Chapter 33

176 10 1
                                    

Zenuwachtig zit ik op de wc te wachten, ik kijk op mijn telefoon.
Mijn hart bonkt als ik zie dat de 3 minuten voorbij zijn, ik sta langzaam op.
Ik durf niet te kijken, langzaam pak ik het stickje op, mijn adem stokt…
Er staan 2 streepjes op, met trillende handen pak ik het doosje op om te kijken wat dat betekent.
‘’ Oh….mijn…..god ‘’ weet ik langzaam uit te brengen.
Ik doe de test gauw terug in mijn handtas en ik laat mezelf via de muur naar beneden glijden.
Ik ben zwanger denk ik bij mezelf..
Wat gaat Liam er van denken ? Wat vind het management ervan ? Wat vind Blake ervan ?
Het lijkt alsof elk moment de grond onder mijn voeten weg kan zakken.
Hoe ga ik het Liam vertellen ? ‘’ Shit! ‘’ ik vloek als ik zie dat de jongens over een paar minuten terug zijn van hun persconferentie.
Ik besluit om Liam een appje te sturen, - Hi Li! Can we talk? X -

Ik kijk op als even later Liam met een bezorgd gezicht binnenkomt, ‘’ baby? ‘’
‘’ Im in the master bedroom. ‘’ laat ik weten.
Liam ploft naast me op bed, ‘’ are we all alone? ‘’ vraag ik.
Liam knikt, ‘’ please don’t tell me you want to leave me. ‘’ zegt Liam met een schorre stem, ik zie dat hij zenuwachtig is.
‘’ Close you’re eyes baby. ‘’ Liam sluit zijn ogen, ik neem een diepe ademzucht en leg de test op zijn hand.
‘’ Happy three year anniversy gorgeous. ‘’ zeg ik met een trillende stem.
‘’ May i look ? ‘’ vraagt Liam.
‘’ Yes open up your eyes. ‘’ zeg ik zacht.
Liam opent zijn ogen en kijkt naar beneden, ik zie dat zijn open wijd open sperren en zijn ademhaling versneld.

‘’ IS THIS FOR REAL CHANEL? ‘’ Hij kijkt me niet gelovend aan.
Ik knik met neergeslagen ogen, hij wilt het vast niet.
‘’ OMG CHANEL I LOVE YOU, THIS IS THE BEST PRESENT YOU COULD EVER GIVE ME! OMG WE’RE GONNA HAVE A BABY. ‘’ schreeuwt Liam het uit voordat hij mij vol op mn mond kust.
Hij is er blij mee! Denk ik bij mezelf met een blij gezicht.
‘’ Ohmygod chanel this is amazing, i still cant believe it. Does anyone know? How are you feeling ? ‘’ Liam vuurt een regen van vragen op me af.
‘’ No nobody knows, and im scared Li.. what will the fans think and what if the pregnancy goes wrong and there isn’t a hospital close.. ? ‘’
Liam trekt me bij hem op schoot, ‘’ the fans will love it and I swear that everything will go perfectly for my two wonders. ‘’ Hij legt zijn hand op mijn buik.
Een warm gevoel bekruipt me, ik wordt gewoon moeder van een kindje van de liefste man ter wereld.
‘’ How are we gonna tell the boys and Jayde? ‘’ vraag ik.
‘’ I’ve got an idea. ‘’ glundert Liam.

Die middag komt Lou binnengelopen met 5 groene schoenendozen, Liam heeft 5 paar babyschoentjes gehaald in complete vermomming.
Ik grinnik als ik terugdenk hoe Liam van het terrein afsneakte.
Ik heb ondertussen kleine kaartjes geschreven waar op staat - im sorry if im gonna keep you awake at night but i hope i’ll be welcome in all of your arms.
It will take a little while but time flies -.
De jongens kijken niet begrijpend naar de schoenendozen, Jayde probeert wat informative los te peuteren maar we laten niks los.
‘’ We have something to tell you guys. ‘’ grijnst Liam terwijl ik ze een voor een de schoenendoos op schoot zet.
‘’ You can open up the boxes. ‘’ zegt Liam.
Harry heeft de doos als eerste open en zijn ogen worden groot als hij de babysokjes eruit haal, ‘’ IS THIS A JOKE ? ‘’ zijn stem slaat over als hij het vraagt.
‘’ No ‘’ antwoorden we beide in koor.
Dan valt het kwartje bij de rest ook, opeens staat de hele tourbus op zijn kop.
Ik lach, ik denk dat dit het gelukkigste gevoel ooit is..

‘’ How are we gonna tell Blake? ‘’ vraagt Liam als we 's avonds in bed liggen.
‘’ I was thinking to fly him over since we have two days off in Spain. ‘’ leg ik uit.
Liam knikt goedkeurend en ik bel Blake, die stemt meteen in.
Ik kijk glunderend naar het rompertje wat we voor Blake hebben gekocht, ‘’ My favorite uncle. ‘’ staat op het rompertje gestikt.

Ik glunder als ik Blake zie aankomen op het vliegveld, honderden camera's flitsen als ik hem in een knuffel trek.
‘’ Hi bro. ‘’ Liam geeft Blake een mannelijke knuffel.
‘’ Chanel you’re glowing. ‘’ grinnikt Blake als we in het restaurant zitten.
‘’ We have something to tell you Blake. ‘’ zegt Liam en ik geef hem het cadeautje.
Blake pakt het lachend uit, zijn gezicht staat verbaasd als hij het rompertje uitpakt.
‘’ No? For real ???? ‘’ Hij kijkt mij en Liam 1 voor 1 aan, we knikken beide.
‘’ THAT’S AMAZING! Im gonna be the best uncle ever!!! ‘’ gilt Blake
Ik lach, ‘’ im so happy Blake. ‘’
‘’ Wie had dit ooit gedacht, mijn kleine Chanel. ‘’ Blake drukt me een kus op mijn wang.
‘’ Mama is trots op je schat!. ‘’ ik voel een trang langs mijn wang glijden, Liam kust de traan weg.
‘’ Your mom will be there, every step of the way! ‘’ zegt Liam, ik glimlach dankbaar.
‘’ Any idea how you’re gonna tell the fans that you are pregnant? ‘’ Ik knik ja, morgenavond maken ze het bekend.
‘’ Ik kan hier morgen terecht bij een academisch ziekenhuis voor controle. ‘’ leg ik Blake uit.
‘’ Can i come with you guys? ‘’ Ik kijk Liam aan die hevig ja knikt, ‘’ ofcourse you can! ‘’

Ik tik op mijn knieën van de zenuwen als we bij de gynaecoloog zitten.
Liam pakt mijn hand en wrijft er geruststellend overheen.
‘’ Mrs Waldorf. ‘’ klinkt het opeens in de wachtkamer, ik zie een vriendelijk uitziende vrouwelijke arts staan.
We lopen naar de spreekkamer waar ik mag gaan liggen op de bank, ze gaat met de koude echogel over mijn buik.
‘’ Congratulations! You are almost 3 months pregnant! ‘’ feliciteert de arts ons.
Blake en Liam wrijven beide door hun ogen, dan houd ik het ook niet meer droog.
‘’ Thank you! ‘’
Ik leg haar onze situatie uit en vraag hoe we het moeten doen met artsen, vitamines en complicaties.
Ze glimlacht, ‘’ that’s why you asked for a private waiting room. ‘’ Ik knik.
Ze stelt me gerust en legt me alles rustig uit.
Gerustgesteld zit ik langs Liam en Blake in de auto, ‘’ i’m so nervous for tonight! ‘’ zucht ik.

Does he know ?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu