Chapter 49

122 7 0
                                    

‘’ SYDNEEEYYYY, we are on the road agaaaaaiiinnnnn‘’ hoor ik Niall roepen door de microfoon, ik grinnik even als ik alle fans helemaal los hoor gaan.
‘’ You look good Chanel, i’m glad you and Liam worked things out. ‘’ glimlacht Lou als ze me breed glimlachend ziet staan.
‘’ Me too Lou, i’m feeling a lot better now. ‘’ laat ik haar weten en ik besluit even te kijken bij de geluidinstallatie.
Ik zwaai naar wat fans die mijn naam roepen en blaas een kushandje als ik Liam na me zie zwaaien, zo mag de tour van mij wel eeuwen duren.
Charlotte brabbelt vrolijk als ik terug de kleedkamer in kom, ‘’ she is so cute. ‘’ kirt Lou.
Ik knik instemmend, ze is inderdaad de cutest thing ever.
Normaal slaap ze al rond deze tijd maar de warmte en het tijdsverschil heeft haar geen goed gedaan..
‘’ Im gonna try to let her get some rest. ‘’ laat ik Lou weten en ik sein Mike dat ik graag terug naar de tourbus wil.

Ik haal Charlotte uit haar badje en leg haar op de commode.
‘’ Ik kan niet geloven dat je dit jaar alweer 1 wordt prinses. ‘’ fluister ik terwijl ik haar insmeer met bodylotion.
Zachtjes zing ik voor haar terwijl ik haar een rompertje en haar pyjamaatje aan doe, ik zie op mijn telefoon dat Liam zo klaar is met het concert.

‘’ Lekker slapen kleintje. ‘’ zeg ik als ik Charlotte in haar bedje leg, haar babybedje is serieus zo schattig.
Het is een wit ledikantje met roze zachte zijkanten zodat ze ook kan slapen als de bus rijdt en in de zijkant zit een superschattige hello kitty muziekmobiel, Liam heeft zichzelf echt overtroffen.
Ik geef Charlotte haar speen in en knip het nachtlampje aan.
Ik zucht als haar oogjes dichtvallen, she’s the sweetest baby ever.
Ik besluit om even gauw te douchen voordat de jongens terugkomen van het podium, ik heb nog 10 minuten.

Zuchtend stap ik uit de douche en kam mijn haren uit.
Ik vlecht ze in en trek mijn pyama aan, ik krijg een berichtje van Liam – don’t wait up voor me babe, a lot of fans waiting. Xxx -
Ik leg mijn telefoon weg en kruip in het grote bed, zachtjes voel ik mijn ogen dichtvallen.

‘’ Hm. ‘’ zucht ik zachtjes als ik Liam zijn lippen over mijn kaaklijn voel.
‘’ im-sorry-im-late-babe-‘’ zegt Liam terwijl hij telkens een kusje op mijn kaaklijn zet.
‘’ Make it up to me. ‘’ zeg ik met een lichte glimlach terwijl ik me omdraai en in Liam’s ogen kijk, elke keer verdrink ik opnieuw in zijn ogen.
Ik zucht als ik Liam zijn lippen op die van mij voel, ik zet mijn handen in zijn haren en trek hem dichter tegen me aan, ‘’ i’ve missed you babe. ‘’ zeg ik terwijl ik zijn shirt over zijn hoofd trek.
‘’ I’ve missed you more baby. ‘’ zucht hij terwijl hij mijn pyjama over mijn hoofd trekt en zachtjes mijn borsten masseert.
Ik kreun als hij zijn hand in mijn string laat glijden en langzaam over mijn gevoelige plek masseert, ondertussen maakt hij met zijn andere hand zijn broek los.
‘’ Li. ‘’ kreun ik als hij zijn hand terugtrekt.
Hij zet zijn tanden in de stof van mijn slip en trek hem langzaam naar beneden, ik zucht als ik zijn blote, bezwete lijf op me voel drukken.
‘’ Baby.. ‘’ kreun ik als Liam langzaam in me drukt en me dicht tegen hem aan duwt, langzaam voert hij het tempo op en ik sla mijn benen om zijn middel heen.
Liam zijn kreunen brengen mij steeds dichter tot mijn hoogtepunt en ik kreun hard als hij diep in me stoot.
‘’ I love you baby. ‘’ kreunt Liam als ik hem in me voel komen, hij laat zich hijgend over zich heen vallen.
‘’ You and me. ‘’ fluister ik terwijl ik hem zachtjes door zijn haren wrijf.
‘’ I know you’ve just showered but would you please shower with me ? ‘’ vraagt Liam.
Ik knik, ‘’ how did you know that I just had a shower ? ‘’ vraag ik hem terwijl ik hem volg naar de douche.
‘’ Wet hair babe. ‘’ knipoogt Liam.
Ik grinnik en stap onder het warme water, ik maak een goedkeurend geluidje als ik Liam zijn sterke armen om me heen voel vouwen.
‘’ How was the show babe ? ‘’ vraag ik terwijl ik mijn hoofd in zijn nek verberg.
‘’ Amazing, it’s great to be back on stage but did you know what the best part was ? ‘’
Ik knik nee, ‘’ seeing you standing in the soundbooth blowing me a kisshand. ‘’ zegt Liam.
Ik grinnikt, ‘’ you are cute mr Payne. ‘’
‘’ I can’t wait to call you mrs Payne.. ‘’ zucht hij en ik geef hem een kus.

Liam draait zich en ik leg mijn hoofd op zijn borstkas, ik krijg kippenvel als Liam zachtjes mijn rug kriebelt.
‘’ I feel so happy now Liam. ‘’ verzucht ik terwijl ik een kusje op zijn borst plaatst.
‘’ I want to make you this happy forever. ‘’ zegt Liam, mijn buik vervult zich met warmte en ik sluit mijn ogen.
Ik schrik op van een drukkend gevoel op mijn borstkas, iets zegt me dat ik bij Charlotte moet gaan kijken.
‘’ LIAM LIAM WAKE UP LIAAAAAAM. ‘’ ik schreeuw de longen uit mijn lijf als ik zie dat Charlotte met een blauwe kleur in haar bedje ligt.
‘’ SOMEONE HELP HARRY NIALL ZAYN CALL THE ALARMNUMBER. ‘’ schreeuw ik zo hard als ik kan.
Ik pak Charlotte op en ze voelt zo slap aan, ik schreeuw nogmaals en stort in als Niall en Liam binnen komen rennen.
Liam wordt lijkwit als hij Charlotte ziet, ‘’ CALL THE ALARMNUMBER RIGHT FUCKING NOW. ‘’ schreeuwt hij de tourbus in.
Een paar minuten later hoor ik de sirenes van de ambulances aan alle kanten aankomen, de ambulancebroeders nemen Charlotte van me over en Liam duwt me de ambulance in.
Op de automatische piloot trek ik het huispak aan wat Liam me in mijn armen heeft geduwd, ‘’ is she gonna be okay-y ? ‘’ stamel ik naar de ambulancebroeder.
‘’ I really can’t say anything ma’am. ‘’ zegt hij.
Liam trekt me in zijn armen en ik zie alles zwart worden voor mijn ogen.

--------
OHMYGOD- OTRA tour is begonnennn..
Anyone die ook de livestream vanuit Sydney heeft gekeken ?
Zayn zijn nieuwe haar is NKJDFCNVHGW AAHH - ja i know dit is een Liam fanfic maar Zayn is mijn guilthy please, zijn haar is gewoon sex. 
But anyway, lees ook mijn andere verhalen Sexlessons ft Zayn Malik & A year Abroad.

--------

Does he know ?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu