- Bani! Fiecare are nevoie de bani! Și tu ai nevoie de ei,nu?
Spune Ara Go,punând pe masa doctoresei un plic plin de bani.
- Doar săi zic că nu poate avea copii?
Întreabă nefiind încă sigură pe ea.
- Da,vei duce minciuna la capăt,vei mai primi bani, deci...?
- A-accept!
Ara Go zâmbește, și îi lasă plicul, tot o dată și cartea ei de vizită. Doctoreasa își frecaseră tâmplele nervoasă,ca mai apoi scriind ceva pe fișa medicală a fetei, plecând înapoi la ea în salonul pentru darea analizelor.
- E totul bine?
Întrebă Mina,ce avuseră zâmbetul pe buze până când doctoreasa intraseră în micul salon.
- Daa..a-adică n-nu... îmi pare rău domnișoară Jeon,dar nu puteți avea copii,analizele au eșit rele, organismul dumneavoastră nu este în stare pentru a susține o sarcină.
Fata privea atent femeia din fața ei.
- S-sunteți sigură?
- Din păcate...da..
• După patru ore •
După ce Mina ajunseră acasă de la spital, îi ignoraseră pe băieții ce au salutat-o, plecând tristă în casă. Acum stătea pe canapea,cu Bruno pe picioarele sale, amândoi fiind cu moralul la pământ. Afară se auziseră un tunet,apoi mici picături de apă începuseră să lovească pământul. Începuse ploaia,iar o dată cu ea,Mina dând drumul unui plâns isteric.
- Bruno...ce mă fac?
Întreabă ea printre plânsete. Era tristă. Era unul dintre dorințele sale,ca pe viitor să devină mamă. Dar din păcate,nu putea face asta. Se ridică de pe canapea fiindcă auziseră soneria. Nu priviseră pe cameră cine o caută, așa că deschiseră ușa.
- MINAAA-
Țipaseră Heya fericită,dar când văzuseră starea fetei tăcuseră. În spatele ei era Bang Chan, având mâna pe talia acesteia,acest lucru dândui multe semne de întrebare Minei. Sa calmat puțin și ia invitat în casă, luând loc pe canapea. Povestind,fata a aflat că Bang Chan cu două luni în urmă fuseseră plecat cu trupa pentru un concert în Londra, tot acolo făcuseră cunoștință cu Heya, și au ajuns să fie împreună, ținând asta ca o mică surpriză pentru Mina.
- Acum, ne zici de ce ai plâns?
Întreabă Bang Chan,venind mai aproape de fete.
- Nu pot avea copii...
Spuse Mina, în ochii ei apărând din nou lacrimi.
- C-cum așa?
Întreabă Heya,o lacrimă căzândui pe obraz.
- Organismul meu nu este în stare pentru a duce o sarcină,plus că am analize rele.
- Asta poate fi o greșeală! Poate fi o informație falsă! Așa cum este cea care neagă că ești sora lui Jungkook!
Se grăbește băiatul să zică pentru a o înveseli pe fată,dar tot ce primiseră fuseseră o palmă după ceafă din partea Heyei.
- Vei putea adopta un copilaș
- Pentru a adopta unul, trebuie să fie ambii părinți ce vor sa adopte, ce bărbat se va mai uita la mine dacă nu îi pot oferi propriul copil.
CITEȘTI
𝑺𝒖𝒔𝒑𝒊𝒏𝒆 𝑨𝒓𝒎𝒐𝒏𝒊𝒐𝒂𝒔𝒆
RomanceÎn această carte este descrisă viața unei tinere, sora geamănă a cântărețului Jeon Jungkook. Jeon Mina trebuie sa treacă prin multe încercări ale vieții ca să ajungă însfârșit fericită, vă invit săi citiți povestea alături de mine <3 Volumul 2 îl pu...