Hello darkness, my old friend-
Ehm, takhle jsem sice začínat nechtěla, ale ono to k tomu vybízelo! Přísahám! Já jsem v tom nevinně!
No... Co říct na úvod, než začnu na stupidní otázky odpovídat ještě stupidnějšími odpověďmi? Jo! Už to mám!
Asi jste si všimli, že už jsem delší dobu neaktualizovala některé věci, že? Prostě... Co k tomu dodat? Řekněme, že si procházím trochu krizovým obdobím, ale nechci to tady rozebírat, jelikož:
A.) byste mi nevěřili. (Teda alespoň já si to myslím.)
B.) nechci ze sebe dělat nějakého chudáčka.
C.) stejně by to vyznělo tak, že se jenom vymlouvám.
A navíc by to v každém případě vypadalo, že mi jde jenom o vaši pozornost.
Takže raději otočíme list a pustíme se do tagu, který mám od našeho drahého a úžasného Tobyho! (CallMeUndertaker)
Ale nejdříííív...
*Odběhne pryč a za chvíli se vrátí do místnosti, přičemž za sebou táhne vysokého hubeného černovláska se zelenýma očima oděného do velmi elegantního obleku.
Yuvinne! Povolávám tě do služby! Jdeme odpovídat na tag a žádné výmluvy! Jediné, co tě omlouvá, je náhlá smrt!
~*pokouší se mermomocí umřít*
Hehe, žádné takové! Jdeme na otázky!
~A opravdu mne taky tak nezbytně potřebuješ?
Víc, než si myslíš.
~Tak tedy dobře, obětuji se pro společnost... Vzpomínejte na mne v dobrém.
1. Máš nějakou přezdívku, kterou používá jen tvá rodina?
~Ta zvrácená. Yaoistka. Satan. Zplozenec pekel...
Tsss... To používáš možná tak ty!
~Ale je to výstižné, to nemůžeš popřít.
Nooo... To sice nemůžu, ale v otázce jde o něco jiného! Takže tichučko.
Jedna babička mi říká Tedýsku... A druhá mi jednu dobu říkala Terezičko a odmítala s tím přestat. T.T (Ještě, že už to nedělá, jinak bych asi umřela.) Jinak mne oslovují normálně. (Díky Bohům!)
~Terezička, hehe...
Řekni to ještě jednou a letíš z okna!
~Ale to bys pak neměla s kým dokončit tag, TEREZIČKO.
Uáááá. Fajn, vyhrál jsi... Už zase. Ale vás ostatní poprosím, abyste si mne nadále zachovali v hlavě jako MeNecropolis, popřípadě Akane, jelikož moje skutečné jméno je prostě... Ugh...
2. Máš nějaký divný zvyk?
Skládám pastelky, fixy a gelovky do krabičky podle odstínů barev... Mí plyšáci (Ano, spím se sedmi plyšáky.) musí být poskládaní na posteli podle určitých pravidel... Mám speciální hrnek na čaj, pak další na mléko, a pak skleničku na džusy... Musím vždy sedět na určitém místě u stolu... Ve skříni musí být všech osm košilí na věšáku vedle sebe a má fandom trička musí být u sebe... Jím jenom dvěma lžičkami z celého příborníku... Vždycky si nejdříve oboji pravou botu...
~Prostě řekni, že máš částečné OCD a nemusíš to natahovat. *otráveně si odfrkne* Jinak tady budeme až do Soudného dne.
Ale, já jsem-
ČTEŠ
Garbage
عشوائيKaždý si občas potřebuje trochu zablbnout, napsat krátkou a nelogickou kravinu, podělit se se svými obrázky, sdělit informace o svých dílech na wattpadu, nebo si prostě postěžovat... A já ani Daddy rozhodně nejsme výjimkou.... No, a proto jsme se ro...