Ik kijk tevreden naar alle kleding die ik hem meegenomen en mijn gloednieuwe skipak, ik haat skiën maar mocht het er dan toch van komen dan in stijl!
Ik trek een huispak uit de kast en zoek alvast uit wat ik vanavond aantrek, mijn oog valt op mijn nieuwe broek.
‘’ Hm ‘’ Ik maak een goedkeurend geluid mezelf als het is het setje voor vanavond bekijk, mijn keuze is gevallen op mijn nieuwe spijkerbroek van guess, daarbij trek ik een zwarte one shoulder top aan en mijn knee high gucci laarzen.Ik loop naar de badkamer en laat het bad vollopen met en bruisbal, de geur van rozen en zoete parfum raakt mn neus.
Ik bind mijn haren op een knot en doet mijn kleren uit, ik laat een zucht als ik mezelf in bad laat zakken en het warme water me omsluit.
Rustig sluit ik mijn ogen en ga zachtjes met mijn handen door het water, dit is pas genieten.‘’ That looks good ‘’ Ik schiet omhoog uit mijn relaxed modus en zie Liam staan met een grijs van oor tot oor, dan zie ik dat hij een plateau met fruit in zijn handen heeft.
‘’ Are those mine? ‘’ vraag ik hem met puppyogen.
‘’It depens.. ’’ Liam kijkt me duister aan.
Ik bijt op m’n lip en kijk Liam ondeugend aan, ‘’ it depens huh ? ‘’
Ik plaats beide handen aan ieder een kant van het bad en hijs mezelf langzaam op.
Ik zie Liams ogen groot worden en steeds sneller beginnen te ademen, ‘’ how about this? ‘’ vraag ik terwijl ik op mijn lip bijt en het sop van me af voel glijden.Ik stap uit bed en loop rustig op Liam af, zijn broek staat inmiddels rond gespannen.
‘’ you like wat you see Liam? ‘’, ‘’ uh-uh yes..‘’ stamelt Liam terug.
Ik stop met lopen als mijn lippen bijna die van Liam raken.Ik trek zachtjes een lijn over zijn geslachtsdeel, Liam kreunt en shockt een beetje.
Ik begin te lachen en kus Liam, wat heb ik dit gemist, laat Blake alsjeblieft niet thuis komen bid ik zachtjes.‘’ Hm, Chanel this feels so good. ‘’ ik pak een aardbei van en plateau en wrijf hem over zijn lip, ik kus Liam weer verder en begin hem langzaam richting de slaapkamer te duwen.
Liam loopt gewillig achteruit, zonder mijn lippen los te maken van de zijne trek ik zijn jogging broek een stuk naar beneden en laat hem achterover op het bed zakken.
Ik trek zijn shirt langzaam over zijn hoofd en trek het aan, ik kijk Liam ondeugend aan ‘’ i like you better with no clothes on babe. ‘’ kreunt Liam.
Ik trek een spoor van lichtje kusjes vanuit zijn tepel naar zijn onderbroek rand en trek deze met mijn tanden naar beneden, Liam pakt me stevig bij mijn middel en draait me op zodat ik onderop lig.
Hij duwt mijn handen boven mijn hoofd en kust me hevig in mijn nek, niet veel later kust hij mijn borsten en plaatst hij zachtjes kusjes op mijn tepel.
Ik zucht en kijk Liam verlangend aan, ‘’ you’ve been teasing me to much Chanel.. ‘’ kreunt Liam.
'' I enjoyed every second of it.. ‘’ ik kijk Liam lachend aan.
‘’ Dont laugh to much, im gonna make you scream my name like i always do, ‘’ Liam kijkt me met kleine ogen aan en spreidt mijn benen met zijn hand.Opeens voel ik twee vingers in me glijden, ik schiet een stuk naar boven ‘’ fack liam, what are you doing. ‘’ kreun ik tegen hem.
‘’ im gonna give you the best feeling in the world.. ‘’ Liam gaat sneller op en neer en ik voel mezelf onder hem kronkelen.
‘’ Liam stop please. '' kreun ik.
‘’ You want me to stop ? ‘’ en trekt plots beide vingers uit me, ik slaak een gil en kijk Liam sip aan.
‘’ I didn’t mean it. ‘’ zeg ik beteuterd.Liam tilt me verder het bed op en komt boven me hangen, ik voel zijn geslachtsdeel tegen mijn opening duwen en ik kreun als Liam in me glijdt.
Liam kijkt me glimlachend aan en ik plaats mijn hand op zijn wang terwijl ik zachtjes op zijn lip bijt.
Liam stoot steeds sneller op en neer en ik zet mijn nagels in zijn rug, ‘’ Fuck Liam, this feels amazing. ‘’ zeg ik hard.
‘’ I told you that you would scream my name! ‘’ ik kreun terug als antwoord.
Ik voel mezelf tot mijn hoogtepunt komen en zet mijn nagels harder in zijn rug, Liam zijn kreunen laten horen dat hij ook tot zijn hoogtepunt komt.
‘’ LIAAAM! ‘’ kreun ik hard als ik gekomen ben, Liam ligt zuchtend boven op en kijkt me lief aan.
‘’ Just like the old days huh? Come lets take a shower before everybody comes home. ‘’ zegt Liam terwijl hij mee meeneemt naar de badkamer.
Ik negeer het gevoel in mijn onderbuik, Liam is niet geinteresseerd in een relatie..
JE LEEST
Does he know ?
FanfictionChanel Waldorf is een rijkeluiskindje dat gewend is om te krijgen wat haar hartje begeerd, maar wat als zij eens niet krijgt wat zij wilt en haar leventje helemaal op zijn kop wordt gegooid !? .. A dutch one direction fanfiction. ___________________...