- Pentru a crede ce îți spun, mă voi prezenta mai bine. Numele meu este Lee Nari, am 24 de ani și lucrez ca avocat. Mama mea lucrează la spitalul de Chirurgie Plastică,iar tata ca ofițer la centrul de poliție. Tata ma ajutat să aflu mai multe despre Abel și Ara Go,iar cu câteva acte și adevăruri de la mama, știm siguri cu ce avem de a face.
Nari îl priviseră pe Yoongi,acesta dând din cap și eșiseră pe balcon, fata apropriânduse de Mina și luândui mâinele fără de puteri în ale sale.
- Cu câteva indicii de la domnul Bang,acum toată situația îmi este clară. După ce ai umilito pe Ara Go, îți amintești că nu a fost pe la tabără o săptămână? În acest timp a sunato pe Abel, verișoara ei, tații lor sunt frați, te-a mințit în situația asta. A aduso pe Abel la spitalul unde lucrează mama mea, dândui niște poze medicilor, zicând să o facă asemănătoare cu aceste persoane,dar cel mai mult cu un băiat.
Nari îi dăduseră mapa cu foi Minei, aceasta deschizando și dând de pozele părinților ei, iar una mare cu Jungkook.
- Medicii au stat și au analizat pozele două zile, în a treia zi avuseră loc și operația plastică,ce duraseră 6 ore. A stat la recuperare două săptămâni,apoi Ara Go sa ocupat de toate actele. E adevărat că s-a născut în aceeași zi că voi,dar sa născut cu două ore mai devreme, în timp ce voi doi deja erați în brațele mamei voastre. Aici sunt toate documentele ce le-a falsificat, testele ADN, și o parte din trecutul scârbos al Abelei.
Nari îi indică Minei pagina unde sunt actele, aceasta citindule atentă.
- Trecut scârbos?
- De la vârsta de 19 ani a început să se ocupe cu prostituția, a făcut 6 avorturi...
- P-poftim?
- Da Mina, continuăm și cu Ara Go, nu te întrebai niciodată de ce ea se afla într-o facultatea atât de scumpă cu voi, părinții ei neavând nicio companie? Îți voi spune. Cânt Ara Go avea 17 ani,iar Abel 16, mama Arei a murit într-un accident de mașină, provocat intenționat de tatăl ei.
Tatăl ei,un om bolnav,cu mâinele pline de sângele unor oameni complet nevinovați. Șef de mafie,a murit anul trecut în noiembrie în urma unui atac, acum, toată moștenirea lui venind în mâinele Arei Go,inclusiv mafia. De aia va trebui să acționăm pe ascuns și neobservați, n-ai de unde ști cât ne putem trezi cu psihopata aia la ușă. Te las să te odihnești,ai aflat prea multe într-o singură zi, dacă ai nevoie de ceva, mă găsești în camera 34 de la capătul holului.Nari îi zâmbește trist,apoi iese din camera ei. Mina se ridicaseră și plecă spre balcon,unde se afla încă Yoongi,privind marea.
- Cât de nedreaptă poate fi viața asta...unii ar face orice pentru a da naștere unui copil,pe când altele le omoară negândinduse la suflețelele lor.
O lacrimă îi curseseră din ochiul drept, Yoongi întorcânduși capul și privindo.
- Viața mereu a fost nedreaptă, necesită doar timp să înțelegi asta, în diferite situații, în timp ce încerci să câștigi inima cuiva, acea persoană încă îl iubește pe cel ce ia frânt inima..
Mina nu știa că băiatul vorbea despre situația lui, ci doar îl îmbrățișaseră.
- Y-Yoongi, dacă pățesc ceva înainte de a afla adevărul complet...
- Nu vei păți nimic Mina!
- Nu știm ce ne poate rezerva ziua de mâine,pot fi distrusă până și în această seară, pot fi distrusă peste o săptămână, sau pot fi distrusă definitiv în câteva ore,nimeni neștiind că v-am părăsit.
Yoongi începuseră să plângă, Mina doar suspinând. Știa că dacă nu se găsește un donator în următoarele două luni, e pierdută definitiv. Știa că șansele pentru a face față acestei boli cumplite sunt extrem de mici. Așa că luaseră decizia să-și pregătească prietenii încă de acum, săi pregătească pentru viitorul ce urma să-l aibă..
***
Seara veniseră cât ai clipi, tot grupul de prieteni fiind acum la o masă mare din restaurantul micului hotel, cinând în liniște și glumind. Ca de fiecare dată,Mina nu putea mânca, își băga mâncare în gât doar pentru a nu da de bănuit cuiva ce starea ei.
- Puțină atenție vă rog!
Se ridică Abel în picioare, privindo pe Mina și zâmbind drăcește. Bang observaseră felul în care fata o privea pe Mina,ce se chinuia să mestice mâncarea,privind spre televizorul de la micul bar, așa că deveniseră încordat, luând o față serioasă și o poziție temătoare.
- Eu și Taehyung vom deveni părinți! Sunt 'însărcinată'
Zice Abel, accentuând ultimul cuvânt. Mina începuseră să tușească, Nari dândui un pahar cu apă. Îl priviseră pe Taehyung pentru ai vedea reacția, dar îl surprinseră privindo pe ea,neclipind.
- Ești sigură?
O întrebă acesta,privirea lui încă fiind pe Mina.
- Foarte sigură scumpule!
El nu zice nimic, doar aprobă dând din cap,un zâmbet făcânduși apariția pe chipul său, continuând să mănânce.
- Adică voi fi unchi? VOI FI UNCHI!
Jungkook se ridică și începuseră să sară în jurul lui Abel fericit zâmbind și râzând.
- Doamne! Cât de minunat! Abel, știi ce înseamnă asta? Un mic suflețel crește în tine! Apoi se va naște! Va învăța să meargă, să vorbească, să zâmbească, și asta doar sub ochii voștri!
Se ridică Seokjin de la masă, fiind foarte întuziasmat. Mina începuseră să răsufle greu,nasul începuseră săi sângereze, își scoaseră telefonul din buzunarul blugilor, apelândul pe Jong-in.
- Mina?
- E-eu... din nou... nu sunt..
- Te-am înțeles,vin cât de repede pot cu ambulanța.
Mina închiseră telefonul, încercând să-și ascundă chipul și lacrimile ce se rostogoleau pe fața ei. Se chinuia să respire, și să nu se dea bătută exact acum. Ce bine că toți își aveau captată atenția spre Abel, felicitândui și urândule noroc să mai aibă o grămadă de copii. Toate aceste cuvinte doar îngreunau strea ei. Cu toții tăcuseră doar atunci când văzuseră prin geamul de sticlă uriaș al restaurantului beculetul roșu și albastru al mașinii de urgențe. Sirena începuseră să sune,din ea eșind Jong-in și câțiva medici.
- Mina!
Strigaseră băiatul,acum toți privindo pe Mina, fiind speriați de cum arăta și de modul cum respira.
- Să mergem la spital.
Medicii o ridicaseră, alții oprindui pe băieți și îi urmeze,nedândule răspunsurile la miile de întrebări.
Publicat ~ 5 decembrie 2020
CITEȘTI
𝑺𝒖𝒔𝒑𝒊𝒏𝒆 𝑨𝒓𝒎𝒐𝒏𝒊𝒐𝒂𝒔𝒆
RomanceÎn această carte este descrisă viața unei tinere, sora geamănă a cântărețului Jeon Jungkook. Jeon Mina trebuie sa treacă prin multe încercări ale vieții ca să ajungă însfârșit fericită, vă invit săi citiți povestea alături de mine <3 Volumul 2 îl pu...