• Perspectiva Minei •
Eram din nou în acel loc. Eram pe o barcă,ce o vâslea un băiat. Ca de fiecare dată,nu îi puteam vedea fața,ci doar spatele. L-am ignorat și am început să-mi trec mâna lin pe suprafața apei,privind apusul ce se ascundea în spatele casei. Barca se opriseră, mai degrabă băiatul sa oprit din vâslit. Îl priveam confuză, până când a început să se întoarcă încet cu încetul cu fața la mine....
- Firar Mina vom întârzia!
Vocea fratelui meu mă face să-mi deschid încet ochii. Îl privesc nervoasă și mă ridic în capul oaselor. Apuc perna și încep să-l lovesc cu ea.
- Te urăsc! Te urăsc! Te urăsc! Aveam săi văd fața! Dar ai stricat tot!
- C-ce? A cui față? Linișteștete femeie și zimi normal ce se întâmplă!?
- Of...laso baltă...
Jungkook nu mai spune nimic și iese din cameră fiind foarte confuz. Oftez și mă ridic din pat plecând în baie unde mi-am făcut rutina de dimineață. Apoi m-am reîntors în cameră,de unde m-am schimbat în uniforma facultății de Arte.
Mi-am luat o simplă poșetă în care mi-am pus telefonul,portofelul și un balsam de buze și am plecat jos.
În living pe canapea erau tata, iar lângă el Jungkook.
- Bună dimineața!
Zic veselă și îi sărut tatei obrazul.
- Neața!
- Tati, când vor fi gata actele mașinii mele?
- Astăzi îi voi suna domnului Ring și voi afla, cred că curând vor fi gata. Astăzi... mergeți cu mașina mea.
Zice tata zâmbind aruncandumi cheile mașinii lui. Ies din casă și descui mașina, intrând în ea, Jungkook urmândumi exemplul. Am pornit mașina și am călcato din loc. Ca de fiecare dată,drumul spre școală a fost unul amuzant, muzica la radio find dată la maxim.
***
- Jimin! Dă-ți capul mai în jos.
Strig la el. Se sunaseră cu 10 minute în urmă pentru lecție,dar profesoara de desen încă nu ajunseră, așa că Yoongi puseră la telefonul lui niște videoclipuri amuzante, și cercul nostru de prieteni se adunaseră la banca acestuia privind împreună cu el.
- Copii, luați loc în bănci!
Când auziserăm vocea derigintei noastre ne panicaserăm,fiecare așezânduse unde apucaseră,eu nimerind îl locul din dreapta a lui Yoongi.
- Așa! Vreau să să previn cu ceva!
- Cred că din nou Tae a spart sticluțele cu gaze din cabinetul din biologie
Îmi șoptește Yoongi la ureche,eu chicotind și aprobândul.
- Directorul face o adunare în care va trebui să fiți prezenți voi,clasa B,C și D. Vă rog să fiți silențioși, acum, împreună cu colegul de banca vă luați de mână și vă aranjați în fața clasei, mă așteptați pe mine și pornim spre stadion.
Mda... doamna Choi este foarte copilăroasă, și iubește drăgălișenile. Ne ridicăm din bănci și eșim pe hol, așezândune câte doi în rând. Yoongi ma prins de mână și ma tras până la începutul rândului,noi fiind primii,iar din urma noastră fiind Jimin de mână cu Jungkook și restul băieților. Ok...fată cu fată, băiat cu fată, dar să-i vezi pe răi școli tinânduse unul cu altul de mână este foarte amuzant. În fața noastră își făcuseră apariția și doamna Choi, ne-a zâmbit tuturor și am pornit spre stadion.
***
- De-a lungul timpului de când conduc acest liceu, aceasta a fost cea mai silitoare promoție pe care am avut-o, așa că,ca un mic premiu pentru toată munca depusă de către voi, eu împreună cu cadrele pedagodice al acestei facultăți, ne-am gândit să organizăm o tabără pentru voi. Aceasta va ține trei luni, adică începând de mâine, 7 martie, până pe 31 mai. Prezența este obligatorie. Am anunțat acest lucru pe părinții fiecăruia, și toți și-au dat acordul. Deci mâine, la ora 6 dimineața, să fiți prezenți în fața școlii. Puteți merge cu mașinile voastre sau cu unul dintre cele trei autobuze. Vă doresc o zi bună!
Derulează a nustiu câta oara Jungkook inregistrarea cu spusele directorului.
- Dacă o tot continui așa,jur că chiar nu merg cu voi!
- Deci,vii?
Întreabă Jimin lingușitor,veniind mai aproape de mine.
- Trebuie să fie cineva care să vă supravegheze...deci..
- Perfect! Ținem legătura!
Deci... ăsta a fost primul capitol,sper că va plăcut 😁
Publicat ~ 11 noiembrie 2020
CITEȘTI
𝑺𝒖𝒔𝒑𝒊𝒏𝒆 𝑨𝒓𝒎𝒐𝒏𝒊𝒐𝒂𝒔𝒆
RomanceÎn această carte este descrisă viața unei tinere, sora geamănă a cântărețului Jeon Jungkook. Jeon Mina trebuie sa treacă prin multe încercări ale vieții ca să ajungă însfârșit fericită, vă invit săi citiți povestea alături de mine <3 Volumul 2 îl pu...