Meraba, bölüm atlamayalım..
~
Bilinmeyen numara: Selam Utku :)
Bilinmeyen numara: Bugün işittiğim bir kaç derin seslerden bahsetmek istiyorum sana.
Bilinmeyen numara: Batı ile lavaboda işi pişirirken, biraz daha dikkatli olmalıydınız :d
Utku: Cin misin orospu çocuğu? Kimse yoktu lavaboda nerden duydun o sesleri?
Bilinmeyen numara: Keşke birinizden biri, çok az zeki olsaydıda kabinleri kontrol edebilmeyi akıl etseydi.
Utku: Bingo! :d
Utku: Kabinler de olma ihtimalin yok, ben lavaboya gitmeden önce tüm arkadaşlarım kantindeydi.
Bilinmeyen numara yazıyor...
Utku: Çok fazla pot kırıyorsun bilinmeyen, aklını böylesine başından aldığımı bilmiyordum açıkçası.
Bilinmeyen numara: Bu kadar zeki olman canımı sıkıyor.
Bilinmeyen numara: Evet kabinlerde değildim.
Bilinmeyen numara: Bir miktar kapıyı dinlemiş olabilirim.
Utku: Senden böyle bir davranış beklediğim için şaşırmadım doğrusu.
Bilinmeyen numara: Beni tanımaya başlamışsın, buna sevindim.
Utku: Kısa kes, ne istiyorsun?
Bilinmeyen numara: Batı'nın aklını bu kadar kısa sürede karıştırmanı beklemiyordum.
Bilinmeyen numara: Gerçekten irade sahibi birisi ama o da herkes gibi, karşısında sen olduğun için güçsüz kaldı.
Bilinmeyen numara: Kendinin farkında değilsin Utku, insanın başını döndürecek bir güzelliğe sahipsin.
Utku: Yavşamaların bittiyse asıl konuya geç.
Bilinmeyen numara: Tüh, biraz daha yürümek istiyordum aslında. Güzelliğin karşısında adeta dilim tutulduğu için, ancak mesaj yoluyla edebiliyorum iltifatlarımı.
Utku: Hâlâ bitmesini bekliyorum?
Bilinmeyen numara: Ah, pekâlâ...
Bilinmeyen numara: Söylesene Utku, nasıl hissettin?
Bilinmeyen numara: İnlemeleri beklediğin gibi miydi, ya da kokusu başını döndürmeye yetti mi? Ya da ya da ya da...
Bilinmeyen numara: Aletinin sertliğini, kendi aletinin üzerinde hissettiğinde nutkun tutulup nefesin kesikleşti mi?
Utku: Siktir...-/
Utku: Neden bunları soruyorsun? Senin şuan kıskançlık krizine girmen gerekmiyor mu? Sonuçta bana âşıksın.
Bilinmeyen numara: Hayranım*
Bilinmeyen numara: Ben sadece sana ve naif tenine, hoş kokuna hayran sıradan birisiyim Utku.
Bilinmeyen numara: Ama biraz moralimin bozulduğunu inkar edemem.
Bilinmeyen numara: Sonuçta sen benim en kıymetli parçamsın.
Görüldü.
Yarım saat sonra.
Utku: Çınar'ın evindeyiz, yazma.
Bilinmeyen numara: Anladım.
Bilinmeyen numara: Ondan neden hâlâ ayrılmıyorsun Utku?
Utku yazıyor...
Utku: Çünkü ona âşığım.
Bilinmeyen numara: Beklediğim cevap tam olarak buydu :)
Bilinmeyen numara: Her neyse, yarın öğle arası soyunma odasına gelmeni istiyorum.
Bilinmeyen numara: Hırkanı alacağım.
Utku: Pekâlâ, istediğin gibi olsun.
Utku çevrimdışı.
Bilinmeyen numara: İyi eğlenceler.
İletildi.
Bilinmeyen numara çevrimdışı.
~
Kafamda ki gibi ilerlersem, bu hikayeden feci şeyler çıkacak...
Bilinmeyen kim olabilir? Tahminleriniz var mı?