***
- Mina am o mică pro-
Fata tăcuseră imediat când observaseră că în living se afla doar tânărul și micuțul Niki
-Unde sunt restul?
- Mina naște,au plecat în grabă în spital,pe mine m-au lăsat ca să stau cu voi.
Îi zice băiatul.
- Omo! Naște?! Trebuie să-i fiu alături!
Aleargă rapid spre ușă,dar se oprește când glasul băiatului răsună din nou.
- Yaaa! Stai,stai,stai,stai! Chiar ai o problemă! Și se observă!
Ambii se înroșiseră în obraji, fata jnercand să-și tragă hanoracul mai în jos.
- In primul rând,nu ar trebui să îți fie rușine de asta,e ceva normal. În al doilea rând,nu te îngrijora, îți aduc eu niște haine de la mine și ăăă....de alea.. știi tu...
Se ridică Yoongi de pe canapea,fiind roșu la față mai ca un drac, eșind din casă.
- Luța nonna! Mă ajuți să fac portretul mamei?
Glasul angelic a lui Niki o scosese pe tânără din gândurile ei, zâmbiseră și aprobaseră de îndată.
- Sigur puiuț, hai să le pregătim și o surpriză, vrei?
- Daaa!
Aplaudaseră acesta râzând, fata chicotind.
***
Taehyung se primbla prin salon,cu trupul micii fetiți în brațe, în timp ce Mina dormea
-Prințesa tatei..comoara mea..
O alintă acesta, pupândui obrăjorii. Erau deja a doua zi aici, iar mâine dimineață aveau să le externeze acasă...
_________________
Peste 2 ani..
_________________-Shh,Niki, fă liniște,bine?
-Upsy,bine appa
Zice băiețașul, încercând să nu facă vreun pas greșit.
- Eu îi dau florile mamei,iar tu i le dai Izei, bine prințule?
- Înțeles tată rege!
Taehyung râseră,mai apoi deschizând atent ușa camerei fetiței unde Mina se afla acum cu ea.
-Eomma! Unnie! Felicitări cu 8 martieee!
Aleargă Niki fericit spre ele râzând, întinzând mânuțele în sus cu micul buchet din floricele, pe care cea micuță îl luaseră din dată și râseră.
- La mulți ani celei mai frumoasă, talentată, drăguță și spendită soție!
- Vaai ce frumos din partea voastră
CITEȘTI
𝑺𝒖𝒔𝒑𝒊𝒏𝒆 𝑨𝒓𝒎𝒐𝒏𝒊𝒐𝒂𝒔𝒆
RomanceÎn această carte este descrisă viața unei tinere, sora geamănă a cântărețului Jeon Jungkook. Jeon Mina trebuie sa treacă prin multe încercări ale vieții ca să ajungă însfârșit fericită, vă invit săi citiți povestea alături de mine <3 Volumul 2 îl pu...