Mijn mond valt op als we de oprit van de villa oprijden..
‘’ Omg guys, is this for real ? Imagine how this looks in nightime. ‘’ zucht ik tegen iedereen.
‘’ Dit wordt genieten Chanel, 2 weken geen school en 1,5 week hier ‘’ Jayde hangt om mijn nek en je ziet haar stralen.
Dit wordt de beste christmas break ever.‘’ Kon mama dit maar zien he. ‘’ Blake staat langs me met open mond het landschap te bekijken.
‘’ Ze is bij ons Blake, ze laat ons geen seconde alleen. ‘’ en ik geef mijn broer een kus op zijn wang.
Snel gaan we met zn allen de villa bekijken, in het echt is het werkelijk nog mooier als op de foto’s.‘’ CHANEL ‘’ hoor ik iemand roepen als ik besluit om de rest van de villa te bekijken.
‘’ yes ? ‘’ antwoord ik terwijl ik de trap op loop.
‘’ Come here please. ‘’ Nu hoor ik dat het Liam is, ik loop de trap verder op naar boven en zie Liam staan.
‘’ Walk with me please ‘’ vraagt hij terwijl hij mijn hand pakt
‘’ Where are you taking me ? ‘’ Liam geeft geen antwoord maar trekt me alleen maar mee.Mijn mond valt open als ik ziet waarom Liam zo enthousiast was, vanuit de tweede woonkamer kijk je uit door levensgrote ramen over het landschap van Aspen.
‘’ Wow Liam, this is so beautiful.. ‘’ verzucht ik.
‘’ Yes you are ‘’ zegt Liam terwijl hij achter me komt staan en kusjes in mijn nek plaats, zachtjes draait hij me om en duwt me tegen het glas.
Zijn tong tikt tegen mijn lippen voor toegang die ik hem graag geef, onze tongen spelen een lang spel totdat ik iemand hoor kuchen in de deuropening, ik zie Niall staan en duw Liam gauw een stukje achteruit.‘’ Perfect timing Niall, you fucking little hobbit ‘’ lacht Liam naar Niall
‘’ At your service bro, happy to help you all the time ‘’
Liam vliegt achter Niall aan en al gauw zie ik Blake en Louis er ook achteraan rennen, ‘’guys’’ zeg ik tegen Jayde die de kamer in komt gelopen.
‘’ Ja inderdaad, veranderen nooit ‘’ lacht ze terug.
‘’ Kom we gaan de rest van het huis bekijken ‘’ en voordat ik iets terug kan zeggen trekt ze me mee door de rest van het huis.‘’ JAYDE PICK ROOMS NOW, WERE FIRST ‘’ gil ik opeens tegen Jayde.
‘’ OHMIJNGOD JA KOM RENNEN ‘’ Jayde rent de kamers langs.
Snel ren ik achter haar aan, mijn oog valt al gauw op een prachtige slaapkamer met hemelbed, open haard en een eigen badkamer.
Gauw leg ik mijn handbagage neer als teken dat deze kamer van mij is.
Na een paar minuten heeft iedereen een kamer uitgezocht en begint Blake te bulderen dat hij honger heeft, ik zucht.
Die jongen heeft serieus altijd honger lach ik in mezelf.
‘’ Maybe its an idea to change into some diffrent clothes and get something to eat in the town ? ‘’ opper ik.
‘’ That is a great idea ‘’ bevestigd Louis ‘’ but tonight there is a light festival in the town so we can also do some groceries here and have dinner tonight in the town ‘’
Iedereen stemt in, de vakantie begint nu al top.
Een licht festival hoe mooi moet dat zijn in de sneeuw.
‘’ Who wants to go grocerie shopping with me ‘’ schreeuwt Blake door de woonkamer.
Meteen hoor je de bekende stemmen van Niall, Louis en Jayde : ‘’ ME, ME AND ME ‘’
Ofcourse, die hebben serieus allemaal honger.‘’ You're staying home sis ? ‘’’vraagt Blake
‘’ Ja, ik ga rustig mijn tas en koffers uitpakken en ik denk dat ik meteen dat heeerlijke bad ga uitproberen. Wil je aan appelsap denken ? ‘’ vraag ik lief aan Blake.
‘’ Natuurlijk, ik zal wat voor je meenemen. ‘’
‘’ Liam you ain't coming with us bro ? ‘’ vraagt Niall aan Liam
‘’ No dude my jetlag is kicking in hard, im gonna get some sleep and take a shower so i can come with you guys tonight ‘’ antwoord Liam.
‘’ Okay, behave yourselfs. ‘’ zegt Blake op een waarschuwende toon.
‘’ Yeah.. ‘’ antwoorde Liam en ik beide in koor.
JE LEEST
Does he know ?
FanficChanel Waldorf is een rijkeluiskindje dat gewend is om te krijgen wat haar hartje begeerd, maar wat als zij eens niet krijgt wat zij wilt en haar leventje helemaal op zijn kop wordt gegooid !? .. A dutch one direction fanfiction. ___________________...