Už zase čmárám... Vlastně já čmárám skoro furt, takže kdybyste náhodou neměli co dělat, tak můžete omrknout můj art Instagram: https://www.instagram.com/artsy.akane/
Ale to není ta důležitá reklama, kterou vás chci otravovat! (Takže ne, že mi teď všichni utečete... JÁ VÁS VIDÍM!)
Zase jsem se účastnila kreslící soutěže, tentokrát od TigerDragon365, kde protentokrát zadání znělo: „Ztvárni něco z nějakého wattpad příběhu, který se ti líbil."
No a abych se přiznala, nemusela jsem ani moc dlouho přemýšlet a hned mi naskočilo „Do posledního dechu" od womiska...
(Brace yourselves, the advertisement is coming.)
A on je to vážně úžasný příběh, který se snad jednou dočká i celoknižního zpracování, plný emocí, hlubokých citů, bolesti, deprese... Dobře, dobře, ta deprese nastane až po tom, co dočtete ten konec. (WOMI, JESTLI TOHLE ČTEŠ, TAK JEŠTĚ POŘÁD JSEM TI TO NEODPUSTILA!)
Ale co chci říct, je to, že příběh je opravdu nádherně sepsaný, historicky přesný, plný nádherných momentů... Womi si s tím opravdu dala moc a moc práce a jde to vidět.
Takže jsem skončila u toho, že jsem se pustila do kreslení Thomase a Luciena, a náramně jsem si to užila a docela jsem s výsledkem mé cca osmi hodinové práce spokojená~
„Láska přece není špatná ani hanebná, je čistá a nádherná."
- Thomas (Do posledního dechu womiska)
Na závěr jsem si dovolila přidat můj oblíbený citát z příběhu, který právě odpovídá tomuto výjevu. Thomas tohle totiž prohlásil přesně po tom polibku na čelo a mně to přijde strašně dojemné a krásné a prostě awwwww... Mám slzičky v očích.
A vím, že v tom momentě Lucien nebrečí, ale já jsem prostě chtěla, aby mu na mém obrázku Thomas stíral slzičku. No jo, prostě jsem musela.
A nyní, když jste se pokochali mým veledílem a přečetli si tady můj další emoční výblitek, tak šup šup, běžte se hezky podívat na profil úžasné Womi a přečtěte si „Do posledního dechu". - Protože já nechci být v depresích sama!
- A.
ČTEŠ
Garbage
RandomKaždý si občas potřebuje trochu zablbnout, napsat krátkou a nelogickou kravinu, podělit se se svými obrázky, sdělit informace o svých dílech na wattpadu, nebo si prostě postěžovat... A já ani Daddy rozhodně nejsme výjimkou.... No, a proto jsme se ro...