°Peste trei zile°
Mina se ridică din pat,pășind atent până la balconul numărului camerei lor în care se cazaseră.
- Simți acest aer? Aerul din Franța dimineața, îți dă o stare de plăcere
Apare Taehyung lângă ea, purtând un halat mare și alb,iar în mână având două căni cu cafea,una pe care io dăduseră soției lui.
- Scumpo,te văd cam neliniștită în ultima vreme, ești okay?
O întreabă îmbrățișând-o de la spate,punânduși capul pe umărul ei
- Mă sperie dispariția bruscă a lui Sunny..Naomi a explicat de ce a plecat și nu va mai reveni,dar Suny? Cu ea ce e? Poate am fi supărato noi cu ceva..
Zice ea gânditoare,privind spre turnul Eiffel.
- Poate avea nevoie de o pauză
- Și pauza asta e deja de doi ani Tae.. mă tem să nu pățit ceva, și să nu urmeze ceva rău.
Băiatul oftaseră, înțelegând neliniștirea fetei, avea și el aceeași presemțire, mai ales de când văzuseră acea persoană ce fuseseră fugărită de Bruno în propria lor curte,Sana încă nu îl sunaseră. O întoarseră spre el și îi luaseră fața în mâini, mângâindui obrajii cu degetele lui mari, sarutândo.
- Îți promit,chiar dacă se întâmplă ceva,nu voi lăsa ca cineva să-ți facă rău ție, lui Niki și lui Izabell, vă foi proteja cu sensul propriei vieți.
Mina zâmbiseră și îl îmbrățișează.
- Sunt mai mult decât sigură că vei face asta,suntem norocoși să te avem, apropo..unde sunt copiii?
Taehyung râseră și îi indicase cu privirea balconul de lângă ei,care era a lui Yoongi și Luța.
-Auch..sper că nu îl vor înerva prea mult..
Râde ea și se lipește mai mult de băiat, admirând împreună minunata priveliște a Parisului.
***
-Niki..te implor îmbracăte,nu sta în pielea goală pe aicea!
Zice Yoongi și îi întinde hainele,dar băiețașul fugiseră de lângă el.
- De ce hyung? Când eomma și appa mă lăsau să stau cu tine nu aveai nicio problemă să stau așa, ba și tu stăteai așa uneori!
- Că eram singuri! Acum avem două perechi de ochi feminini ce te privesc,pune repede ceva pe tine și nu mai comenta!
- De ce hyung? Îți e frică să îți fur femeia, știam că o am mai mare decât a ta.
- YAAAA! NU E ADEVĂRAT! Unde a dispărut băiețașul dulce și drăguț?!
Zice Yoongi într-un fel dramatic,așezânduse în pat fiind obosit de la toată fugăreala asta prin cameră.
- Cred că Niki are dreptate, nu îl contrazice
Râde fata ce îi prindea două codițe Izei, Yoongi își întoarse privirea spre ele,apoi se ridică și merse încet până în dreptul lor.
- Să vedem cine va mai avea dreptate în această seară, după vom afla cine contrazice pe cine.
Zâmbește într-un mod pervers, apoi se întoarse la cearta sa cu Niki în încercarea de al îmbrăca.
- Băieții ăștia..nu Iza?
- Dwa..
Aprobă încet mica fetiță,intinzandui fetei un elastic cu o coroniță, tânăra luândul și făcândui cea de a doua mică codiță.
- Gata mică prințesă, a sosit ceasul tău de strălucire,hai să vedem ce face eomma și appa al tău.
O luaseră în brațe și eșiseră din numărul ei de hotel, plecând la ușa cuplului Kim. Înainte de a deschide ușa, își lipiseră urechea de ușă,apoi inlăturânduse rapid.
- Știi... părinții tăi au puțină treabă,hai mai bine să mergem să luăm micul dejun
- Bwine
Aprobă zâmbind fetița. Jungkook eșiseră din camera lui pe care o împărțea cu Jimin și Seokjin.
- Neața domnițelor
Se apropie de ele zâmbind, luând câte o mână de a lor și sărutândule.
- Vai, ți-ai activat modul gentleman? Fain,vii să iei micul dejun cu noi?
Râseră fata, băiatul acceptând imediat.
- Restul băieților încă dorm, mă plictisesc, plus că nu am mai mâncat nimic de când am venit aici, adică de aseară, soo, let's goooo!
Zâmbește acesta luândo pe Iza la el în brațe,fugind în dreptul liftului.
- Să-ți faci și tu o iubită
Oftează fata,mai apoi râzând și plecând după ei
CITEȘTI
𝑺𝒖𝒔𝒑𝒊𝒏𝒆 𝑨𝒓𝒎𝒐𝒏𝒊𝒐𝒂𝒔𝒆
RomanceÎn această carte este descrisă viața unei tinere, sora geamănă a cântărețului Jeon Jungkook. Jeon Mina trebuie sa treacă prin multe încercări ale vieții ca să ajungă însfârșit fericită, vă invit săi citiți povestea alături de mine <3 Volumul 2 îl pu...