1.4

8K 462 298
                                    

Medya, BATI. ❤

~

Bilinmeyen numara: Beyaz teninde morluklar bırakan kişinin ben olmasını isterdim, Utku.

Bilinmeyen numara: Zevkten dolayı attığın tatlı çığlıkları duymayı ve ihtiyaçtan dolayı kısıkça çıkan yalvarmalı inlemelerini... ne kadar çok duymak istediğimi bilemezsin.

Utku: Ne yazık ki asla duyamayacaksın.

Bilinmeyen numara: :)

Bilinmeyen numara: Söylesene, bembeyaz olan tenin bronzlaşmış gibi dururken gerçekten de Çınar'ın hiç bir şey anlamadığını mı düşünüyorsun?

Bilinmeyen numara: Yaz gününde giydiğin boğazlı kazağı saymıyorum bile. Hasta taklidi yaparken berbatsın.

Utku: Şüpheleniyor mu? Siktir, sana bir şey mi dedi?

Bilinmeyen numara: Bunu neden sana söyleyeyim ki?

Bilinmeyen numara: Aptal değilsen bakışlarından şüphelendiğini anlarsın zaten.

Utku: Bugün okula gelmemeliydim.

Bilinmeyen numara: Bence bir hafta boyunca okula gelmemeliydin.

Bilinmeyen numara: Alınma ama vampir saldırısına uğramış gibisin. Batı'nın ağzı iyi iş yapıyor gibi.

Utku: Evet, Çınar'ın veya bir başkasının aksine bana oldukça zevk veriyor. Dudaklarının tenim üzerinde ki hareketleri oldukça tatmin ediyor beni.

Görüldü.

Bilinmeyen numara: Çınar'dan uzaklaşmaya başladın ve o da bunun farkında.

Bilinmeyen numara: Ondan ayrıl.

Utku: Bunu düşünmediğimi mi zannediyorsun?

Utku: Arkadaşlığımız da bozulur, Çınar'ı tanımıyormuşsun gibi davranma.

Utku: Okula reklam eder beni, insan içine çıkamam.

Utku: Ayrıca ona karşı hâlâ hislerim var.

Bilinmeyen numara: Ne yani, sahiden onu seviyor musun?

Görüldü.

Bilinmeyen numara: Ben söyleyeyim, sadece sevdiğini zannediyorsun. Batı'yı sadece cinsel anlamda arzuladığını ve arzularını tatmin ettiğini düşünüyorsun. Çınar'a ise hâlâ ilk gün ki gibi âşık olduğunu zannediyorsun.

Bilinmeyen numara: Yanılıyor muyum?

Bilinmeyen numara: Kendini kandırma.

Utku yazıyor...

Görüldü.

Utku yazıyor...

Utku: Kafam karışık tamam mı? Düşündükçe beynim patlayacakmış gibi hissediyorum. Yalnızca akışına bırakacağım.

Bilinmeyen numara: Sahiden de aklını çelmiş.

Bilinmeyen numara: Bir kaç kere seks yaptınız diye deli divane olduğun Çınar'dan bir anda soğuman sence de fazla saçma değil mi?

Utku: Seni ilgilendirmeyen konulara burnunu sokmayı kesmelisin.

Bilinmeyen numara: Sen de artık o siktiğimin gözlerini iyice açıp etrafina bakmayı öğrenmelisin.

Bilinmeyen numara: Arkanda dönüp duran dönme dolaplardan bir habersin, Utku.

Bilinmeyen numara: Siktir, sana yardımcı olmaya çalıştığımı göremiyor musun?

Bilinmeyen numara: O bilekliği gerçekten de bu kadar kolay hafızandan sildin mi?

Bilinmeyen numara: Doruk'un bilekliğini?

Bilinmeyen numara: Düşün Utku, düşün. Beynini kullan.

Bilinmeyen numara: O bilekliği düşürecek kadar aptal mıyım senin gözünde?

Görüldü.

yarım saat sonra.

Utku: Sen Doruk değilsin...

Utku: O halde, kimsin sen? Kim olabilirsin?

Bilinmeyen numara: Üç gün sonra, karşına çıkacağım Utku.

Bilinmeyen numara: Tüm gerçeklerle birlikte...

Bilinmeyen numara: Doruk'un doğum gününde, görüşmek üzere.

Görüldü.

Bilinmeyen numara çevrimdışı.

Utku çevrimiçi.

~

Hedef şaşırtıyor olabilir... ya da doğru mu söyledi? Hmm...

Bu arada, Doruk'un doğum gününde bilinmeyeni öğreniyoruz. Muhtemelen bir kaç bölüme öğreniriz. Sonrasında olayları güzelce toparlar ve final yaparız...

UTKU (bxb)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin