Pokud čekáte nějakou rozumnou a smysluplnou kapitolu, tak vás musím zklamat; nic takového tady momentálně nenajdete, takže si klidně běžte přečíst nějaký fancy příběh. (Třeba mou Gacha parodii, hehehehehe~)
Ale pokud jste tady proto, že nemáte co dělat, hledáte drama a potřebujete nějak prokrastinovat... Tak poté je mi ctí vás přivítat u "Hejtovacího okénka Babygirl"!
Hádám, že většina z vás moc dobře zná Dovolenou, Sibiř a Stanování... Ostatně; společně s "Problémy Shipperů" by se tyto příběhy daly považovat za to, co "odstartovalo" moji "slávu" (Začínám mít pocit, že nejpoužívanější znak pro dnešní hejtění budou uvozovky.) tady na wattu.
Už to bude nějaký ten pátek, co jsem se těmto parodiím věnovala (Ostatně i doba Kalendáře a yaoi jednodílovek je za mnou, že.), ale spousta z vás je stále čte, hlasuje na nich, komentuje je...
A taky je VYKRÁDÁ tak moc, že by se vedle těch "kopíráků" i Babiš hanbou propadl do země, že je jenom malinký břídil.
Jakože... Budu vážně hodná a milostivá a nezmíním nikoho konkrétního, ale začínám mít pocit, že se objevuje až příliš moc malých fujoshis, které mají nějaké zvrácené nutkání, že musí nutně sebrat celou moji knížku a přepsat ji na svůj účet. (Přičemž jim ale uteče polovina gramatiky a dobrých vtipů.)
Děkuji, že mě tak velebíte, ale to opravdu nemusíte... Mně raději stačí jeden originál, než tisíc zmršených kopií, z nichž mi krvácí oči... Vážně.
Někteří třeba kopírují méně nápadně... Že vykradou jenom některé vtípky, situace a typické "charakterové rysy". Nevím, jestli mi budete věřit, ale už jsem našla hromadu "party beastů" Ronaldů žijících pravděpodobně jenom z alkoholu, Grellů šustících s Hrobařema (kdekoliv a kdykoliv je napadne), Aloisů spamujících Cielíky na Fb... A takhle bych mohla pokračovat až do nekonečna...
A pak jsou tady ti, co svoji knížku nazvou: To "nejlepší" stanování... První kapitolu pojmenují: Prolog aneb jak to všechno začalo... Který ke všemu začíná větou:
,,Někde na sociální sítí, která nese jméno Facebook..."
EXCUSE ME AND EXECUTE ME! (Já na to snad ani nemám co dalšího říct... *facewall*)
A víte, co je nejsmutnější/nejvtipnější? - Takoví lidé většinou sledují náš profil; a ke všemu hlasují na našich knížkách a komentují je... Já fakt nevím jestli se smát nebo brečet.
Tudíž bych teď ráda apelovala na vás všechny...
Prosím, prosím, nekopírujte moje knížky. Určitě existuje hromada dalších skvělých nápadů, které taky můžete zasadit do 21. století, a jsem si jistá, že budete schopni vymyslet vlastní zápletku... Snad... Budu pro jednou optimista a vložím ve vás důvěru.
No a pokud s tím nepřestanete... Tak apeluju na ten zbytek mých sledujících...
Pokud někde náhodou objevíte kopii na mé příběhy... Máte mé i Daddyho požehnání se do těch lidí pustit a zlikvidovat je... Anebo můžete písnout přímo nám a my už se s tím nějak vypořádáme - sarkasmu a zmr*ství máme na rozdávání.
S přáním hezkého začátku školního roku (Lel, já mám pořád ještě volno.)
- Babygirl
ČTEŠ
Garbage
SonstigesKaždý si občas potřebuje trochu zablbnout, napsat krátkou a nelogickou kravinu, podělit se se svými obrázky, sdělit informace o svých dílech na wattpadu, nebo si prostě postěžovat... A já ani Daddy rozhodně nejsme výjimkou.... No, a proto jsme se ro...