Capitolul 20

272 20 12
                                    

- Mina! Trebuie să rămâi în spital! Dacă pățești ceva mai grav? Mă voi simți vinovat!

- Jong-in.. le-am promis băieților că azi voi pleca cu ei la plajă, domnul Bang nu le permite să se ducă fără el sau fără de mine prin preajmă, așa că voi pleca eu cu ei..

- Ești mai mică decât ei? De ce tu trebuie să le porți de grijă?!

- Pentru că sunt mai responsabilă decât ei, le-a promis...

- Fie! Dar să stai la umbră și să te alimentezi mai mult,fie că vrei sau nu!

- Promit!

Fata îl îmbrățișează și iese țopăind din salonul în care stătuseră aseară.

***

Tinerii se aflau pe plajă, cu toții find în apă, doar Mina supt o umbrelă și pe un șezlong. Se întreba unde este Abel, căci veniseră și ea cu ei,dar dispăruseră.

- Ține!

Nari îi înmânează un cocktail, aceasta zâmbindui și mulțumindui.

- Mina,de ce nu l-ai ascultat pe Jong-in? Știe ce e mai bine pentru sănătatea ta...

- Nari, le-am promis băieților că voi merge cu ei,nu i-am putut dezamăgi..

- Nu ai vrut să-i dezamăgești,dar ei asta fac mereu. Înțeleg că mereu vrei doar binele pentru ei,dar a sosit timpul să te gândești doar la tine, crezi că ne vom descurca fără tine?

- Nari...vreau că de acum săi pregătesc pentru ceea ce voi păți,nu vreau ca unul din ei să sufere..

- Din nou îi pui pe primul plan! Nu trebuie să-i pregătești pentru vestea că vei muri, trebuie ca să te vindeci!

- Încă nu s-a găsit un donator Nari!

- Și atunci-

- Nu! Pot muri în orice moment, înțelegi!?

Țipă Mina, atrăgând atenția lui Taehyung ce trecea pe lângă ele pentru a lua pistolul cu apă.

- Poftim?

-

Nu pofti că nu ești la masă! Pleacă mai departe unde te-ai pornit!

Îl ceartă Nari, aruncând în el cu nisip, nu-i plăcea de loc de el și de felul în care sa comportat cu Mina.

***

Ara Go intraseră în casa familiei Jeon. Domnul a chemat-o, spunând că are ceva serios de discutat cu ea.

- Ara Go, de ce ne-ați mințit?

Nici nu bine reușiră să între în living, că domnul Jeon vorbiseră,pe fundal auzinduse plânsetele înăbușite ale soției sale. Fata râseră forțat.

- Cum adică?

- Ne-ai mințiți! Ne-ați mințit! Mina este fica noastră nu Abel-

Bărbatul nu reușiseră să-și termine propoziția, căci Ara Go își scoaseră pistolul din buzunarul gecii pe care o purta, și îl împușcaseră drept în mijlocul frunții, bărbatul căzând fără suflare pe pământ. Doamna Jeon țipaseră din toți plămânii la cele văzute, iar când se ridicaseră fuseseră împușcată de două ori în piept. Fata se apropriaseră,asigurânduse că ambii sunt morți, și își scoaseră telefonul.

𝑺𝒖𝒔𝒑𝒊𝒏𝒆 𝑨𝒓𝒎𝒐𝒏𝒊𝒐𝒂𝒔𝒆Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum