- Yah Mina! Asculți toate proastele acum?
O ceartă Mi-Cha, în timp ce Soomi o calma pe fată și îi puseseră o pătură pe umeri.
- Chiar și dacă o ascult...ea zice adevărul...V-voi rămâne m-mereu singură
Începe din nou Mina să plângă,Mi-Cha lovinduși fruntea cu palma.
- Mina, scumpo,totul are o soluție, adevărul și eșirile din situație vor veni de la sine la timpul potrivit.
Îi zice Soomi blând. Cele două o îmbrățișaseră, neștiind cum alt cumva să-și liniștească prietena.
*******
Următoarea zi o găsim pe Mina în studioul companiei, finisând de intregistrat și ultima ei piesă pentru playlist.
- Mina!
Când doriseră să deschidă ușa biroului ei o voce o strigaseră,se întoarseră și dăduseră peste zâmbetul pătrățos a lui Taehyung.
- Eri am vrut să-ți zic ceva,dar nu te-ai mai întors în birou...
Zice acesta,scărpinânduși ceafa rușinat.
- Scuze Tae,dar mi se făcuseră rău și am fetele fin Staryng m-au dus acasă.
Zice ea, deschizând ușa,făcândui loc lui Taehyung să intre, apoi închiseră ușa și se rezemaseră de perete,starea de rău apărând din nou.
- Acum te simți mai bine?
O întreabă băiatul vizibil îngrijorat de cum arăta fata și în ce stare era.
- Sunt bine
Îi zâmbește, și se îndreaptă spre el.
- Ce vroiai să-mi zici?
- Ah,da,...cum să-ți zic?
Obrajii lui prinseră o culoare roșie, și începuseră să-și ciufulească părul.
- Cu cuvinte Tae
Chicotește fata și își pune mâna pe umărul lui.
- Promiți că după ce îți vou spune, relația noastră de prietenie nu se va destrăma? Posibil să se facă una mai bună...
- Promit!
- Te plac Mina..
Spune într-un final Taehyung, zâmbind timid. Mina zâmbiseră și ea,dorind să-i zică că acest sentiment este unul reciproc, dar o dată ce își amintiseră de spusele Arei Go, zâmbetul îi dispăruseră, formând o față serioasă. Nu ar vrea să-i distrugă viața persoanei la care ține atât de mult, ca mai apoi să o lase de izbeliște singură, suferind.
- Tae... între noi nu pot fi sentimente de iubire,doar cele de prietenie. Trebuie să-ți găsești o fată pe măsura ta,care te-ar putea face fericit. Eu nu sunt de ajuns pentru tine...sunt defectă...
Își retrage fata mâna de pe umărul lui, așezânduse la birou.
- Cum adică?! O fată pe măsura mea? Am găsit deja una și aceea ești tu! Cum să nu mă faci fericit?! Aș fi fericit cu tine! Cu copiii noștri! Împreună!
Îi zice Taehyung, alergând după ea la birou punânduse în genunchi în fața ei.
- Nu Tae,noi nu vom avea copii!
- Vom avea! Vom avea o grămadă-
- DE AJUNS! NU VREAU SĂ AUD NIMIC!
- Mina, de ce ești așa? Am făcut ceva? Eu sunt cel greșit? Ești cea mai frumoasă, deșteaptă, talentată fată pe care am văzut-o! De tine m-am îndrăgostit,nu ești defectă....te iubesc
O lacrimă îi curge pe obraz sărutând mâinele fetei.
- E-eu nu o f-fac...
-Poftim?
Își ridică privirea speriată, căutând ochii fetei,pe care nu îi putea găsi, stătea cu privirea în sus, evitând contactul vizual cu băiatul.
- Eu nu te iubesc Taehyung.
- MINȚI! PRIVEȘTE-MĂ ȘI ZIMI ASTA! ALTFEL NU TE CRED!
- PLEACĂ TAEHYUNG! ÎMI PIERD TIMPUL DOAR TIMPUL CU TINE ACUM!
Brunetul șocat de vorbele fetei, se ridicaseră în picioare. Își șterseră lacrimile, în zadar, căci ele tot curgeau și curgeau. A dat doar din cap, în sus și în jos, eșind din biroul ei,trântind ușa atât de tare în urma lui, căci peretele de sticlă crăpaseră în mici bucățele. Plecaseră nervos, lacrimile încă avândule pe chip.
O dată cu plecarea acestuia,Mina se ridicaseră de la birou, plecând și trântinduse în acele cioburi, începând să țipe și să plângă. Plânsetele ele fuseseră auzite și de Jungkook și Yoongi,ce erau acum în biroul vizavi a acesteia, biroul băieților bts. Ieșiseră panicați afară, și se îndreptaseră spre ea. Când văzuseră palmele și genunchii fetei însângerați,cu bucățele de sticlă în alocuri, Yoongi fugiseră și o luaseră de acolo, o strânseră în brațe încercând să o liniștească.
- Cine te-a adus în așa stare Mina? SPUNE-MI! ÎL SUFOC CU MÂINELE MELE!
Urlă de nervi Jungkook.
- Să te duc acasă, Yoongi, anunțăl pe domnul Bang că plecăm.
Zice de data asta mai calm,luândo pe fată din brațele prietenului său, plecând acasă pentru ai îngriji rănile. O dată cu plecarea lor, Yoongi se ridicaseră nervos, plecând spre recepție, întrebând dacă văzuseră pe cineva astăzi alături de Mina. De după colț eșiseră Abel,ce fuseseră prezentă la toată cearta,privind ascuns, zâmbind victorios..
- Vai..câtă dramă...
Îngână ea, plecând spre acoperiș, primind un mesaj vocal din partea Arei Go.
-Azi voi fi acolo,tot ce va trebui să faci va fi să tragi câinele în fața mașinii,iar eu să-l lovesc,te țin la curent.
Mor💜😂↓
Publicat ~ 27 noiembrie 2020
CITEȘTI
𝑺𝒖𝒔𝒑𝒊𝒏𝒆 𝑨𝒓𝒎𝒐𝒏𝒊𝒐𝒂𝒔𝒆
RomanceÎn această carte este descrisă viața unei tinere, sora geamănă a cântărețului Jeon Jungkook. Jeon Mina trebuie sa treacă prin multe încercări ale vieții ca să ajungă însfârșit fericită, vă invit săi citiți povestea alături de mine <3 Volumul 2 îl pu...