‘’ zeg ik met neergeslagen ogen, ‘’ i was so stupid. ‘’
‘’ Im sorry it was not my intention to fight with you.. ‘’ zucht Liam.
Ik geef Liam een kus op zijn voorhoofd en doe nog wat warm water erbij in bad
‘’ Mind if i join you ? ''  vraag ik Liam zachtjes.
‘’ No, please come here ‘’ ik kleed me uit en laat me in het warme water zakken.

Ik zucht als ik mezelf tegen Liam aan laat leunen, hij vouwt zijn armen om me heen.
Wat heb ik dit gemist..
Ik voel Liam lichtjes schokken van het huilen tegen mijn schouders, ik draai me om zodat ik recht voor Liam zit, ik buig voorover en kus zijn tranen een voor een weg.
‘’ Does it hurt a lot ? ‘’ vraag ik zachtjes aan Liam, Liam knikt voorzichtig.
‘’ I don’t want you to be in pain babe.. ‘’ zucht ik.

Ik pak zijn shampoo en was zachtjes zijn haren voordat ik ze uitspoel met warm water, Liam trek een gepijnigd gezicht als ik zachtjes met het washandje over zijn lijf heenga.
‘’ Im sorry baby ‘’ fluister ik tegen hem terwijl ik hem een kus op zijn wang druk.
Ik spoel Liam zijn lijf af en help hem uit bad, mijn hart breekt als ik al zijn blauwe plekken zie.
Ik help hem met afdrogen en kleed mezelf aan, ik schrik als Liam me in een knuffel trekt.
Meteen wordt mijn hele hart verwarmd, het veilige gevoel is meteen terug.
Ik kijk Liam diep in zijn hazel bruine ogen en glimlach, mijn hart maakt een sprongetje als Liam tegen me zegt ‘’ If you don’t step away now im gonna kiss you. ‘’
Ik ga express nog wat dichter tegen hem aanstaan en ga op mijn tenen staan, ik wordt helemaal warm als ik Liam’s lippen op de mijne voel.
Ik help hem nog even met zijn t-shirt aandoen en loop met hem mee naar de slaapkamer, ik zorg dat hij comfortabel zit in bed, Liam kijkt dankbaar naar het bord met eten en het duurt niet lang voordat het bord half leeg is.
‘’ Your such a pig. ‘’ grinnik ik.

Does he know ?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu