Chapter 9

231 10 0
                                    

‘’ Hm, ah.. ‘’
Verward kijk ik om me heen, wat hoor ik ?
Ik ga wat rechterop zitten, wat een droom..
Zacht gekreun vervult mijn linkeroor, ik kijk naast me en zie dat Liam zichzelf aan het bevredigen is..
Snel kijk ik of de slaapcabine op slot is, ik buig langzaam naar Liam toe en fluister : ‘’ Need a helping hand babe ? ''

Liam schrikt en gaat meteen rechtop zitten, ‘’ fack Chanel, what were you dreaming? The noises you made were so naughty.. ‘’ zegt Liam.
Ik voel mezelf rood worden, schijnbaar heb ik niet alleen genoten bedenk ik mezelf.
Lachend kijk ik hoe Liam zijn broek dicht probeert te krijgen.

Ik kruip dichter naar Liam toe, kus hem zachtjes achter zijn oor en geef hem zachtjes kusjes op zijn mond, zodra hij zijn handen naar mijn billen verplaats bijt ik hem op zijn lip.
Liam kreunt, zachtjes ga ik met mijn handen over zijn gespierde buik en trek lijntjes over zijn V-lijnen.
Langzaam trek ik zijn shirt naar boven en verplaatst mijn handen terug naar zijn buik.
Ik ga bij liam op schoot zitten en trek een lijn van kusjes van zijn nek naar zijn onderbuik, Liam grijpt mijn t-shirt vast maar ik leg zijn handen weer terug achter zijn hoofd.

Ik geef hem nog een kus op zijn mond en zeg ‘’ If only dreams could come true.’’ met een knipoog en schuif snel de cabinedeur open, op dat moment komt Blake langsgelopen ‘’ Hoi zusje, lekker geslapen ? Over ongeveer 3 uurtjes gaan we landen, het ontbijt wordt zo gebracht. ‘’
‘’ Goeiemorgen broer, ik sterf van de honger! ‘’ Blake kijkt me glimlachend aan en kijkt bedenkelijk naar Liam die nog steeds moeilijk kijkt.
‘’ Did you keep ur hands off mate? ‘’ vraagt Blake nep boos
‘’ I wouldn't dare to touch your little sister bro, you know me. ‘’ zegt Liam lachend terug.
‘’ Dirty little liar! ‘’ fluister ik hem gauw toe als Blake door loopt, en schuif extra langzaam van mijn stoel af.

Does he know ?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu