JÁ CHCI LÉČEBNU PRO HOMOUŠE!

118 17 4
                                    

Vřele vás vítám u dalšího hejtovacího okénka!

Doufám, že jej využíváte stejně jako já... K prokrastinaci!Let's be honest - tohle vždycky sepisuju, když mám dělat tak miliardu jiných věcí... (Ehm, anatomie... Ehm, latina...)

No a let's be honest again - myslím si, že moje random "výkřiky černocha z tunelu" mají asi tak stejnou uměleckou hodnotu, jako kdyby se kočka prošla po klávesnici. Tudíž opravdu vám asi neposlouží jinak než jako výmluva, proč se nevěnovat smysluplnějším záležitostem.

Ale nyní již k samotnému hejtění! (Které bude tentokrát docela kratičké, jelikož spíše si chci jen tak postěžovat, než vyloženě někoho roznášet na kopytech. - To si nechám na jindy.)

Jak již název této kapitoly napovídá...

JÁ CHCI LÉČEBNU PRO HOMOUŠE! PROSTĚ CHCI! - Jenže ono to RPG už neexistuje. Fňuk, fňuk.

Prostě... Ano, řekla jsem si, že, v rámci okašlávání studií, půjdu oxidovat do nějakých FaNcY RPGček. Bohužel většina perfektních úlovků, k nimž se mi podaří vyhrabat odkaz:

1. Už je přes rok mrtvá a na moje "Reee" nedostanu žádnou odpověď.

2. Nenabírá nové hráče, tudíž můžu tak akorát pročítat staré komentáře. Což je prostě nuda.

3. Na účtu dané osoby už neexistuje... Anebo rovnou neexistuje celý profil.

To je taková nespravedlnost! Já chci tu léčebnu pro homouše, very very yaoi a milion jiných her! 

Nevím, zda se osud snaží chránit wattpad komunitu, nebo mé už dávno neexistující mozkové buňky... Ale tak či onak mě to neskutečně vytáčí.

A to by bylo pro dnešek všechno; fakt se musím jít šprtat, jelikož další F fakt nepotřebuju.No a kdybyste NÁHODOU našli super spešl RPG... Tak víte, co dělat.

- A.

GarbageKde žijí příběhy. Začni objevovat