AN: Co k tomuhle říct? No, snad jen to, že naše drahá češtinářka nám zadala za úkol napsat novinovou zprávu o nějaké akci, která nedávno proběhla a které jsme se zúčastnili... Jenže nezadala další podmínky jako například, jak moc seriózní to má být, jak moc to musí být inspirované skutečností...
A to by to nebyla Akane, kdyby si nevymyslela totální hovadinu!
Dlouho očekávaný film zničil psychiku mnoha fanoušků
Letošní duben byl ve znamení filmu „Avengers: Infinity War" od Marvelu, který měl v Americe premiéru 23. dubna a v naší republice o tři dny později. Ani uhersko-brodské kino Máj nemohlo být výjimkou, a tak zařadilo tento akční superhrdinský film do svého programu.
Jedno z promítání se konalo v pátek sedmadvacátého dubna v 19:00, tudíž se není čemu divit, že první fanoušci již okupovali náměstí před budovou okolo šesté hodiny, netrpělivě vyčkávajíce na okamžik, kdy budou vpuštěni do sálu.
Po půl sedmé byla zabrána skoro všechna sedadla, na nichž se vrtěli jak studenti, tak několik dospělých zhruba okolo věku čtyřiceti let, ale i žáci druhých stupňů; skoro všichni v tematických tričkách s potiskem nějak týkajícím se Marvelu. Avšak jeden chlapec dobře nezvážil své rozhodnutí a do sálu vstoupil oděn do mikiny s logem Batmana od konkurenčních DC komiksů a ihned se skácel k zemi pod nenávistnou salvou kelímků s Coca colou a popcornem, načež jej museli pracovníci z kina, zmateného a otřeseného, odvést.
Pak již vše pokračovalo v klidu, ale tahle příjemná atmosféra vydržela asi jen prvních patnáct minut filmu, dokud nezemřela jedna z oblíbených postav a ze sálu se neozvaly první srdcervoucí výkřiky.
Po sto a čtyřiceti devíti minutách se otevřely dveře a do foyeru začali vcházet otřesení diváci; někteří už stačili vypotřebovat celý balíček kapesníků, zatímco jiný vypadali duchem naprosto nepřítomní a do toho se ozývaly hlasité nadávky na režiséry, scénáristy a vlastně na celý Marvel. (Jeden muž si dokonce serval ze sebe tričko s potiskem štítu Kapitána Ameriky, a kdyby nebylo rychlého zásahu pracovníků kina, asi by jej i obřadně spálil, ale takhle mu nezbylo nic jiného, než zničené oblečení vyhodit do koše.)
Tento případ rozhodně nebyl ojedinělý – i na dalších místech po celé republice jsme zaznamenali podobné chování.
Avšak terapeuti si v dnešních dnech mnou ruce, jelikož objednávky na individuální i skupinové terapie se jen hrnou a částka na jejich účtech rapidně roste.
Zda se z nich stanou jedni z nejbohatších lidí v naší republice, či zda čeští fanoušci Marvelu zorganizují hromadný zájezd do Beverly Hills v Kalifornii, aby vlastnoručně srovnali Marvel studios se zemí, se dozvíme až příští rok, kdy do kin vyjde druhá část tohoto filmu.
ČTEŠ
Garbage
RandomKaždý si občas potřebuje trochu zablbnout, napsat krátkou a nelogickou kravinu, podělit se se svými obrázky, sdělit informace o svých dílech na wattpadu, nebo si prostě postěžovat... A já ani Daddy rozhodně nejsme výjimkou.... No, a proto jsme se ro...