Mina eșiseră din casă, fiind toată numai zâmbet. Avea azi în plan să viziteze orfelinatul, căci băieții aveau să fie plecați până mâine dimineață. Îl lăsaseră pe Bruno să alerge liber prin ogradă până avea să se întoarcă. Urcaseră la volan și prima ei oprire fuseseră la moll,de unde cumpăraseră câteva fructe și bomboane, luând în primul rând o grămadă de hăinuțe și de jucării. Duseseră pe rând totul în mașină și a plecat spre micul loc în care străluceau zâmbetele o grămadă de copilași când o vedeau pe tânăra fată. Copiii erau afară, și deodată cum o observaseră alergaseră veseli spre ea.
- Minaaa!
Țipete de fericire și râsete umpluseră gradina orfelinatului, auzinduse cum micii pași ai copiilor alergau fericiți spre ea. Se aplecaseră ușor la nivelul lor, și îi luaseră pe toți într-o îmbrățișare caldă.
- Bună Mina!
Își făcuseră simțită prezența și Lu-Han,fiind în clasicul său costum casual.
- Bună Lu-Han! *zâmbiseră ea* Am venit săi revăd pe copilași, ăm,dar nu-l văd pe Niki...
Când auziseră de numele băiețelului, oftaseră, șii arătaseră spre un leagăn,unde se afla băiețelul stând singur privind spre pământ.
- A fost adoptat acum două luni, dar părinții adoptivi l-au bătut...am fost și l-am luat înapoi, ia pierit zâmbetul..
Zice el trist, Mina plecând acum spre micuțul băiețaș.
- Niki?
Își ridicaseră privirea de pe papuceii săi, și parcă ochii i se scăldaseră în fericire când o văzuseră pe tânără.
- Mina!
Se ridicaseră rapid din leagăn, alergând spre ea luândo în brațe.
- Mi-a fost atât de dor de tine micuțule,cum ești?
- ........Sunt bine...dal de ce ai bultica asa de male? Ai mâncat un dovlecel întleg?
Întreabă el, așezânduși atent mica mânuță pe pântecul fetei,Mina simțind o lovitură din interior, și își deschiseră larg ochii, mai apoi chicotiseră.
- Nu dulceață, am în burtică un bebeluș
Râde ea și îl mângâie pe cap
- Un bebeluș? Vei fi mămică?
Întrebă el cu ochii mari,Mina aprobând.
- Da, voi fi mămică.
Niki își puseră atenția din nou asupra burticii fetei, mângâind ușor.
- Esti nolocos bebe,vei avea o mămică tale dlăguță și flumoasă..Vei avea o mamă..
Inima fetei se înduioșaseră complet, iar o lacrimă îi curseră din ochi. În acel moment, luaseră o decizie,una ce avea săi facă viața mult mai armonioasă..
***
- Mi-a fost dol de casa ta..
- Acum va fi casa noastră
Niki privea curios orice obiect de prin living,poate vă întrebați ce sa întâmplat? Ei bine, după ce sa sfătuit printr-un apel telefonic cu Taehyung, Mina îl adoptaseră pe Niki,mai bine spus,ei îl adoptaseră. Tae fuseseră mai mult decât fericit de propunerea fetei, acceptând din prima.
- Acum vei avea o familie Niki. Mama,tata și bebele vor fi alături de tine mereu
- Și Bruno
- Și el..
Râseră fata, și îl luaseră pe micul băiețel în brațe, pupândui obrăjorii.
Woaah, cât a trecut de când nu am mai publicat,nu?😅
Îmi cer mii de scuze 👉🏻👈🏻Publicat ~ 5 februarie 2021
CITEȘTI
𝑺𝒖𝒔𝒑𝒊𝒏𝒆 𝑨𝒓𝒎𝒐𝒏𝒊𝒐𝒂𝒔𝒆
RomanceÎn această carte este descrisă viața unei tinere, sora geamănă a cântărețului Jeon Jungkook. Jeon Mina trebuie sa treacă prin multe încercări ale vieții ca să ajungă însfârșit fericită, vă invit săi citiți povestea alături de mine <3 Volumul 2 îl pu...