Chtěla bych vám představit Zethira!
(S tím obrázkem jsem se štvala skoro dva dny, kill me.)
Jedná se o mého drahého synka (Ano, všem OCs říkám "mé děti", deal with it.), kterého chci použít mimo jiné do příběhu s pár naprosto úžasnými lidmi (Nečekaně, Daddy tam patří taky.), ale také bych jej ráda zužitkovala i pro nějaká ta RPGčka... Tudíž si jej sem odložím, don't mind me at all.
A pokud by někoho zajímalo něco o něm, here we are:
Jméno: Zethir (skutečné jméno); Vinnie (Často jej používá jako jméno náhradní.)
Příjmení: ??? (Nikde jej neuvádí z "osobních důvodů".)
Věk: 28 vílích let (na světě je tedy 56 let)
Povolání: člen speciálního týmu kriminálníků; expert co se zbraní a plánování tajných akcí týče
Orientace: Gay
Druh: Víla
Vzhled: Mladík, jenž sotva dosahuje sto padesáti centimetrů a jehož s největší pravděpodobností nepotkáte jinak oděného než do černého oblečení (Přičemž se tedy hošánek snaží, aby co nejvíce z jeho outfitu bylo z pravé kůže.) a do vysokých vojenských bot. Polodlouhé, mírně vlnité vlasy světlounce růžové barvy si vždy nechává rozcuchané, tudíž mu neustále spadají do obličeje, zakrývající tak občas karamelově růžové oko... Druhé má totiž umělé - vytvořené z diamantu, tudíž tak může nosit kapitál neustále u sebe. Tak jako mu tvář zdobí obrovské kruhy pod očima nabírající až nachovou barvu, tak má zbytek těla posetý nespočtem jizev, odřenin, modřin a šrámů od věčného testování různých zbraní.
Něco o: Nejjednodušeji by se dal charakterizovat jako chodící sarkasmus smíšený s cynismem, který si nebere servítky a postrádá jakékoliv morální zábrany... A pud sebezáchovy byste u něj hledali jen těžko. Zprvu se zdá hodně distancovaný, ale pokud se vám podaří s ním strávit delší časový úsek, možná se vám o něco málo otevře. Nerad mluví o své minulosti a pokud byste se jej zeptali na důvod, proč odešel z království víl, tak je dost možné, že další den budou vaše ostatky lidé nacházet roztroušené v okolí deseti kilometrů.
Loajální je vždy tomu, kdo nabídne nejvyšší cenu a nejvýhodnější podmínky.
Jako víla má schopnost zmenšit se na výšku v řádu centimetrů, ale stojí jej to hodně úsilí a taky mu to neskutečně ubližuje, tudíž si tento trik v rukávu nechává na horší časy... Stejně tak jako používání křídel a jeho schopnosti ovládat přírodu. - Holt prostě tíhne ke svým miláčkům a se zbraněmi se cítí více sebejistě.
- A.
ČTEŠ
Garbage
RandomKaždý si občas potřebuje trochu zablbnout, napsat krátkou a nelogickou kravinu, podělit se se svými obrázky, sdělit informace o svých dílech na wattpadu, nebo si prostě postěžovat... A já ani Daddy rozhodně nejsme výjimkou.... No, a proto jsme se ro...