3. Bölüm tamamını okumak için mermaridd.com bloğuna okuyabilirsiniz!
***
"Kral Alexis'in gayri meşru oğlu var, kralın emri ile onu yakalamak için geldik." Edward şüpheyle adama bakmıştı. Kendi topraklarında bulunabilecek bir prensin varlığını düşünmeye başlamıştı. Bu durum Edward'ın başını ağrıtabilirdi. Ama bir çocuğu öldürüleceğini bile bile kimseye teslim etmezdi.
"Benim topraklarımda sizden kimse yok, öyle olsa benim bilmemem sence mümkün mü?" Adam şüphe ile krala bakarken Edward adamın düşüncelerini okumaya başlamıştı. Edward adamın son düşündüğü ile dehşetle gözlerini açmıştı. Başını iki yana sallayarak komutana adamın ellerini bağlamasını söyleyerek askerleri uyandırmasını söylemişti. Adam şüpheyle krala bakarken Edward onu ayağa kaldırarak biraz ileriye götürüp sert bir şekilde ağaca yaslamıştı.
"Az önce ne dedin sen? Kayıp prens kimin oğlu dedin?"
"Ben öyle bir şey söylemedim?" Adam kralın sözlerini algıladığında korkuyla gözlerini açmıştı. 'Ama düşündüm, düşüncelerimi okuyor. Lanet olsun' diye düşünen adam Edward'ın korkunç gülümsemesi ile ürpermişti.
"Bana prensesin nerede olduğunu söyle?"
"O öldü!" kral gözlerini kapatarak acısını içine akıtmıştı. Yıllardır kayıp olan prensesin düşman topraklarda öldürülmesi savaş sebebiydi. Üstelik kralın gayrimeşru çocuğunu doğurmuştu. Adamın gözlerine bir süre daha bakarak hiç düşünmeden adamın kafasını gövdesinden ayırmıştı. Komutanına adamların kellelerini düşman topraklarına göndermesini istediğinde adam endişe ile krala baktı.
"Kralım?"
***
Gelecek bölümlerden haber alabilmek için mermarid.yy instagram sitesini takip edebilirsiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASİL KAN
Fantasía Güç krallıklarının bulunduğu bir dönemde savaşların en çetin yaşandığı coğrafya da sessiz bir bekleyiş sürüyordu. Kralların doğa üstü güçlerinin yanı sıra zeka yarışı göz dolduruyordu. Her ülkenin kendi veliahtı artık yaşlı babalarının yerine geçm...