Capitolul 12

270 23 0
                                    

Cei doi tineri, împreună cu micii copilași stăteau pe uriașul covor pufos din living. Cinaseră acum o oră, și veniseră timpul pentru povestea de seară. Taehyung și Mina au așternut pe tot covorul paturici și perne, pentru fiecare copilaș. Avuseseră ambii o zi plină, să ai grijă de 20 de copilași nu e simplu de loc,dar uitei acum,ei doi alături de cei mici,cu capurile pe o pernă, îmbrățișați, urmăreau desenul animat "În căutarea lui Dory".

-Mina-ah! La mulți ani,nu am apucat să-ți spun.. 

Zice Taehyung șoptit, căutând în buzunar.

- Mersi Tae.

Băiatul scoate din buzunar o cutiuță,o deschide și de acolo scoate un îneluș,pe care dentată îl puseseră pe degetul fetei.

- E frumos.. îți mulțumesc.

Zice fata și îmbrățișează mai strâns băiatul. El nu zicea nimic,profita de simplul fapt că acum era alături de ea.
Așa și adormiră,ambii în brațele unui altulia,printre copiii ce dormeau haotic. Desenul animat încă derulând.

- Domnișoară Mina?

Ușa se deschide,pe ea intrând asistentul bunicului Minei. Domnul Jae-hyun era un om bun,amabil, devotat muncii sale,dar și prietenului său de o viață, adică bătrânului Jeon. Când bunicii din parte mamei a copiilor muriseră,el deveniseră ca un al doilea bunic pentru ei. A intrat tiptil,iar când a văzut imaginea din fața sa,sufletul i se înmuiaseră. Din părerea lui, arătau ca o familie. Puseseră hârtiile cu care veniseră pe raftul de sus, și își scoaseră telefonul,făcândule poze din toate unghiurile. A zâmbit mulțumit,apoi a părăsit casa în liniște.

*****

Timpul trecuseră ca nebunul, mai erau doar câteva zile până la începerea iernii. Mina se afla în micul ei studiou, lângă fereastă, terminând ultima ei melodie pentru playlist-ul ei de iarnă. Fata privea luminițele orașului, zâmbind la frumoasa priveliște.

- Intră.

Spuseseră ea, când un ciocănit se auziseră în ușă.

- Bună Minaaa!

De îndată intraseră băieții, Taehyung fiind primul,o îmbrățișaseră pe tânără,șoptindui la ureche.

- Vreau să-ți zic ceva după ce vei termina lucrul.

Fata aprobă din cap zâmbind, băiatul intorcândui gestul.

- Mina-ahh! Mi-a fost atât de dor de tineee!

Se smiorcăie Jimin,jucânduse cu obrajii fetei. Nu se văzuseră de dimineață,dar băieții erau foarte lipiți de fată. Mai ales Jimin,care mai mereu stătea pe lângă ea, după fiind cicălit de Yoongi.

- Și mie de tine Jimin~șiii!

Nu ezită fata din ai răspunde, băieții luaseră cu totul loc pe canapele.

- Cum merge cu play-

Dori Namjoon să zică,dar fuseseră întrerupt de ușa ce se deschise zgomotos.

- Mina...putem vorbi?

Intraseră Suny în încăpere, având în ochi 'frică'

- Desigur!

Zise zâmbind Mina,nu știa ce căuta ea aici,dar până la urmă îi fuseseră colegă timp de patru ani,mai ales că fata era o fire bună, blândă, și inonfesivă. Mina se ridicaseră de pe scaun, urmândo pe fată,uitând că băieții rămaseră in biroul ei. O urmaseră până la ușa acoperișului.

𝑺𝒖𝒔𝒑𝒊𝒏𝒆 𝑨𝒓𝒎𝒐𝒏𝒊𝒐𝒂𝒔𝒆Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum