David
,,Ve 2 u tebe pred barakem." čtu zprávu kterou mi poslal člověk kterýho bych nejradši ani neviděl. Jonáš.
Odpovídám pouhým "ok" a dál se převaluju na gauči snažíc se vymyslet nějaký kloudný slova do novýho tracku ke kterýmu mi dělá beat právě Jonáš. Lepšího člověka jsem si na to fakt vybrat nemoh', ale musim uznat že v tom není špatnej. Naopak, celkem mu to jde, což je taky krom dělání debila a podvádění jedna z mála věcí.
Jedinou záchranou je, že píšu jenom půlku onoho tracku. Druhou má totiž na starosti Martin, jelikož track děláme spolu. Dneska ve studiu se ale budeme věnovat jinýmu tracku, ke kterýmu ale dělal shodou náhod beat ten stejný člověk.
Už by ale bylo dost prokrastinace a lenošení na gauči, měl bych začít něco dělat, a jsem si jistej že mně nějaký slova, věty, bla bla bla, do textu ještě napadnou.
Proto se z gauče zvedám a jdu se připravit, což mi trvá jenom chvilku. Takže teď už s cígem čekám na toho kudrnáče.
Čekám zhruba deset, až patnáct minut a konečně ho vidim. Akorát mi tu něco nesedí. Proč vychází z paneláku ve kterým stoprocentně nemá co dělat?Vydávám se mu naproti se znechuceným výrazem, protože je mi z něj vážně na blití, jelikož mi tak nějak došlo co v onom paneláku dělal.
Pozdravíme se a svižným krokem kráčíme ke studiu.,,Cos tam dělal?" zeptám se s hloupým výrazem což ho nejspíš nutí k myšlence že jsem úplně vypatlajel a nedošlo mi to.
,,Kde?" hraje si na ještě většího debila než já. Rukou, ve které pořád svírám cigáro, ukážu k paneláku ze kterého vycházel. ,,Jo tam." uchechtne se. ,,Byl jsem se tam podívat na jeden byt, protože by jsme tam chtěli přesunout naše studio." vyhrkne a horlivě kývá hlavou. Lhát by mu celkem šlo.
,,Aha." odpovím jednoduše i když je mi jasný že lže, jako když tiskne.
,,Co ty, co novýho?" ptá se s předstíraným zájmem aby tohle téma zamluvil.
,,Ale jo, celkem fajn. Už mam skoro dopsanej track, mám i celkem dobrou náladu a včera jsem se ožral, což je automaticky dobrá zpráva." Jo a taky jsem se líbal s tvojí holkou, kterou ale ty podvádíš, takže celkem fajn situace.
Jonáš se uchechtne a bez dalších slov pokračujeme v naší cestě.Po oné cestě si všímám jeho krku, plnej cucáků. Nechci bejt hnidopich, ale nezdá se mi že by to měla na svědomí Nina.
,,Jste s Ninou řádili?" ptám se s předstíraným smíchem a snažím se z něj cokoliv vyčíst pohledem. Trochu se zarazí a nervózně uchechtne.
,,Noo, jo." na sucho polkne a dívá se před sebe přičemž se opět nervózně zasměje.
Já už mu neodpovídám protože jsem zaměstnán hledáním klíče od bytovky ve které se naše studio nachází.
Jakmile ho najdu odemykám a vcházíme dovnitř. Dostáváme se k starým, mírně zatočeným schodům jenž směřují do sklepních prostorů samotného baráku.
Takže jo, máme studio ve sklepě.
Ale co čekáte, málo kdo vám nabídne místo, kde můžete dělat hudbu aniž by to byl sklep, nebo něco podobnýho.Po slezení schodů odemykám další dveře, tentokrát už od studia.
Jako prvního si všimnu Renneho se kterým se okamžitě pozdravím. Zrovna s ním dneska nahrávám onen track, Ráno, kterej mám v plánu letos vydat společně s albem DoriDoriDori.Logicky se zdravím i s ostatníma ale hned potom s Rennem zaplouváme do nahrávací místnosti.
***
ČTEŠ
Mlha / Dorian
FanfictionJsem Nina, Nina Kovářová a žiju s přítelem Jonášem. Pořád mě tíží ztráta blízkého člověka, jež způsobila nenávist vůči mé rodině. Přesněji peníze, ty za to můžou. Moje rodina je úžasným příkladem toho, že peníze dokážou zničit vše, co si zamanou...