• Perspectiva Minei •
- Domnule Bang?
- Mina? E totul bine?
- Aproape, v-am sunat să vă anunț că vă accept propunerea de a debuta la compania dumneavoastră.
- Dar asta e .....MINUNAT! Te aștept mâine pentru a semna contractul.
- Bine.
Zic și închid telefonul. Îmi tot sunau părinții,fetele, băieții, până și învățătorii. Cred că aproape toți din tabără îmi sunau acum. Totuși, n-am nevoie de mila lor, mă voi pune singură pe picioare, și o voi face pe Abel să-și retragă cuvintele. Cât timp conduceam, mașina ce era în fața mea sa oprit,au aruncat o cutie și și-au continuat drumul mai departe.
Curiozitatea mă rodea pe interior, așa că opriserăm în dreptul cutiei, și eșiserăm din mașină. M-am dus la ea, mi-am luat inima în dinți și o deschiserăm.
- Aww!
Fuseseră primul cuvânt pe care îl scoaseram pe gură,ca mai apoi micuțul animal să înceapă a latra puternic la mine. Cred că era speriat. Am vârât mâna în cutie și am început ai mângâia capul micuț. Când credeam că mă va mușca,acesta din contra sa liniștit și sa lăsat mângâiat, dând fericit din codiță. L-am scos din cutie și l-am luat în brațe.
- Se pare că ai fost abandonat,la fel ca și mine.
Zic eu în timp ce întru înapoi în mașină, câteva lacrimi făcânduși din nou apariția pe fața mea,dar micuțul animal le linseră.
- Vrei să fii noul meu prieten?
Îl întreb,iar acesta latră, și dă fericit din codiță. L-am așezat pe scaunul de lângă mine, și am continuat drumul spre Seul. Telefonul din nou a început a suna, sătulă,am răspuns,neatrăgând atenția numelui contactului.
- Da?
- Mina! De ce ai plecat? Găsim noi o soluție!
- Ce fel de soluție Yoongi? Chiar daca ar fi una,o voi găsi singură.
- Mina,ai nevoie de ajutor!
- Sunt puternică!
Inchid telefonul și mi-l pun în buzunar, apoi îmi întorc capul spre cățelul ce privea fericit pe fereastră.
- Suntem puternici!
• După trei luni •
• 20 august •- Dacă vrei să pleci - pleaca
, daca vrei sa uiti - uita
Doar sa stii, ca la sfarsitul drumului
nu mai poti întoarce pe nimeni inapoiTermin și arunc buchetul de flori în mulțime. Fanii strigândumi numele puternic. Fac o plecăciune fiind în genunchi, plângând de fericire. Când m-am ridicat, m-am apropiat mai mult de marginea sșcenei și am început a vorbi..
- Aș vrea să vă mulțumesc extrem de mult, pentru prezența voastră aici. După cum știți acesta a fost primul meu concert. Am avut azi 60 000 de persoane prezente... vă mulțumesc! VĂ IUBESC!
CITEȘTI
𝑺𝒖𝒔𝒑𝒊𝒏𝒆 𝑨𝒓𝒎𝒐𝒏𝒊𝒐𝒂𝒔𝒆
RomanceÎn această carte este descrisă viața unei tinere, sora geamănă a cântărețului Jeon Jungkook. Jeon Mina trebuie sa treacă prin multe încercări ale vieții ca să ajungă însfârșit fericită, vă invit săi citiți povestea alături de mine <3 Volumul 2 îl pu...