Ano, ano, Daddy i já patříme mezi furries... Kinda... Možná víc než to, možná míň... Who knows?
No, Daddy mají jako fursonu kozu/kozla a já mám liško-vlčici, ke které postupně dotvářím charakter, tak jsem si jednoho krásného dne řekla:
„Hmmm... Mohla bych se přidat do nějakého RPG s furries, abych mohla svou fursonu řádně využít a popřípadě ji rozvinout."
So here we are!
P. S. Obrázek mé fursony je můj vlastní design nakreslený mými Daddy... Takže jestli jej uvidím u někoho jiného, tak budu trhat hlavy.
Jméno: Ritse
Příjmení: Thirres
Věk: 26 let
Pohlaví: ♀️
Krevní skupina: 0+
Povaha: Je docela složité popsat Ritse pár slovy, jelikož její život je jako houpačka na dětském hřišti, kdy v jeden moment létáte vysoko do oblak, načež se v zápětí otíráte špičkami bot o kamenitou zem.
Za stěžejní pilíře jejího charakteru by se daly považovat: sarkasmus, uzavřenost, odtažitost, věčně znuděný a otrávený pohled na svět a obrovský kus introverta v její duši.
Pokud se Ritse nachází v manické fázi, umí být hodně rýpavá, má chuť podnikat šílenosti (Často v silném alkoholovém opojení.), její básnické střevo jede na plné obrátky a téměř nespí, i když běhá okolo jako radioaktivní rybička.
Pokud u ní naopak převládne depresivní fáze, stává se skutečně uzavřenou, nemůže spát, nemá na nic náladu a je schopná týden nevylézt z bytu, přičemž provozuje hygienu tak jedenkrát za pět dní.
Zaměstnání: nezaměstnaná/pobírá dávky/(dekadentní) básník na volné noze
Něco o:
🐾 Ritse vyrůstala ve čtvrti psovitých šelem, odkud pochází i její rodiče (matka vlk a otec liška), tudíž byla vždy vychovávána tím stylem, že vztahy by se především měly budovat mezi psovitými šelmami, poté s šelmami ostatními a úplně nakonec s ostatními zvířaty.
🐾 Bydlí v malém podkrovním bytě ve třetím patře. V prvním se nachází sexshop, kde je pravidelnou zákaznicí, a v druhém něco na způsob strip-baru/nevěstince.
🐾 Trpí bipolární/maniodepresivní poruchou (Konkrétně jejím typem I.), která jí znemožnila studovat na vysoké škole, takže teď momentálně funguje tak, že žije z dávek od státu, přičemž si přivydělává publikováním dekadentní poezie do místních novin a časopisů.
🐾 Nikdy si nenechala poruchu profesionálně diagnostikovat a své problémy obvykle řeší tak, že se stříská téměř do němoty, takže by se dala považovat za lehkého alkoholika.
🐾 "Walkin' talkin' sarkasmus", pansexuál a metalhead s tím nejhorším smyslem pro humor.
🐾 BDSM positive. (100% submisiv)
🐾 Dříve se věnovala bojovým sportům (Hlavně tedy kickboxu.) a i teď si k nim dokáže najít cestu, ale spíše jen, když se nachází v manické fázi a má opravdu hromadu energie a neví, co se svým volným časem.
🐾 Capri-sun s alkoholem je "the best drink ever" a to jí nevymluvíte.
🐾 Docela si chtěla udělat řidičský průkaz, ale buď se nedostavila na zkoušku, protože byla opilá, nebo v depresi, nebo opilá & v depresi, či zmamlasila jízdy tak moc, až jí nakonec její milovaní rozmluvili celý tenhle šílený počin.
ČTEŠ
Garbage
RandomKaždý si občas potřebuje trochu zablbnout, napsat krátkou a nelogickou kravinu, podělit se se svými obrázky, sdělit informace o svých dílech na wattpadu, nebo si prostě postěžovat... A já ani Daddy rozhodně nejsme výjimkou.... No, a proto jsme se ro...