KPP - Krátký průlet profilem

556 32 27
                                    

Co zde bylo, je a bude...

Tahle kapitola vám asi moc mozkových buněk nezabije, protože jsem se rozhodla začít něčím alespoň trošičku rozumným... A to soupisem mých wattpadových knih. - Yaaay! (Bubny, prosím!)

Proč to vlastně dělám? Jelikož mám pocit, že neexistuje jediná osoba, která by četla všechny mé příběhy. (Pokud někdo takový je, ať se přihlásí a dostane ode mne virtuálního zlatého bludišťáka!) A taky vás chci připravit na možné mozkožravé bestie, jež vypustím do světa wattpadu.

1.) Co zde je?

a. Yaoi

Já si prostě nemůžu pomoct a věčně musím tvořit nějakou povídku z téhle oblasti. xD (A když né samostatně, tak si přizvu svého milovaného Tobyho a spolu pak sepíšeme yaoi RPG.) - I když mi to vždycky sebere strašně moc času a energie, jelikož já nikdy nejsem spokojená a věčně to přepisuju, a pak to dopadá tak, že jednodílnou povídku píšu i dva měsíce, přičemž víc než psaní je to brečení, nadávání a mlácení hlavou o stůl.

>> Horký letní den (Undergrell RPG s Tobym, který je vlastně jenom o jednom. - Žádný hlubší příběh ani nic, ale stejně jej mám ráda, protože prostě UNDERGRELL 4EVER!... Well, asi bych se měla trochu uklidnit.)

>> Milostný trojúhelník (Další RPG s Tobym, na nějž jsem velmi pyšná, protože moc povídek na párování Joker/Dagger jsem na české scéně fanfikcí nenašla a mám pocit, že na wattpadu snad není ani jedna. Navíc, tady jsme si na tom dali dost záležet a je tam i nějaký ten děj v pozadí. A to si zaslouží potlesk! xD)

>> Jsi pro mne vším (Moje sweet yaoi povídka na ship Alan/Eric, kdy jsem si řekla, že tihle dva ne moc známí shinigami si taktéž zaslouží pozornost a navíc... Oni k tomu přímo vybízí, aby na ně člověk něco napsal! - Doufám, že lidi, kteří viděli muzikál, mi to potvrdí.)

>> Sladké sny (Yaoi RPG, které jsem výjimečně nepsala s Tobym a taky jako jediné není na Kuroshitsuji, ale na TG. Já osobně jej mám velmi ráda a s oblibou vzpomínám, kolik zábavy jsem si užila při jeho psaní... A to jsem původně měla být jenom kameraman! xDDD)

>> Tajemství (Má yaoi povídka, která má nejvíc hvězdiček, což mne skutečně udivuje, protože když jsem ji publikovala, měla jsem strach, že se to lidem vůbec nebude líbit a že budu sežrána za to, co jsem vytvořila. xD)

>> Odpoledne v sídle Trancyů (Můj první RPG s Tobym, kde jsem si vyzkoušela jak pozici semeho, tak pozici ukeho a rozhodla se, že prostě navždycky zůstanu spodek, protože mi to vyhovuje víc. xD)

>> Vánoční dárek (Tuhle povídku jsem začala psát před Vánocemi s tím, že ji dokončím do Štědrého dne... Nakonec jsem ji dopsala v lednu nebo nějak tak. xD)

>> Děkuju ti... (Moje. Největší. Srdcovka. Ptáte se proč? Jednoduché. - Zaprvé, je to moje vůbec první yaoi, které jsem kdy napsala a vlastně to tak trochu odstartovalo moji posedlo tímhle žánrem. A zadruhé, díky téhle povídce jsem se seznámila s Tobym a kdyby nebylo téhle povídky, tak bychom se neznali a nebyli šťastně spolu. PRAISE UNDERGRELL!)

b. Random Stuff

>> Problémy Shipperů ("Knížka" s enormním počtem přečtení a hvězdiček, kterou jsem původně založila jenom proto, abych si postěžovala jakožto zhrzená shipperka, kterou nikdo nechápe. xD) 

>>  Představ si své OTP (Tuhle knihu jsme ukončoval jen velmi nerada, protože mne skutečně bavilo hledat/vymýšlet různé situace a momenty, v nichž si představit svá OTP.)

>> Anime je prý pro děti (Projekt, který jsem si sice dobře namyslela, ale totálně ho flákám. xD Jo, shame na mě!)

>> Akane & Mystic Messenger (Drabbles jsou pro mě obrovskou výzvou, jelikož já jsem od přírody strašlivě ukecaný člověk, takže napsat něco smysluplného ve sto slovech je prostě hec. xD Ale zatím mám pocit, že se mi to vcelku daří a lidem se moje praštěné nápady líbí.)

c. Mí Milášci

>>  Ta "Nejlepší" Dovolená

>>  Stopy vedou na Sibiř 

Mám k nim vůbec něco říkat? xD Prostě jsou to moje zlatíčka, kterými úplně žiju a raduju se z každé hvězdičky a komentáře, kteří zde čtenáři nechají, protože jsem si nikdy nemyslela, že to s takovýmahle praštěnýma hloupostma, které jsou ke všemu postavené na hlavu a obsahují miliardu "fuck logic" momentů, dotáhnu tak daleko.

d. Staré věci

>> Modrý Vlk (Příběh psaný v docela těžkých chvílích, který mi původně připadal jako strašně super nápad, ale teď je tady na wattpadu spíš jenom proto, že jej nedokážu smazat, jakožto svou autorskou prvotinu. Nevím, kdo z vás to četl, ale je to KOMPLETNĚ jiný styl, než jakým píšu teď... Ale můžete ze zvědavosti nahlédnout do dob dávno minulých a porovnat mé staré a mé nynější já.)

>> Suď, až znáš celou pravdu (Další povídka, která se tady drží jenom kvůli nostalgickým pocitům a vzpomínkám... Ale jo, ten příběh má něco do sebe a svým způsobem ho mám pořád ráda.)

2.) Co zde bude?

Co zde bude v době nejbližší (A zároveň je nepravděpodobnější, že se to tady skutečně objeví.) je Naprosto "Dokonalé"Stanování allias Dovolená numero dos. - Já vážně uvažovala, že ji začnu vydávat hned po dokončení Sibiře, ale vzhledem k tomu, že jedu na dovolenou, a pak asi budu týden u babičky bez wifi, tak by to nemělo moc cenu. ALE! Už mám rozpracovaný prolog + v hlavě mám první kapitolu, takže se dozajista máte na co těšit. 3:-)

Asi tak miliarda yaoi... No dobře, miliarda ne. - Jenom další 4. xD Ale ty fakt nevím, kdy je vydám, protože tentokrát jsem si na sebe naložila opravdu hodně (BDSM Undergrell, trojka Will/Ronald/Othello...) + vůbec nevím, jestli mi to wattpad povolí publikovat, protože mám pocit, že to porušuje asi tak všechna pravidla... Dvakrát. xDDD

A bacha na mě! Já dokonce plánuju jednu hetero povídku! (A to si zaslouží potlesk, dámy a pánové.) - Na ship Peko Pekoyama/Fuyuhiko Kuzuryu z Super Danganronpy 2, ale jelikož já hetero věci moc nepíšu, tak nevím, jestli se k tomu vůbec dokopu. xD

A pak mám ještě rozepsaný příběh Avald a výprava za získáním území, což je přepis mého snu + parodie na středověké hrdinské výpravy, jenže to bych chtěla publikovat, až to celé dopíšu, a zatím to má pouho pouhé 3 kapitoly. Takže nevím, nevím...

* * * * * *

Takže to by na úvod bylo asi všechno... Rozhodla jsem se začít informačkou, protože silně pochybuju, že nějaká další bude. - Teď už se připravte jenom na zápalu všemožných kravin. 3:-) xD

Zatím pápá

Zatím pápá

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
GarbageKde žijí příběhy. Začni objevovat