Jsem slavná osoba so fuck you all!

166 18 11
                                    

*nasadí si sluneční brýle, zatímco někde v pozadí hraje nějaká strašně badass písnička (Třeba ,,Skákal pes v přes oves", nebo ,,Pásla ovečky". - Na tom tolik nezáleží.)*

Zdar ubozí, zbyteční lidé na wattpadu, kteří mi nesaháte ani po kotníky! Měli byste se klanět a plesat, jelikož jsem si na vás udělala čas, abych vám připomněla, jak jste podřadní a na nic dobří a-

Dobře, to už by stačilo! *zahodí sluneční brýle a vypne písničky* Myslím, že vám právě z mého chování kleslo IQ div že ne do záporných hodnot, takže bych toho měla nechat. Stejně myslím, že to byla dostatečná ukázka toho, na co se chci dnes zaměřit.

Už jsme se tady bavili o tom, jak nejlépe přitáhnout na sebe pozornost (viz ,,Psychické problémy a poruchy osobnosti") a taky o tom, jak si správně vyžebrat hvězdičky (viz ,,Hromada hvězdiček aneb Kde je sakra mé uznání?!"), ale co budeme dělat, když už teda máme spousty sledujících, popřípadě naše příběhy mají svou vlastní fan base a jsme docela známí?

Ano, přesně tak! Začneme se chovat jako totální píče/kokoti, protože jsme samozřejmě něco lepšího! *půl hodiny hledá zahozené brýle, aby si je mohla znovu machrovsky nasadit* DEAL WITH IT BITCHES!

Vlastně bych tohle asi ani nerozebírala, ale už se mi párkrát stalo, že mi do soukromých zpráv napsali někteří mí čtenáři a po několika vzájemných zprávách se mi přiznali, že vůbec nečekali, že budu takhle v pohodě a že si s nimi budu normálně psát. (Děkuju, ale vážně neskutečně vám děkuju. Vážně jste mi tím udělali radost a moc si toho cením. Jestli je tu někdo úžasný, tak to nejsem já, ale vy! ^^)

Ne, nezmiňuju to proto, abych si před vámi šplhla a blýskla se, jak jsem skvělá, úžasná, dokonalá atd (Protože NEJSEM!), ale spíš proto, že ti lidé NEČEKALI, ŽE BUDU V POHODĚ. Chápete, kam tím mířím?

Přiznám se, že já snad žádný špatný, osobní zážitek ohledně komunikace tady na wattu nemám, jelikož já jsem si víceméně psala jen se dvěma slavnými osůbkami, a musím říct, že tak milé a úžasné lidi jsem ještě nepotkala! Tehdy jsem ještě měla jen 2...

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Přiznám se, že já snad žádný špatný, osobní zážitek ohledně komunikace tady na wattu nemám, jelikož já jsem si víceméně psala jen se dvěma slavnými osůbkami, a musím říct, že tak milé a úžasné lidi jsem ještě nepotkala! Tehdy jsem ještě měla jen 28 sledujících - možná o něco málo víc (A tady vám musím zase poděkovat, jelikož pořád nechápu, jak jsem se mohla dostat za 300! Vážně si vaší podpory vážím!) a oni se přesto ke mně chovali strašně moc hezky...

A víte co? Teď patří mezi mé blízké kamarády, kteří mě vždy podporují, a já vím, že se na ně můžu obrátit úplně se vším a že se ke mně neotočí zády. (Ano, přesně tak, jsou to CallMeUndertaker a _Wynri_, které mám zmíněné i na profilovém popisu, ale stejně o nich mluvím i tady, protože ONI SI TO ZASLOUŽÍ!)

Ale na druhou stranu jsem z nejedněch úst slyšela, že čtenáři napsali někomu ,,slavnému" a ta daná osoba se chovala neskutečně povýšeně a nadřazeně... No jo, u některých je to prostě tak, že s rostoucím počtem sledujících roste i nosánek pěkně nahoru. Jak už jsem podotýkala, není to tak u všech, ale stále se to děje.

Lidi, já vím, že někdy vás sledují stovky (v některých případech i tisíce) lidí, již se jako ratlíci třepou na každou vaši novou kapitolu... Co kapitolu! Někdy i jedinou novou zprávu vydanou na profilu! Ale to z vás ještě nedělá nadlidi, supermany, nebo laureáty Nobelovy ceny!

Mám pocit, že tohle je další ze skutečně špatných úkazů tady na wattpadu a vážně by mě mrzelo, kdyby to vedlo až k takovému tomu: ,,Hele, dívejte! Ta má přes 200 sledujících! To bude taková namyšlená kráva!"

Vím, že si to asi ti lidé, kterých se to zrovna týká, nepřečtou, ale prostě jsem to musela říct! A pro vás ostatní začínající autory... Prosím, prosím, až budete slavní, nechovejte se takhle; já věřím, že by watt mohlo být jednou docela hezké místo, tak si neberte příklad zrovna z toho nejhoršího.

A na úplný závěr... Nebojte se lidem na wattu psát! Ano, pořád je tady riziko, že natrefíte na nějakého blbce, ale jsem si jistá, že se zde nachází spousta skvělých osob jako Toby a Wynri, kteří vás nepošlou do prdele a rádi vám pomůžou a poradí. (A samozřejmě, že se může obrátit i na mě - rozhodně nekoušu, ale zkrátka jsem dost divná osoba. xDDD)

A to by bylo pro dnešek všechno. *znovu pustí badass písničky (Třeba Agátu! - Ano, to je ten humus, který jsem hodila nahoru ke kapitole.) a se slunečními brýlemi na očích odtrsá pryč*


GarbageKde žijí příběhy. Začni objevovat