Chapter 23

264 10 0
                                    

Ik roep Liam of hij even gauw mijn jurk wilt dichtritsen, Liam’s mond valt op als hij me ziet staan.
‘’ Oh Chanel, i would rather take that dress of than close it ‘’ gromt Liam terwijl hij zijn handen op mijn heupen plaatst.
Ik voel dat hij beetje bij beetje de jurk omhoog schuift, ondertussen plant hij kusjes rondom mijn oor en nek.
Ik kreun, ‘’ Li, we need to go downstairs ‘’
‘’ No need to ‘’ en hij schuift mijn string naar beneden.
Zachtjes wrijft hij over alle gevoelige plekjes, ik zucht ‘’ Liam this is so wrong. ‘’
Liam draait me om zodat ik naar mezelf in de spiegel kijk, met zijn voet schuift hij mijn voet een stuk weg van mijn andere voet zodat ik met mijn benen uit elkaar kom te staan.
Liam maakt zijn broek los en gaat met een grijns achter mij staan, ik laat een kreun als ik Liam in me voel glijden.

Ik kijk naar hem in de spiegel, ‘’ you look so hot now babe ‘’ grijnst Liam terwijl hij in me stoot.
‘’ Faster baby.. ‘’ kreun ik terwijl ik verder voorover buig over de wastafel, Liam pakt met me bij mijn heupen vast en stoot steeds sneller.
Mijn gekreun wordt steeds harder, aan Liam zijn stoten voel ik dat hij ook gaat komen.
Ik kijk hem aan in de spiegel, ik lik over mijn lippen en fluister naar achter ‘’ come for me babe ‘’, ‘’ Liam laat een harde kreun en laat zichzelf over mijn lichaam aanhangen.
‘’ Fack Liam. ‘’ kreun ik, Liam glijdt zachtjes uit me.
‘’ Well, you wanted me to close ur dress? ‘’ vraagt hij met een grijs, terwijl hij de rits dicht zipt.
‘’ Fuck you Liam. ‘’ sis ik hem terug terwijl ik een schone string aantrek.
‘’ Come downstairs with me. ‘’ zegt Liam terwijl hij een kus op m’n voorhoofd plaatst.

‘’ BLIJF BOVEN, JE KAN NIET NAAR BENEDEN! ‘’ Jayde rent hijgend de trap op, ik lach en vraag of we zoveel lawaai hebben gemaakt.
Jayde kan al geen antwoord meer geven omdat Niall haar over de schouder gooit en rondrent.
Ik lach, het blijft hier hetzelfde.

Mijn adem stokt als ik de woonkamer inloop en zie met wie Blake aan het praten is, ik voel mezelf wit wegtrekken.
Blake komt naar me toe en zegt dat ik er prachtig uit zie, ‘’ waarom zie je zo wit zusje ? ‘’ vraagt hij bezorgd.
‘’ Waar ken je hem van terwijl ik lichtjes naar Harry knik. ‘’ gelukkig heeft hij me nog niet gezien.
‘’ Ik ken hem van… Holy fuck Chanel, vertel me niet dat hij.. ‘’ Ik knik zachtjes en draai mezelf met mijn rug naar hem toe voordat hij me ziet.
‘’ Hij is slecht nieuws Chanel, haal het je niet in je hoofd! ‘’ waarschuwt Blake me.
‘’ Ssstt ‘’ sis ik als Liam terugkomt met drankjes.

‘’ Blake where’s that gorgeous sister of you where you always brag about? ‘’ ik krijg kippenvel als ik zijn stem hoor.
Ik voel Blake zijn hand op mijn schouder en ik draai mezelf om, mijn hart bonkt in mijn keel als ik recht in de felgroene ogen van Harry kijken.
‘’ Well hello, Mrs Waldorf, what a pleasure to see you again. ‘’ zegt harry terwijl zijn ogen me donker aankijken.
‘’ Goodevening Harry ´´ zeg ik terug
‘’ I guess it my party tonight ‘’ terwijl hij zijn ogen over mijn lichaam laat glijden.

‘’ Hey mr Styles, keep ur eyes of my lady bro ‘’ grapt Liam terwijl hij Harry een vriendschappelijke knuffel geeft.
Ohmijngod, Liam kent Harry ook nog eens..
‘’ Have you introduced yourself to my lady? ‘’ vraagt Liam nep serieus.
‘’ Don’t need to, I already know her ‘’ zegt Harry met een grijns.
Liam kijkt me vragend aan, ik voel dat ik rood wordt.
‘’ You mean Harry is Harry ? ‘’ Liam’s stem slaat over
‘’ Yes. ‘’ zeg ik met neergeslagen ogen.
‘’ Fuck you Chanel ‘’ en Liam stormt weg, ik wil erachteraan lopen maar ik wordt teruggetrokken door Harry’s hand die zich aan mijn pols omsluit.

‘’ Are there problems here? ‘’ Zayn mengt zich in het gesprek en kijkt met opgetrokken wenkbrauw naar de hand van Harry die nog steeds om mijn pols zit.
‘’ Hi Zayn. ‘’ groet ik hem met een glimlach
Hij geeft me een kus op mijn wang ‘’ Hi beautiful. ‘’
‘’ No there are no problems, Zayn ‘’ zegt Harry
‘’ Im gonna look where’s Liam is at ‘’ laat ik de jongens weten en loop van ze weg.
- I didn’t mean to bring you into any problems but you are dropdead gorgeous babe X Harry -

Does he know ?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu