0.1

17.9K 663 427
                                    

Başlama tarihinizi buraya bırakabilirsiniz.

~

Bilinmeyen numara: Sevgilin varken, bir başkasının adıyla inleyip o minik deliğini parmaklaman pek de etik bir davranış değil bence. Yanılıyor muyum Utku?

Bilinmeyen numara: Seni gördüm.

Bilinmeyen numara: Herkes çıktıktan sonra kıpkırmızı olan güzel suratınla birlikte soyunma odasına koştururken gördüm.

Bilinmeyen numara: Azgınlıktan dolayı kapıyı tam olarak kapatamadığın için küçük bir ittirmeyle araladım ve o hafif aralık yerden izledim seni.

Bilinmeyen numara: Pantolonunu ve baksırını titreyen ellerinle indirip rastgele bir köşeye atıyordun. Eski banka bana doğru dolgun kalça yanakların dönük bir şekilde oturup derin nefesler eşliğinde yüksek sesli yutkundun ve bacaklarını iki yana ayırdın.

Bilinmeyen numara: Sızdıran aletinden dolayı hafif ıslanan pembe ve minik deliğin görüş açıma girmişti.

Bilinmeyen numara: Sonra sen, o küçük elini kaldırıp ince parmaklarını cayır cayır yanan aletine sardın ve adeta çığlık çığlığa kendini çekmeye başladın.

Bilinmeyen numara: Ancak bu sana yeterli gelmemiş olacak ki, diğer elini dudaklarına götürdün. İşaret ve orta parmağını ağzının içine sokup, sızlanarak parmaklarını emmeye başladın.

Bilinmeyen numara: Ardından salyalı parmaklarını, aletinin sızdırmasından dolayı ıpıslak ve sıcacık olan deliğinin çevresinde gezdirip bir süre okşadıktan sonra içine gönderdin.

Bilinmeyen numara: Aldığın zevkten dolayı deli gibi inliyordun. Sızlanarak kendini çekiyor, olabilecek en hızlı seviyede zirveye tırmanıyordun. Beyaz ince bacaklarını iyice iki yana açıp parmaklarını sıkı duvarlarının arasından hassas noktana seri bir şekilde değdirip biraz daha hızlandırıyordun elini.

Bilinmeyen numara: Elinin yerinde Batı'nın aletinin olmasını hayal ediyordun.

Bilinmeyen numara: Zevkten öylesine çığlıklar atıp adını bağırarak inliyordun ki, ben bile o halini görünce etkilenmeden edemedim :)

Bilinmeyen numara: Söylesene Utku, sevgilinin en yakın arkadaşını içinde hayal edip kendini deli gibi parmaklarken ve onun adıyla adeta haykırarak doğmamış çocuklarını eline boşaltırken, kendini nasıl hissediyordun?

Görüldü. (02.45)

Utku çevrimdışı.

~

Not: Aşırı derecede cinsellik, argo, küfür, ihanet, aldatma vb şeyler içerir. Rahatsız olanlar lütfen okumasın...

UTKU (bxb)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin