0.4

10.3K 593 265
                                    

ÖNEMLİ: Bir önce ki bölümde geçen olay, bilinmeyen'in Utku'ya ilk bölüm yazdığı olaydı arkadaşlar. Yani o olay'dan sonra, bilinmeyen Utku'ya yazdı.

Önce ki bölümü atlamayınn

~

Utku: Niye sustun?

Utku: Seni bulmamdan korkuyor musun yoksa?

Bilinmeyen numara: Ah, hayır tabii ki de.

Bilinmeyen numara: Beni bulamayacağını çok iyi biliyorum, Utku.

Bilinmeyen numara: Sustum çünkü senin kendini tatmin ettiğin videonu izliyordum.

Bilinmeyen numara: Sıcak banyomda :)

Utku: Sapık orospu çocuğu.

Utku: Dört kişi içinden seni bulamayacağımı mı düşünüyorsun? İlla ki kendini ele vereceksin.

Utku: Batı veya Çınar olmadığına göre, geriye sadece benim dışımda dört kişi kalıyor.

Utku: Umut, Altan, Doruk ya da Enis'sin.

Bilinmeyen numara: Ben istemediğim sürece, hakkımda tek bir bilgi bile bulamayacağına kalıbımı basabilirim.

Utku: Siktir git tamam mı?

Utku: Benden korkuyorsun, benden korkmasan direk o siktiğimin videosunu her yere yayardın.

Bilinmeyen numara: Daha önce söylediğim gibi, sana hayranım Utku.

Bilinmeyen numara: Videoyu yayarsam canının yanacağını biliyorum.

Bilinmeyen numara: Emin ol bu isteyeceğim en son şey bile değil, sen benim en kıymetli parçamsın.

Utku: Yıllardır arkadaş ayağına yatarak takıntı haline getirmişsin beni amına koyduğum.

Utku: Senin gibi bir manyağı daha önce nasıl fark edemedim? Aklım almıyor.

Bilinmeyen numara: Bana sarf ettiğin kelimeler hiç hoşuma gitmedi.

Bilinmeyen numara: Kendine biraz daha çeki düzen ver, lütfen. Biliyorsun ki, hayatını sikmem on saniyemi almaz.

Utku: Neden yapıyorsun bunu? Sikeyim bipolar falan mısın? Bir dediğin bir dediğini tutmuyor.

Bilinmeyen numara: Hayır yalnızca seninle oynamak hoşuma gitti, eğlendiriyorsun beni.

Bilinmeyen numara: Tabii başka yerde de eğlendirmeni isterdim ancak bu şuan pek mümkün gibi durmuyor.

Bilinmeyen numara: Seninle bir anlaşma yapalım mı Utku?

Utku: Ne anlaşması?

Bilinmeyen numara: Bana, hafta da bir gün kendini tatmin ettiğin bir video göndermeni istiyorum.

Utku: SJKTİR NE??

Bilinmeyen numara: Okudun.

Utku: Yapmazsam ne olacak?

Bilinmeyen numara: Aslında hiç bir şey. Belki çektiğim videonun ufak ufak parçalarını Çınar'a gönderirim.

Bilinmeyen numara: Yakın arkadaşının ismini, sevgilisinin ağzından inlemeli ve ağlamaklı bir şekilde duyması...

Bilinmeyen numara: Onun için tam bir travma olur doğrusu.

Utku: Tehdit mi ediyorsun beni? Siktir git, yapmayacağım.

Bilinmeyen numara: Peki sen bilirsin.

Bilinmeyen numara çevrimdışı.

Utku yazıyor...

Utku: DUR OROSPU ÇOCUĞU DUR

Bilinmeyen numara: Ama sen izin vermiyorsun ki bir kendimi rahatlatayım, halbuki ben gıkımı bile çıkartmamıştım sen kendini tatmin ederken.

Bilinmeyen numara: Çok bencilsin :(

Utku: Başka bir şey iste, lütfen.

Bilinmeyen numara yazıyor...

Bilinmeyen numara: Kapşonlu.

Bilinmeyen numara: Siyah, ince kapşonlunu istiyorum. Ama üzerine giydikten sonra ver.

Bilinmeyen numara: Kokun sinsin.

Utku: Ne? Bu kadar basit miydi?

Bilinmeyen numara: Elbette, sana hayran olduğumu söylemiştim.

Bilinmeyen numara: Vazgeçmemi falan mı istiyorsun yoksa?

Utku: Hayır hayır, asla!

Bilinmeyen numara: Güzel, neyse halletmem gereken bir işim var. Biliyorsun :d

Bilinmeyen numara: Şimdilik hoşçakal bebeğim, sana nerede ve ne zaman hırkayı alacağımı yazacağım.

Bilinmeyen numara: İyi uykular, yarın güzel yüzünü görmek için sabırsızlanıyorum.

Utku: Senden iğreniyorum.

Bilinmeyen numara: :)

Bilinmeyen numara çevrimdışı.

Utku çevrimiçi.

~

Bir daha ki bölüm düz, ufak bir smutumsu şeyle asıl olaylara başlarız...

UTKU (bxb)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin