Chapter 39

221 9 2
                                    

'' Li ? Do you have your suitcase ready ? And do you know where Char's uggs are ? ''
'' Yes baby I have everything, she is asleep now. Is it okay if I put her red cosy suit on ? vraagt Liam
Ik knik, '' im so happy if we are there, I really don't know how she will act on the plane.. ''
Vanavond vliegen we naar Disneyland Orlando omdat de jongens daar een TV special opnemen, 300 fans krijgen de kans om erbij te zijn.
'' Don't worry baby, she'll be fine. '' en Liam pakt me vast.
'' But I gave you a little hint baby.. '' fluistert hij terwijl hij me zachtjes naar hem toe trekt.
'' Ohyeah what hint did you gave me? '' fluister ik terug.
'' That our babygirl is asleep. '' Er ontsnapt een zachte kreun als hij me zachtjes aan mijn oorlel zuigt.
'' Li.. '' kreun ik zachtjes terwijl hij mijn legging en onderbroek naar beneden schuift.
Meteen trekt hij ook mijn jurkje en BH uit, ik schuif zijn shirt over zijn hoofd en draai zachtjes de deur op slot.
'' Li this is mean. '' zeg ik met een sip gezicht als Liam mijn beide polsen vastbindt aan ieder een kant van het hemelbed.
Liam schopt zijn broek uit en grinnikt.
'' I... love.... You. '' Met elk woord wat hij zegt plaats hij een kusje rondom mijn nek, ik voel dat ik onder hem kronkel.
Liam trekt een lijn met zijn tong vanuit mijn nek naar mijn gevoelige plekje, hij schuift zachtjes een vinger naar binnen terwijl hij op mijn gevoelig plekje zuigt.
'' Ohh liam.. '' kreun ik harder.
Liam schuift een tweede vinger bij me naar binnen en gaat sneller op en neer terwijl hij me strak aan blijft kijken.
Zachtjes wrijft hij de vingers langs mijn lippen, '' how do i taste princess ? '' vraagt hij met een schorre stem.
'' Like icecream on a hot day. '' antwoord ik en ik geef hem een knipoog.
'' You're perfect hot mommy. '' en Liam stoot in me, ik kreun hard en hou het bijna niet meer als Liam harder begint te stoten.
'' Faster, fuck me Liam. '' Ik wil hem vastpakken maar mijn handen zitten vast.
ik voel dat Liam me naar me hoogtepunt toe brengt en ik kom luid kreunend klaar, Liam laat zich hijgend over me heen hangen.
'' I love you baby. '' fluister ik.
Liam maakt me los en tilt me naar de badkamer, samen stappen we onder de douche.
'' You're still wet baby. '' gromt hij zachtjes als hij mijn hand langs mijn been wrijft.
Ik kijk hem blozend aan, '' i guess it wasn't enough. '' daag ik Liam uit.
Liam draait me om en buigt me voorover, ik kreun als hij 2 vingers achterlangs inbrengt.
'' You can't do this Liam, i wanna look you in the eyes. '' kreun ik.
'' Well you said it wasn't enough princess so let's see if this is enough '' en hij stoot hard achterlangs in me, ik gil van genot.
Liam stoot met harde en diepe stoten in me, '' im coming li, fackkk. '' gil ik.
Plots trekt Liam zich terug, ik draai me om en kijk hem sip aan.
'' Come here baby. '' Liam tilt me op en laat me op zijn geslachtsdeel zakken.
Ik kreun hard, en warme water stroomt over me heen.
Ik grijp Liam in zijn haren en vouw mijn benen langs hem heen.
'' Deeper babe. '' '' Im coming baby. '' Ik kreun in Liams oren.
Ik voel Liam dieper stoten en grommen, ik laat mijn hoofd naar achter hangen als ik tot mijn hoogtepunt gekomen ben.
Liam stoot nog een keer hard in me en pakt me stevig vast, '' i cant wait to call you mrs Payne baby, i love you so much. ''
'' I love you to gorgeous.. '' zucht ik.
'' I think we have to hurry now. '' grinnikt Liam.
We stappen snel uit de douche en maken ons klaar voor de vliegreis, de jongens wachten op ons op het vliegveld.

De fans en de paparazzi gaan hun dak als ze Liam uit de gate zien lopen met Charlotte op de arm, '' she is so cute. '' wordt er geroepen, ik grinnik en geef Liam een kus.
Ik neem Charlotte van hem over zodat hij even de tijd kan nemen voor de fans en wat foto's.
Ik zwaai verontschuldigend naar de fans die naar me roepen, ik kan niet met Charlotte in de drukte staan.
'' Come here, i will take her. '' Niall pakt haar van me over, ik kijk hem dankbaar aan en loop richting de fans, '' she is the cutest thing ever! '' kirt een fan als ik met haar op de foto ga.
'' Will their be a second baby? '' vraagt een andere fan, '' who knows. '' antwoord ik en ik geef haar een knipoog.
Mijn hart slaat over als ik zie dat Niall bij me komt staan zonder Charlotte, gauw kijk ik om me heen en glimlach als ik zie dat Zayn haar probeert te laten lopen.
'' You are silly Zayn, she is not even one year old. '' en ik geef hem een klein duwtje.
'' Yeah if she walks early it's because of me! '' zegt Zayn trots
Ik lach en zie dat Preston een teken geeft dat we moeten gaan.
'' Well we had some great memories about Disneyland dont we babe? '' knipoogt Liam als we het park oprijden, ik lach hardop.
Ik plof neer op de bank met Charlotte terwijl ik haar de fles geeft en een beetje tegen haar praat.
Liam staat trots in de deur van de hotelkamer te kijken.
'' What is the planning of these days babe? ''
'' Well we're having dinner with the whole crew in about two hours, than we're gonna surprise some fans in rides and the cinema.
And tomorrow is the concert. '' bedenkt Liam zich.
'' No time for me, '' zeg ik met een nep sip gezicht.
'' I will always have time for you. '' en Liam drukt een kusje op mijn gezicht.
'' But i told you it were two busy days so that's why I asked you to bring Blake with you. ''
'' I know. '' knik ik, Blake kon helaas niet mee.
Te druk met zijn vriendinnetje grinnik ik.
'' Come let's go to dinner baby. '' Liam strekt zijn hand uit, '' aww Li, you dressed her so cute '' kir ik als Liam Charlotte in de kinderwagen legt.
Liam glundert van trots.
Ik voel me ongemakkelijk als ik zie dat er foto's van ons gemaakt worden in het hotel door medewerkers van het restaurant.
'' Babe calm down. '' stelt Liam me gerust.

Ik zucht als ik mezelf neer laat ploffen in de hotelkamer, Liam is zich aan het omkleden.
Ze gaan zometeen fans verassen in de bioscoop en een aantal bij de attracties.
Ik besluit om even met Charlotte bij Zayn te kijken die doodziek op bed ligt, sinds de autorit is hij hartstikke ziek geworden.
'' Are you okay Zayn? '' vraag ik als ik zijn slaapkamer binnen loop.
Hij knikt moeilijk, '' i can barely talk '' antwoordt hij moeilijk
'' Would you like some hot tea with honey and some fruits? ''
Zayn kijkt me dankbaar aan, '' I would love to. '' fluistert hij zo dankbaar mogelijk.
Ik leg Charlotte langs Zayn en bel de roomservice, na 7 minuten zijn ze er al.
'' Thank you. '' ik bedank de man vriendelijk en neem het plateau mee naar binnen.
Ik glimlach als Zayn slaapt, '' Zayn, wake up. I have the tea and fruits. ''
Zayn doet langzaam zijn ogen open, '' waking up looking into your eyes, it must be my lucky day. ''
'' Oh shut up. '' zeg ik en ik steek mijn tong naar hem, '' do i have to call Perrie? '' pest ik.
'' Ohh please call her and say that she needs to come here now. '' fluistert Zayn
Ik lach, '' here drink you're tea and get some sleep. ''
'' Thanks Chanel. '' '' No problem Zayn. '' en ik loop met Charlotte terug naar onze slaapkamer.
'' Hm hm. '' Ik maak een goedkeurend geluidje als Liam zonder t-shirt voor me staat.
Liam lacht, '' you will never change huh Chanel. '' Ik schud lachend mijn hoofd.

Does he know ?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu