📌🤍

120 5 1
                                    

hey~
chiar dacă majoritatea dintre voi ați rămâne surprinși și confuzi de această mică actualizare eu aș vrea să fac un micuț anunț.

nu știu dacă știți,dar această carte este una foarte importantă pentru mine,cum sunt și celelalte lucrări ale mele deasemenea, deosebirea dintre ea și altele fuseseră că la ea scriserăm (și încă scriu) din pură motivație. am mereu inspirație la momentele ei, totul pus la punct, problema e puțină lene 😂.

revenind la subiect. luni e o zi importantă pentru mine, așa că aș dori să fie așa și pentru voi~

1) de pe 21 august până pe 22 august ora 20:00 vin cu o mică rugăminte la voi, puteți lăsa întrebări pentru personajele cărții, pentru autoare și despre carte în sine, dacă aveți unele nelămuriri. întrebările le veți putea adresa în acest capitol mai jos cât și în volumul 2 ce se află pe contul meu principal.( Q&A )

2) vreau să știu care e bias-ul/ bias-șii vostru/voștri pentru a ști cu cine ați prefera cărțile de pe viitor, și ce tip de cărți ați prefera.

3) tot luni vreau să deschid/redeschid un nou proiect plin cu unele surprize pentru cititorii și fanii k-pop.

4) un punct ce nu prea contează, vreau să vă știu părerea despre această carte, despre primul volum cât și despre volumul 2, și dacă ați prefera să urmeze și mai multe volume.

📌aici puteți adresa întrebările pentru Q&A

📍Mina~

📍Lu-Any~

📍Jungkook~

📍Taehyung~

📍Yoongi~

📍Jimin~

📍Hoseok~

📍Namjoon~

📍Seokjin~

📍Ara Go~

📍Abel~

📍Niki~

📍Izabell~

📍Mee~

📍Minho~

📍Maria~

📍Autoare~

📍Întrebări legate de carte~

sper ca fiecare să lase măcar câte o întrebare^^

📌 MULȚI M-AU ÎNTREBAT ~ când apare următorul volum?

scumpilor,volumul 2 e deja postat pe contul meu principal @--widlu-- și are deja capitole publicate 🤍 contul îl puteți găsi și în comentarii~

(după toate astea, volumul va fi retras în ciorne pentru editare, scuzați eventualele greșeli gramaticale sau de exprimare)

🎉 Ai terminat de citit 𝑺𝒖𝒔𝒑𝒊𝒏𝒆 𝑨𝒓𝒎𝒐𝒏𝒊𝒐𝒂𝒔𝒆 🎉
𝑺𝒖𝒔𝒑𝒊𝒏𝒆 𝑨𝒓𝒎𝒐𝒏𝒊𝒐𝒂𝒔𝒆Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum