Chapter 3

342 14 3
                                    

Mijn gedachte dwalen af naar Zayn en ik zucht even, ik ben blij dat ik geen relatie meer met hem heb maar toch vind ik het vervelend als iemand zo over hem praat..
Ik leerde Zayn kennen tijdens het stappen met Blake, ongeveer dezelfde tijd dat ik ook de rest van onze nu inmiddels vaste vriendengroep leerde kennen en we klikte erg goed.
Uiteindelijk heb ik bijna 4,5e maand een relatie met hem gehad totdat hij zich plots begon te storen aan mijn gedrag en de aandacht die ik ongevraagd van andere jongens kreeg, toen hij zelfs niet meer geloofde dat een Blake een nieuw nummer had toen hij me appte was dat voor mij de druppel en heb ik er een punt achter gezet.
Ik zie hem nog regelmatig omdat hij ook bij de groep hoort.

Liam daarintegen krijg ik graag alle aandacht van, ook hij is een vriend van Blake en hm hoe kan ik ons noemen ?
We hebben een periode van friends with benefits gehad totdat Liam dit afkapte, waarom weet ik nog steeds niet maar aangezien hij ook deel uitmaakt van de vriendengroep van Blake zie ik hem ook regelmatig.

" Goodmorning class. "
De binnenkomst van miss Undermeyer haalt me uit gedachte en ik pak nog gauw mijn aantekeningenschrift op tafel.
" Goodmorning miss Undermeyer. " antwoord de klas.
" I know christmas break is coming up but please pay attention this last lesson because January is coming up and you all know what that means right ? "
Er klinkt een hoop gezucht en gesmoezel door de klas totdat miss Undermeyer in haar handen klapt.
" As I way saying, exams are coming up and I want you all to pass ! " gaat miss Undermeyer haar verhaal verder, wederom kruist mijn blik die van de knappe bruinharige jongen en ik zien een klein lachje om zijn lippen spelen.

" Well ladies, this is Harry Styles. "
En zo kreeg de knappe, bruinharige jongen een naam.
" Hi everyone. " zegt Harry en ik hoor Jayde grinniken voordat ze een briefje naar me toe schuift.
Ik begin te lachen als ze op het briefje een C en een H heeft getekend met ertussen een hartje, ze is werkelijk knettergek.
" Is there something funny Chanel ? " klinkt de stem van miss Undermeyer plotseling.
" No nothing, I'm sorry miss Undermeyer. " zeg ik snel.
Miss Undermeyer is nog geen 1.55 m lang en een schat van een mens maar als ze boos wordt neemt ze de gedaante van een pitbull aan ..

" Alright girls, let's have a five minute break. " zegt miss Undermeyer na 45 minuten en er klinkt een hoorbare zucht van verlichting door de klas als miss Undermeyer het lokaal verlaat.
Mijn blik kruist die van Harry en ik glimlach lichtjes voordat mijn aandacht wordt getrokken door Lily.
" Zo knap vind je ze in Aspen niet hoor! " roept ze.
" Ha! Liam gaat mee dus die hoeft er geen te zoeken in Aspen. " zegt Jayde en ik grinnik.
" Misschien neem ik onze mr. handsome wel mee. " grap ik en schiet in de lach.
Ik ga gauw zitten als miss Undermeyer binnenkomt en vraag me af waarom Harry zo stiekem staat te lachen.

Na nog eens 45 minuten is de les eindelijk afgelopen en ik pak mijn spullen in.
Ik klets gezellig met Jayde als miss Undermeyer me roept.

Does he know ?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu