Capitolul 16

275 20 18
                                    

• După două săptămâni •

- Sperăm să avem un zbor liniștit.

Zice Domnul Bang,făcânduse cât mai comod în scaunul lui. Urmau să decoleze spre Paris,vor sărbători acolo Crăciunul și Revelionul. Dacă toți erau mai intuziasmați ca niciodată, Mina se simțea rău,extrem de rău. Era pe scaunul de lângă fereastră, în fața ei find Tae,Abel, Jungkook și Jimin,iar în stânga acesteia era Yoongi, Seokjin, Namjoon și Hoseok. Îi despărțeau doar o masă.

- Fatooo! Ce dietă ții că ai slăbit așa? Îmi dai și mie un sfat?

E sustrasă din gândurile ei de vocea subțire a Abelei.

- Nu țin dietă.

Îi zice scurt,luânduși masca și ochelari de la ochi, pentru a se simți mai comod. Toți amuțiseră când îi văzuseră fața palidă și cearcănele de sub ochi, în special Taehyung,ce acum îi analiza fiecare parte a feței.

- Mina ești bine?

O întreabă Jimin.

- Da, nu am dormit câteva zile că am fost ocupată cu lansarea noului album. Nu îți face griji.

- Somnul ca somnul,dar de mâncat? De ce nu mănânci?

O ceartă Seokjin.

Fata tăcuseră, știa că nu se alimentează corect, dar dacă mânca mai mult de câteva linguri de mâncare, se simțea sătulă,bă chiar i se făcea rău și se putea întâmpla să vomite puținul ăla de mâncare.

- Nț,nț,nț!

Seokjin se ridică de la locul său, îl trezește pe Yoongi și-l dă la o parte așezânduse lângă fată.

- Aduceți-mi vă rog o supă din legume și niște piure cu carne!

Strigă tânărul,iar după zece minute o stuardesă îi aduseră ce ceruse. 

- Nu ai putere nici măcar să ți lingura în mână! Ce mă fac eu cu tine?!

Așa ajunseră fata să fie hrănită de Seokjin,iar Jungkook îi făcuseră un machiaj simplu. După ce îi pieptănaseră și părul,ia privit chipul,apoi a strânso în brațe.

Nu știa de ce a făcut asta, simțea nevoia să o îmbrățișeze. Mina fuseseră surprinseră de gestul băiatului,dar nu spuseseră nimic.
Tot restul a fost unu plăcut.

Asta dacă ar fi ignorat stingerile și săruturile celor doi din fața ei.

- Se va face prea mare agitație dacă vă vor vedea și pe voi dar și pe Mina.

Zice domnul Bang, ușor panicat când văzuseră câtă lume îi așteptau la aeroport.

- Mă duc eu, toți vor veni după mine iar atunci dumneavoastră și restul veți alerga rapid la mașini.

Toți aprobă, Jungkook a luat geanta Minei, iar fata cum eșiseră afară câteva țipete intuziasmate se auziseră.
Fata își luaseră masca de pe față și începuseră să le zâmbească fanilor, făcândule cu mâna. Cred că era o surpriză pentru ei,nu se așteptau ca să fie chiar Jeon Mina în persoană, căci era avionul companiei, și mulți fani își luaseră de multe ori țeapă.

𝑺𝒖𝒔𝒑𝒊𝒏𝒆 𝑨𝒓𝒎𝒐𝒏𝒊𝒐𝒂𝒔𝒆Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum