Capitolul 32

214 15 5
                                    

-Nu credeam că o să vă mai revăd vreodată!

Râde Mina, cele două alăturânduise.

- Am fost cele mai bune prietene,cum să crezi așa ceva?

Râde Noemi, ce-a laltă aprobândo. Luța și Noemi deciseră să se stabilizeze definitiv în Coreea, veneau vara în vizită la bunici, așa și făcuseră cunoștință cu Mina. Mare fuseseră mirarea ei când aflaseră că Noemi este iubita lui Namjoon deja de trei luni, și tot de atâta timp și este în Coreea,a așteptato pe Luța doar ca surpriza să fie mai bine primită.

- Încă nu îmi vine să cred că te revăd!

Exclamă cea mică în lacrimi, Mina și Noemi râzând de comportamentul ei copilăresc.

- Luța nonna,nu plânge!

Niki îi dăduseră un șervețel, râzând și el.

- Totuși,nu prea cred ce ați văzut atât de frumos la iubiții voștri, îi descrieți perfecți,eu nu prea cred că mai există băieți perfecți în timpurile noastre.

Oftează ea.

- Iarăși singură?

Întreabă Mina privindo cu ochi triști,inima prietenei ei a fost zdrobită de prea multe ori după părerea sa.

- Dwap..nu am mai avut o relație de un an, dar îmi este mult mai bine așa,cred.

Cele două o aprobaseră,făcânduși cu ochiul unei alteia,ca mica 'plângăcioasă' să nu le observe, și continuară să-și savureze ceaiul. Câțiva pași multe râsete se auziră de o dată ce ușa casei fuseseră deschisă,apoi închisă.

- Oh,avem musafiri?

Zâmbește Taehyung, așezânduse lângă soția sa.

- Da, pe Noemi cred că o știți deja-

- Mă știu! Namjoony mi-a făcut cunoștință cu ei luna trecută.

Chicotiseră fata,privind zâmbind spre iubitul său.

- Aish,nu iubesc când mă întrerupeți... în fine,ea e Luța, la fel o prietenă foarte bună.

- Bună seara prea frumoasă domnișoară!

Se așează Jungkook lângă ea, fata privindul cu o față nedumerită.

- Jk lasă fata,cred că ar vrea să stea cu un tip mult mai... arătos!

Se așează și Jimin,dandusi părul din ochi.

- Yaaa! Lăsați-o să respire!

Îi ceartă Seokjin.

- Vă știu de undeva...cred?

- Prostuțo,ei sunt BTS!

Oftează Mina, Luța roșind imediat.

- Și pe mine de ce nu ma anunțat nimeni? Aish..Revin imediat!

Se ridică rapid de pe canapea, alergând în baie, restul râzând. Mina încetaseră să râdă, în momentul când simțiseră o înțepătură în zona de jos..

- Taehyung..

Îl scutură ea de braț, băiatul privindo acum curios

- C-cred că nasc...

Zice ea speriată, vocea tremurândui.

- Naști?! Dar nu am pregătit nimic...LA SPITAL! HAI! HAI! HAI!

Se panică acesta,ridicândo stil mireasă fugind cu ea afară!

- YOONGI RĂMÂI CU NIKI! ȘI ZII LUȚEI UNDE PLECĂM!

Țipă Noemi la acesta, el aprobând imediat

- SĂ MĂ ȚINEȚI LA CURENT!

Țipaseră și el, așezânduse lângă Niki și punând la un canal cu desene animate.

***

-

KIM! FUCKING! TAEHYUNG!

Țipă Mina din toți rărunchii, ținând cu putere cearceaful în mâini.

- Scumpo, împinge încă puțin!

Îi zice asistenta,fata începând să plângă din cauza durerii.

- Încă puțin.. încă puțin... FELICITĂRI!

Fata oftaseră ușurată de îndată ce auziseră plânsetul unui bebeluș,de pe hol au început să se audă țipete de fericire, băieții felicitândo, iar mai mult ca sigur că Noemi și Taehyung plângeau. Doctorul îi puseră micul trupușor pe pieptul acesteia,mica făptură încetând imediat din plâns. Îi sărutaseră fruntea,apoi mânuțele și piciorușele.

- Fetița mea, fetița mea cea scumpă..

De îndată intraseră și Taehyung în salon,fugind lângă cele două.

- M-ai făcut cel mai fericit și împlinit băiat de pe acest pământ!

Exclamă el,ochii findui inundați cu lacrimi de fericire, o sărutaseră,apoi mângâiaseră încet chipul fetiței lui. Chipul fetiței lor,a lor și numai a lor..

Niki

Va-ș ruga să lăsați câte o întrebare pentru personaje 🥺

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


Va-ș ruga să lăsați câte o întrebare pentru personaje 🥺

Publicat ~ 8 februarie 2021

𝑺𝒖𝒔𝒑𝒊𝒏𝒆 𝑨𝒓𝒎𝒐𝒏𝒊𝒐𝒂𝒔𝒆Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum