,,Ehm... Zdravím... Jak se máte?" pípne přidušeně a rozhlédne se po všech svých čtenářích a připravuje se na to, že ji asi stáhnou z kůže a sežerou zaživa. Naštěstí si ale na sebe nasadila brnění stvořené z Nokií 3210, takže se cítí alespoň trochu bezpečně...
Ok, konec blbostí, protože vám chci říct něco ultra důležitého a myslím, že těmi kravinami si moc nepomáhám.
*Hluboký nádech, hluboký výdech.*
,,Já... sidávámpřestávkuodpsaníaždovánoc," zahuhlá a zdrhne pryč, aby se vyhnula všem letícím šutrům, pochodním, vidlím a kdo ví, čemu všemu ještě.
Dobře, dobře, zas až tak žhavé to není, ale jenom vás chci upozornit, že pokud se delší dobu neaktualizuje žádná moje povídka, tak to rozhodně neznamená, že jsem se na vás vykašlala, že jsem dostala zákaz chození na internet nebo že mě unesli ninjové. (I když... Ninjové jsou svině a nikdy si nemůžete být jistí, že se jen tak někde nezjeví a- Už zase odbíhám od tématu. *facetable*)
Před pár dny jsem totiž přemýšlela nad tím, že i když nesnáším vánoční atmosféru, tak by nemuselo být na škodu vám, čtenářům, nadělit nějaký ten dárek. (Jo, jdu si hrát na Santu! Hoe, hoe hoe!... Eeeh... To asi Santa neříká, že? xD)
Takže se rozhodně můžete těšit na prosinec ALE zase to na druhou stranu znamená, že je dost možné, že pokračování mých ostatních povídek trochu zamrzne, jelikož se na tady ten dárek pro vás chci skutečně soustředit a už teď si uvědomuji, že to bude fakt práce všechno sepsat, opravit, zeditovat...
A prostě se mi nechce vydávat kapitola jenom proto, aby byla. Mám totiž takové pravidlo, že když už píšu, tak chci, aby to mělo nějakou úroveň.
Závěrem vás tedy moc prosím o trpělivost a shovívavost. Ale já si myslím, že vzhledem k tomu, jaké úžasné čtenáře mám, tak to dozajista zvládnete. ^_^
ČTEŠ
Garbage
RandomKaždý si občas potřebuje trochu zablbnout, napsat krátkou a nelogickou kravinu, podělit se se svými obrázky, sdělit informace o svých dílech na wattpadu, nebo si prostě postěžovat... A já ani Daddy rozhodně nejsme výjimkou.... No, a proto jsme se ro...