Chapter 18

232 10 1
                                    

‘’ Im sorry we got into a fight on your birthday Chanel ‘’ Blake geeft me een kus op m’n voorhoofd.
‘’ Are you kidding me ? Who knows what happened if Louis and you weren't there in the first place. Im the one that should be sorry. '' zeg ik.

‘’ Something else now, it’s christmas day tomorrow! What are the plans ? vraag ik aan iedereen.
‘’ Im gonna make a christmas breakfast ‘’ laat Niall weten, ‘’ and all the presents are already under the christmas three. ‘’ zegt Louis met een brede glimlach.
‘’ Let’s make it a easy day with good food, movies and present.s ‘’ oppert Blake
‘’ Good idea ‘’ stemt Jayde in.

Niet veel later ligt iedereen een beetje lam te hangen op de bank, Liam snurkt zachtjes langs me.
Ik sta op en loop naar mn slaapkamer, ik trek m’n bikini aan en neem mn zwemspullen mee.
Zo te zien slaapt iedereen, dan maar alleen wat ronddobberen.
Ik heb mezelf net lekker in het bubbelbad genesteld als m’n telefoon trilt op de rand van het bubbelbad.
-  Just wishing you a merry christmas, hoe is het daar ? - Ik glimlach, a tekst from Harry.
- Merry Christmas for you too Harry, het is hier ontzettend mooi en gezellig. Wat ga jij doen ? -
- Mooi! Ik vlieg over een paar minuten naar Parijs met mijn familie voor de kerstdagen, met oud en nieuw ga ik bij vrienden eten en 's avonds naar de London Eye. -
- Have fun! Ik ga zwemmen, iedereen hier ligt al passed out haha. x -
- Aww ik zou je niet alleen laten ;-) xxx -

‘’ Ons even ontvlucht zusje? ‘’ hoor ik de stem van Blake zeggen als ik mijn telefoon weg leg.
‘’ Haha, nee jullie lagen allemaal zo lui en te knorren. ‘’ grinnik ik.
‘’ Het was me ook wel het dagje weer he ‘’ knipoogt Blake
Ik help Blake met zijn beschermzak over zijn arm te doen en ga bij hem op schoot zitten.
‘’ Dankjewel dat je er altijd voor me bent. ‘’ bedank ik Blake.
‘’ Ik zal altijd voor je vechten Chanel, je weet dat jij het allerbelangrijkste voor me bent ‘’ zegt hij.
'' Hoe zit het tussen jou en Liam eigenlijk ? '' vraagt Blake aan me.
Ik haal mijn schouders op, '' we hebben het er eigenlijk niet meer over gehad. ''
Ik kruip tegen Blake aan, zo liggen we even totdat ik geroezemoes hoor.

‘’ Kom verstoppen. ‘’ fluister ik tegen Blake
Blake zijn ogen glunderen en glipt achter het aankleedscherm, ik haast mezelf naar de glijbaan en loop gauw de trap op, net op tijd zit ik in de glijbaan.
‘’ Huh ? Where can they be? ‘’ Ik hoor Nialls stem, ik grinnik zacht.
‘’ I really don't know, have you see Chanel? ‘’ vraagt Jayde aan Liam, ik zie Liam nee knikken.
‘’ Let’s go check on Louis ‘’ en ik zie Niall en Jayde weg lopen.
‘’ Im gonna take a swim. ‘’ antwoord Liam als Jayde en Niall vragen of hij meegaat.

Ik moet giechelen als ik Liam de trap op hoor lopen van de glijbaan, ik probeer zachtjes iets verder in de glijbaan te gaan zitten.
‘’ Like i didn't see your little butt trough the slide babe ‘’ ik gil als ik Liam zie aankomen, hij weet me nog net bij mn pols te pakken en samen vallen we proestend van het lachen in het water.
Ik spring op Liam zijn nek en kus hem op zijn hoofd, ‘’ okay im out! ‘’ hoor ik opeens en zie Blake rennen met een handdoek voor zijn gezicht.
Ik kom niet meer bij van het lachen, ‘’ finally i’ve got you all for myself ‘’ fluistert Liam terwijl hij me tegen de rand van het zwembad aanduwt.
Ik probeer hem te pesten en onder hem uit te zwemmen maar Liam sluit me stevig in, ‘’ you’re not going anywhere.. ‘’ en hij start langzaam met kusjes geven bij mn oor, een kreunt ontsnapt uit mn mond.

Liam kijkt me stiekem lachend aan, ‘’ i knew you would like it ‘’ en hij gaat verder met kusjes geven, langs mn oor, langs mn nek.
Het lijkt alsof er wel een miljoen vlinders door mn buik vliegen, ik zucht en ik pak Liam vast.
Wie had ooit gedacht dat ik mezelf zo gelukkig bij iemand zou voelen waar ik eerst friends with beneftis mee was, ik lach bij de gedachten.
‘’ Why are you laughing babe? ‘’ vraagt Liam, ik voel zijn hand naar mijn billen gaan waar hij zachtjes een kneepje in geeft.
Ik laat een zachte kreun en zeg ‘’ i was thinking that its so funny that you make me feel so safe and happy. ‘’
Liam kijkt me verliefd aan en plots voel ik zijn lippen op de mijne, ik open mijn mond om zijn tong toegang te geven.
Ik verstrengel mijn handen in zijn haren en trek hem dichter na me toe, de bobbel in zijn zwembroek is duidelijk voelbaar.

Liam kreunt als ik de bobbel zachtjes vastpak, ik voel dat hij mn bikini broekje een stukje naar beneden doet, hij schuift hem verder uit met zijn voet.
Ik zet mijn nagels in zijn rug als hij zachtjes over mijn geslachtsdeel wrijft, ik kreun zachtjes in zijn oor als hij een vinger in me duwt.
Moeilijk krijg ik zijn zwembroek uit, ik pak Liam strakker vast.
Ik voel dat Liam me zachtjes omhoog tilt, ik kijk hem strak aan terwijl hij me over zijn geslachtsdeel laat zakken.
Ik kreun als hij harder in me stoot, ‘’ fack Liam.. ‘’ kreun ik tegen hem.
Mijn hoofd rustend op zijn schouder zet ik mijn nagels dieper in zijn rug, Liam stoot steeds sneller en harder in me.
‘’ Deeper Li, im gonna come ‘’ kreun ik zijn oor terwijl ik hem zachtjes in zijn nek bijt.

Als antwoord pakt Liam meteen mijn heupen en duwt me dieper op hem, ik kreun hard en sla mijn benen strakker om zijn heupen heen, ik voel dat ik dichterbij mijn hoogtepunt kom en gooi mijn hoofd naar achter.
Aan Liam zijn diepe stoten te voelen komt hij ook, ik pak zijn hoofd tussen beide hoogte en blijf hem diep in zijn ogen aan kijken.
‘’ Hmmm Liam, now yes now, LIAMM. ‘’ kreun ik terwijl ik hem aan kijk.
Die laatste kreun hielp Liam naar zijn hoogtepunt, ‘’ Omg Chanel, sex has never felt so good! ‘’
Hij legt zijn voorhoofd tegen mijn hoofd aan en kust me, ik pak hem stevig vast, ik twijfel even maar zeg het dan toch..

Does he know ?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu