‘’ i love you Mr. Liam Payne ‘’ fluister ik in zijn oor terwijl ik zachtjes door zijn haren kriebel.
Liam is opeens heel stil, hij stopt met over mijn rug te kriebelen en ik voel dat hij zijn hoofd naar achteren wilt doen.
Shit, ik wil niet dat hij me nu aankijkt.‘’ Chanel what did you just say? ‘’ Liam kijkt me vragend aan.
Ik bijt op mijn lip en antwoord : ‘’ I just said i love you Mr. Liam Payne. ''
Liam’s ogen worden groot, ‘’ you said when you broke up with Zayn you wouldnt love nobody else ever again.. ‘’
Ik sla m’n ogen neer, dat heb ik inderdaad gezegd denk ik bij mezelf maar deze gevoelens kan ik niet negeren.
‘’I love you too Mrs. Chanel waldorf ‘’ fluister Liam opeens.
‘’ Since the moment you went with us to the gameplay. ‘’
Ik kijk hem aan, ‘’ really Li? That’s its like 3 years ago, it’s that why you didn’t like Zayn?’’
Liam knikt, ‘’ and thats why i still dont like him, he hurted you and since then Blake has warned us everytime even if we just looked at you. ‘’
Ik trek Liam na me toe en knuffel hem, ‘’ let’s sit in the hottub ‘’ zegt Liam.‘’ This feels so good ‘’ we laten ons zakken in het warme bubbelbad.
Ik kruip bij Liam op schoot en kruip tegen zijn borstkas, hij slaat zijn arm op me heen.
Ik voel mn ogen zwaar worden.‘’ She fell asleep in the pool, she has her bikini on bro. I only put on her pyama’s ‘’ hoor ik Liam zachtjes zeggen.
‘’ I hope for you that you dont hurt her like that Malik douche did. ‘’ ik hoor dat het Blake is.
‘’ Blake when will you trust me around your sister ‘’ hoor ik Liam vragen.
‘’ I do, just dont have seks with her, the idea is weird .. ‘’ grinnikt Blake.
Ik glimlach stiekem, als ik me omdraai voel ik dat ik tegen Liam aanlig, ik nestel me tegen hem aan en hoor hem nog net zeggen ‘’ you see Blake, she trusts me. ‘’Ik wordt wakker van kusjes in m’n nek, ‘’ hm ‘’ kreun ik een beetje.
‘’ Wake up princess, it’s christmas moring ‘’ ik kijk in de ogen van Liam.
‘’ Aww you called me princess.‘’ kir ik tegen hem.
Liam grinnikt en rolt over me heen het bed af, eenmaal op de grond gaat hij op een knie zitten.
Hij schraapt zijn keel ‘’ Dear Chanel Waldorf, would you like to be my princess forever and always ?’’
‘’ You’re seriously the cutest thing ever and yes, i will ‘’ ik druk Liam een kus op zijn voorhoofd.
‘’ Would you like to take a bath with me? ‘’ vraagt Liam, ik knik.
Ik loop naar de kast en trek een spijkerbroek met steentjes eruit en een trui met als opdruk the bags under my eyes are designer, ik heb hem vorig jaar als verjaardagscadeau gekregen van Carly omdat ik altijd klaagde over wallen.
‘’ Babe the bath is ready. ‘’ roept Liam, ‘’ im coming ‘’ en ik loop richting de badkamer.
Ik slik even als Liam net zijn boxer uittrekt als ik binnen kom, hij is zo lekker denk ik in m’n gedachten.
‘’ you like what you see? ‘’ grinnikt Liam.
‘’ I was staring wasn't i? ‘’ vraag ik lachend aan Liam, ‘’ yes you we're. ‘’
Snel trek ik mn pyama uit en klim ik bij hem in bed, heerlijk warm water met bloesem badschuim, ‘’ hm ‘’ zucht ik.
Liam laat mijn haren in het water zakken en begint ze te wassen, ‘’ this feels amazing ‘’ zucht ik zachtjes.
Li spoelt mijn haren uit en ik ga tegen hem aanzitten, hij vouwt zijn armen op me heen en laat zijn hoofd rusten op mijn schouder.
Zo zou ik eeuwig kunnen blijven liggen.‘’ Merry christmas lovebirdies ‘’ Kirren Niall en Jayde als ik met Liam de trap af kom, we moeten allebei lachen.
De tafel is prachtig gedekt, ‘’ wow Louis you did ur best didn’t ya ‘’ Louis kijkt me glunderend aan.
Ik geniet als we met z’n allen gezellig zitten te eten.
Dan buldert Blake opeens ‘’ TIME FOR PRESENTSSS ‘’ en iedereen rent naar de kerstboom.
Mijn mond valt open als ik het cadeautje van Blake uitpak, het is een lange zwarte avondjurk met een compleet open decolleté met langs de rand steentjes.‘’ I just had the best idea ever! ‘’ zegt Louis opeens
Iedereen kijkt hem niet begrijpend aan, ‘’ What if we did a really fancy dinner tomorrow ? ‘’
'' That everybody is really dressed up and stuff? ‘’ voegt Louis toe.
‘’ Is that a excuse to see my sister in that dress, Louis? ‘’ vraagt Blake hem met een opgetrokken wenkbrauw.
Liam grinnikt en zegt ‘’ it could be an excuse for me to take the dress of ur little sister. ‘’
Voor ik het weet is het een hoop geschreeuw en rent Blake als een gek achter Liam aan, Liam schreeuwt alles bij elkaar.
Niall heeft de cola door zijn neus lopen van het lachen en Jayde komt niet meer bij van het lachen.
‘’ AAAAHHH I DIDN'T MEAN ITT AAAAHH, BLAKE DONT KILL MEEE. ‘’
Liam komt weer langs gerend met Blake in zijn kielzog, wat een gekken.--
Na vandaag wat rondgewandeld te hebben in de sneeuw gaan we ons nu klaarmaken voor het diner vanavond, zo benieuwd hoe iedereen eruit ziet straks.
De tafel hebben we net al met z’n allen gedekt, en Niall en Jayde zijn onze chef-koks.‘’ Dit is serieus de beste kerstvakantie ooit! ‘’ Jayde kijkt me glunderend aan, ‘’ wie had dit ooit gedacht, Jayde? ‘’
‘’ Ja inderdaad, denk je nog wel eens aan Harry? ‘’ vraagt Jayde terwijl ze haar extensions inzet, ‘’ ja, hij whatsappt best wel vaak en ik weet niet wat het is maar ik kan die blik in zijn ogen niet vergeten. ‘’
Jayde kijkt me niet begrijpend aan.
‘’ Hij keek me aan alsof ie me op wou vreten.. ‘’
‘’ Nou als dat een goed teken is weet ik het ook niet meer ‘’ lacht Jayde.
Ik lach, ze is echt niet voor niks mijn beste vriendin.
‘’ Ik zie wel hoe het loopt, de vlinders door Liam vliegen nog steeds overuren. ‘’ grinnik in tegen Jayde.
‘’ You are so cute together, it’s really like barbie and ken ‘’, ‘’ Ik ga Niall helpen met eten, zie je straks toetje. ‘’Ik zucht als ik in de spiegel kijk, de jurk is echt prachtig.
Blake heeft zoveel geld uitgegeven en hoe hij op de wachtlijst is gekomen voor deze jurk is me nog steeds een raadsel.
Ik besluit om mijn haren op te steken en wat losse plukken te krullen, mijn make-up hou ik rustig met een donkere oog make-up.Liam fluistert zachtjes ‘’fack’’ in mijn oor als ik aan tafel schuif en ik zie hem op zijn lip bijten, hij schuifelt wat heen en weer op zijn stoel.
Dan valt mijn oog op het tafel laken wat op schoot wat omhoog is gekomen, ik grinnik. Dat gaat vast nog leuk worden vanavond.Voorzichtig leg ik mijn hand tegen het glas in de woonkamer, ik hoor het gelach van een verte.
Deze woonkamer is zo mooi, het moment wat ik hier met Liam had ga ik never nooit meer vergeten.
Ik kijk omhoog naar de sterren, net op het moment dat ik kijkt piekt er eentje.
‘’ Dat was jij he mama.. ‘’ en ik glimlach door de ruit.
Zachtjes hoor ik de deur achter me op slot gaan, ik glimlach in mezelf.
Dat kan maar een iemand zijn en ik besluit te doen alsof ik hem niet gehoord heb, ik krijg kippenvel als Liam met zijn vingers vanuit mijn handen naar mijn nek glijdt.
Zachtjes draait hij me om en glijdt met zijn vingers langs mijn ontblote decolleté, hij laat zachtjes zijn lippen op die van mij plakken.
‘’ Li.. ‘’ zucht ik terwijl ik mijn lippen strakker op die van hem druk, ik zet mijn handen in zijn haren en druk mezelf tegen hem aan.
'' You look gorgeous baby.. why are you here by yourself ? '' vraagt Liam terwijl hij zijn duim over mijn wang strijkt.
'' I just needed a moment, christmas without my mum stays weird. '' vertel ik Liam.
Liam knikt begrijpend en slaat zijn sterke armen om me heen.
'' Wanna come downstairs with me ? Dessert is coming up. '' vraagt Liam, ik knik en loop met hem mee.
JE LEEST
Does he know ?
FanfictionChanel Waldorf is een rijkeluiskindje dat gewend is om te krijgen wat haar hartje begeerd, maar wat als zij eens niet krijgt wat zij wilt en haar leventje helemaal op zijn kop wordt gegooid !? .. A dutch one direction fanfiction. ___________________...