Chapter 56

179 6 3
                                    

Ik staar naar het plafond terwijl de tranen over mijn wangen blijven stromen, vraag na vraag speelt zich af in mijn hoofd.
Ik twijfel om naar huis te vliegen maar de laatste keer dat ik die keuze maakte ben ik er niet gelukkiger op geworden..
Wat is er met de Liam en Chanel gebeurd die zo gelukkig waren, die over hun oren verliefd waren en die de tourbus rondsprongen toen ik in verwachting was.
Op het moment dat hij vreemdging waren we niet samen, maar het was ook niet helemaal over en we hadden Charlotte ook al samen.
‘’ Chanel ? ‘’ ik hoor de stem van Liam door de deur heen als hij aanklopt.
‘’ What ? ‘’ zeg ik bot terug.
‘’ May i come in ? ‘’ vraagt Liam.
‘’ Yes. ‘’ zucht ik en Liam komt binnengelopen met een gebogen hoofd.
‘’ Can i please explain .. ? ‘’ vraagt Liam zonder me aan te kijken.
‘’ Only if it isn’t bullshit. ‘’ zeg ik bits en ik ga rechtop zitten.
‘’ First of all it was a huge mistake and i should have told you right away but i was scared of losing you again.. ‘’ begint Liam.
‘’ At that point I really didn’t know if we we’re coming back togheter ever again and it just happened, there was no kissing or anything involved. Just fucking. ‘’
Ik krimp ineen onder zijn woordkeuze maar heb er wel begrip voor, ik ben ook vreemd gegaan met Harry toen ik boos was op Liam..
‘’ Please from no one, be honest with me every step of the way. ‘’ fluister ik en trek Liam tegen me aan.
‘’ Everything I have said or what I say is the truth, I’m not risking in losing you again.. You are my world. ‘’ zegt Liam en ik geef hem een kus op zijn wang.

Eindelijk vliegen we over een uurtje naar huis toe, de jongens zijn hun spullen aan het inpakken uit de tourbus en ik vouw de laatste kleertjes van Charlotte op.
Ik pak haar bij de hand en zet de koffers klaar aan de bovenste trap, ik til Charlotte van de trap af en lach vriendelijk naar de paparazzi die buiten druk staan te flitsen.
Ik sein Zayn voor de koffers en beantwoord wat vragen van de fotograven.
‘’ Come. ‘’ zegt Preston en ik stap in de bus waar de rest van de jongens al zitten.
‘’ Excited to go home ? ‘’ vraagt Louis en iedereen knikt, behalve Zayn die kijkt stilletjes naar buiten.

‘’ Is there something wrong Zayn ? ‘’ vraag ik als ik langs hem ga lopen als we naar de gate lopen.
Zayn knikt nee en staart wat voor zich uit.
‘’ Zayn i know you, please tell me what’s wrong.. ‘’ smeek ik hem bijna.
‘’ I got into a fight with Perrie and she broke up with me, I just want to be home as soon as possible. ‘’ zucht Zayn.
‘’ Baby.. ‘’ zeg ik en geef een kneepje in Zayn’s hand.
‘’ You’ll be okay, i think Perrie is just tired of you being gone all the time. ‘’ zeg ik eerlijk en Zayn knikt.
‘’ Get some rest on the plane and talk to her tomorrow. ‘’ stel ik Zayn gerust en neem plaats langs Liam in het vliegtuig.
‘’ Finally going back home babe. ‘’ zegt Liam en ik knik.
‘’ Eindelijk.. ‘’ denk ik bij mezelf.

---

‘’ You look gorgeous.. ‘’ zucht Carly als ze me aankijkt.
Blake kust me gedag en laat weten dat hij me over 20 minuutjes opwacht.
De visagiste stift mijn lippen en laat nogmaals weten hoe mooi ik eruit zie, ik glimlach en kijk in de spiegel.
Zorgvuldig draait de kapper mijn haren op een grote knot en zet de sluier erin.
Ik krijg kippenvel als de lichte stof zich langs mijn schouders laat vallen, zachtjes veeg ik een traan weg en kam de haartjes van charlotte in een lange paardenstaart.
Ik steek de lichtpaarse bloem in haar haren en lach naar haar.
‘’ Are you ready ? ‘’ vraagt Carly en ik knik.
‘’ Okay, see you in a minute than. ‘’ Carly glimlacht en sluit de deur achter zich.

De kapper neemt Charlotte mee naar mijn vader en ik blijf alleen achter in de kamer.
Zuchtend sta ik voor de spiegel en laat de sluier voor mijn ogen zakken.

Ik knik naar de butler die bij de deur staat en de grote witte deuren gaan voor me open, ik knik eventjes naar mijn Blake die zijn arm in die van mij haakt.
‘’ Je ziet er prachtig uit Chanel. ‘’ zegt hij en kijkt me glimlachend aan.
Ik schenk hem een glimlach terug en zet mijn eerste stap tegelijkertijd met de muziek.
Liam veegt zijn tranen af naarmate ik dichterbij kom, ik kus Blake op zijn wang en neem plaats voor Liam.
‘’ Chanel .. ‘’ zucht hij, ‘’ you look gorgeous. ‘’
Ik glimlach en veeg een traan weg als Charlotte aan komt gelopen in haar lila bruidsjurkje, in haar rechthand houdt ze een boeketje en in haar linkerhand een doose met de ringen.

‘’ Liam James Payne, do you take Chanel Helena Waldorf as your loving wife, in sickness and health, for life and till death do you part ? ‘’ vraagt de pastor aan Liam.
‘’ I do. ‘’ zegt Liam terwijl hij zachtjes in mijn hand knijpt.
‘’ Chanel Helena Waldorf, do you take Liam James Payne as your loving husband, in sickness and health, for life and till death do you part ? ‘’
‘’ I do. ‘’ zeg ik terwijl ik glimlach.
‘’ You miss kiss your bride. ‘’ glimlacht de pastor en Liam tilt mijn sluier over mijn hoofd.
‘’ I love you. ‘’ fluistert hij voordat zijn lippen die van mij raken en er een luid gejuich onstaat.
‘’ Forever and always. ‘’ fluister ik. 

-----

The end! 
Ontzettend bedankt voor het lezen en ik heb besloten om geen deel 2 van het verhaal te schrijven wat sommige van jullie vroegen.
I'm sorry.. ik denk dat het anders te langdradig gaat worden.
Anyway bedankt voor de vele likes en alle lieve en leuke berichtjes! 
XXX.

Does he know ?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu