Chapter 16

257 9 0
                                    

‘’ Guys i have an idea ‘’ begint Blake als we thuis zijn, ‘’ wouldnt it be fun since it is Chanel her 21th birthday to go out tonight ? '' 
Iedereen begint door elkaar te roepen, Blake fluit en vraagt of iedereen het er mee eens is.
Gelukkig is iedereen het er mee eens, natuurlijk begint Niall eerst weer over het avondeten.
We besluiten om chinees te halen, Niall en Louis bieden aan om te gaan halen.

‘’ Chanel kom eens hier alsjeblieft. ‘’ ik loop richting Blake en zie hem zitten op mijn bed, ‘’wat is er broertje? ‘’ vraag ik aan hem terwijl ik mezelf langs hem laat zakken.
‘’ Papa heeft me nog een cadeautje meegegeven voor je maar dit wou ik je pas geven als we alleen waren, dus bij deze alsjeblieft. ‘’
Ik kijk Blake verward aan en pak het kleine pakketje uit, ik haal er een zilveren bedelarmband uit.
‘’ Is dit wat ik denk dat het is Blake ? ‘’ Ik voel dat mijn stem trilt terwijl ik Blake de vraag stel, ‘’ ja, dit is de armband die mama altijd omhad. Gek genoeg had ze hem de dag van het ongeluk niet om..’’ ‘’Het is voorbestemd dat jij dit zou krijgen Chanel ‘’ legt Blake uit.
Hij laat de bedels zien en ik zie dat er 2 plaatjes van mij en Blake aanzitten, en alle andere dingen wat mama mooi vond..
Ik wil wat zeggen maar er komt geen geluid meer uit mijn mond, er blijven tranen stromen.
Ik leg het armbandje aan de kant en kruip bij Blake op schoot, ‘’waarom heeft ze ons verlaten, Blake? ‘’.
Blake zucht, ‘’je weet dat ze ons niet verlaten heeft Chanel, het was een ongeluk.’’
Hij kust een traan weg en doet het armbandje bij me om, het past perfect bij mijn ketting.
Blake tilt me naar de badkamer en ik glimlach als ik beide sieraden zie, ‘’ you and me, against the world Blake. ‘’ Ik trek Blake in een knuffel.
´´ Weet je dat zeker, you and me against the world?’’ ik kijk Blake niet begrijpend aan.
‘’ Is het niet, you me and Liam against the world? ‘’ ik voel dat ik rood aanloop en stotter terug ‘’ e-e-e-e-n hoezo d-d-d-enk je d-d-d-at ?
Blake schenkt me een glimlach, ‘’ zelfs een blinde ziet de vonken tussen jullie nog ‘’.
‘’ Maar vind je het niet erg dan? ‘’ vraag ik Blake, hij schudt nee en antwoord ‘’ als hij je pijn doet maak ik gehakt van hem, maar als je echt zo verliefd op hem bent.. go for it. ‘’
Ik kijk Blake stralend aan, ‘’ thanks broertje.’’

‘’ WE ARE BACK AND WE HAVE FOOD, HURRY OR I WILL EAT IT AL ‘’ de bekende stem van Niall klinkt van beneden af.
Ik ren op Liam af, pak zijn gezicht in mijn handen en kus hem vol op zijn mond.
‘’ I like you a lot Mr Liam Payne ‘’
Liam valt haast achterover en kijkt me verschrikt aan, hij knippert een keer met zijn ogen en kijkt dan in een flits naar Blake.
‘’ It’s fine bro, but don’t you dare to hurt her. I swear to god i’ll slit your troath. ‘’
Liam lacht naar Blake, ‘’ I promise you i will treat her as queen Elizabeth ‘’ met die woorden gesproken hebben buigt Liam naar me toe en kust me terug.
‘’ WHOEEHOEEWW ‘’ iedereen juicht en we lopen lachend naar de tafel.

‘’ Im gonna get ready for tonight, Jayde kom je mee? ‘’ zeg ik als het eten op is en de tafel opgeruimd.
Jayde loopt mee, en we gaan gauw kleren uitzoeken.
Mijn oog valt op een wit jurkje met een open rug, dat wordt hem!
Ik combineer het jurkje met witte, glinsterende hoge hakken en besluit om mijn haren op een hoge paardenstaart te binden zodat de achterkant van het jurkje goed te zien is.
Mijn make-up hou ik op naturel en een rode lippenstift, ik maak een selfie met Jayde en post hem op instagram.

Liam kijkt goedkeurend als ik de kamer inloop, ‘’ proud to stand next to you pretty girl. ‘’
Ik kijk op als mijn telefoon trilt, ik grinnik als ik zie dat het Harry is.
- I swear to god, looking that good on IG.. I would eat ur ass like a cupcake! Happy birthday babe X. - 
‘’ Cheeeeeers to Chanel’s 21th birthdaaaaaayyyyyy ‘’ Louis heft de fles champagne in de lucht en ik juichhhhh, ‘’ im 21 bitcheeesssss. ‘’
‘’ Let’s go to the club ‘’ oppert Niall.
Ik stap in de auto en de rest schuift aan, Private calling geeft mijn telefoon zoemend aan, ik neem op ‘’ Hello ?‘’
‘’ Hello Chanel, i want to wish you a happy birthday. ‘’ ik schrik als ik hoor dat het Zayn is, ‘’thank you Zayn. ‘’
Blake en Jayde kijken meteen mijn kant op, ik wuif dat het oké is.
‘’ How’s Aspen? ‘’ vraagt hij, ik haal even diep adem en besluit normaal tegen hem te doen, het is inmiddels al lang uit.
‘’ It’s so beautiful here, we’re going out now for my birthday. ''
‘’Okay, well im gonna hang up then, have fun and say hi to everyone for me ‘’.
‘’ Thank you and i will, bye Zayn ‘’, ik hoor een zucht en iets wat op een snik lijkt, ‘’ bye chanel. ‘’
Een golf van medelijden bekruipt me maar ik schud het snel van me af, het is tijd om lol te maken nu.

Does he know ?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu