Chapter 17

185 9 0
                                    

We zitten met z’n allen te wachten in de wachtkamer van de eerste hulp als mijn telefoon gaat, ik schrik als ik de foto van Carly zie in m’n telefoon, ‘’ oh-oh ‘’ en ik draai de telefoon om naar Jayde.
‘’ Doe alsof er niks aan de hand is. ‘’ zegt Jayde met een schijnheilig gezicht.
‘’ Hi Carly! ‘’ zeg ik vrolijk
‘’ Dag lieverd, hartelijk gefeliciteerd met je 21e verjaardag ‘’ hoor ik de lieve stem van Carly zeggen, opeens voel ik me helemaal rustig.
‘’ Dankjewel Carly, hoe is het bij je familie ?’’
‘’ MOVE IT PEOPLE MOVE IT, I NEED A DOCTER, 24 YEAR OLD MALE COLAPSED ON THE STREET ‘’
‘’ Chanel, chanel wat is dat ? Waar ben je ? ‘’ vraagt Carly serieus
‘’ W-w-e zitten op de eerste hulp Carly, Louis en Blake hebben gevochten omdat een kerel niet van me af kon blijven. ‘’ stotter ik naar Carly.
‘’ Oh nee toch en nu ?‘’ ik zie Blake en Louis aan komen lopen, ‘’ Carly ik moet ophangen, ze komen eraan ‘’.
‘’ Doe voorzichtig kindje, doeg. ‘’

Ik sta op en snel mezelf naar Blake die met een hechtpleister op zijn wenkbrauw en zijn arm in het gips aan komt lopen.
‘’ Heb je veel pijn ? ‘’ vraag ik meteen.
‘’ Nee zusje helemaal niet, die creep is er erger aan toe. ‘’ lacht hij me toe.
Ik loop naar Louis toe en geef hem een kus op zijn wang, ‘’ ur okay Louis ? ‘’
‘’ I am now! ‘’ zegt Louis met de breedste glimlach ooit.
‘’ Let’s go home ‘’ zegt Niall, ‘’ i’m hungry ‘’
Jayde rolt met haar ogen, ‘’ you are always hungry ‘’.
Iedereen lacht, wat een mafkezen zijn het ook.

Does he know ?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu