1.9

7.5K 470 372
                                    

Maraba, bu bölümde BATI olmadığı için kendimi çok mutsuz hissettim ve medyaya her zaman ki gibi Batı'yı koymaya karar verdim ahdkandjqd

BİR ÖNCE Kİ BÖLÜMÜ atlamayınn, önemli bir bölümdü ✊❤

~

Araya giren hafta sonundan sonra tamamen toparlanmış bir şekilde okula gidecektim.

Aynadan son kez kendimi baştan aşağı süzüp yüzüme yalandan bir gülümseme kondurmaya çalıştım. O günden sonra ortalığın feci derecede karıştığından emindim çünkü neredeyse bütün son sınıflar o partideydi. Ne kadar sarhoş olanlar ve uyuklayanlar olsada illaki birileri durumu anlamıştı. Tüm okula yayıldığından emindim.

Açık mavi renkte ki montumu üzerime geçirip gömleğimin bir kaç düğmesini açtım ve kolyemi boynuma taktım. Saçlarıma ellerimi atarak gelişi güzel bir şekilde alnıma dökülmesini sağlamıştım. Bacaklarımı sıkıca saran siyah dar pantolonum ve yine Batı'dan alıp bileğime taktığım deri bileklikle hoş duruyordum. En azından, mutsuz görünmüyordum.

Çantamı tek omzuma asıp siyah spor ayakkabılarımıda giyindim ve evden kendimi attım. Boş sokakta yavaş adımlarla okula yürürken bir yandanda düşünüyordum. Çınar ve Doruk'u görünce nasıl bir tepki vermeliydim? Bilmiyordum.

Ya da onlar beni görünce nasıl bir tepki vereceklerdi? Tüm okulun karşısında nasıl bir duruş sergileyeceklerdi? Hiç birini bilmiyordum. Ama birazdan öğrenecektim.

Okul binası göründüğünde bir süre olduğum yerde durdum ve derin bir nefes aldım. Duruşumu dikleştirerek kuruyan dudaklarımı dilimle ıslattım. Yüzümü ifadesizleştirip adımlarımı biraz daha hızlandırdım. Kendimi tamamen, her şeye hazırlamıştım.

Havanın güzelliğinden dolayı millet bahçeye adeta akın etmişti. Düz bir şekilde bahçe de ilerlemeye başladığımda bir kaç kafanın üzerime döndüğünü hissettim ama aldırmadım. Fısıltılar artmaya başlamıştı.

"Çınar ve Doruk yatıyorlarmış. Sence Utku ve diğerleri bu iğrençliği biliyor muydu?"

"Sanmam, bilseler onlarla bir saniye bile aynı ortamda durmazlardı."

Bu beni istemsizce gülümsetmişti.

"Batı çok havalı değil miydi? Yine de arkadaşlarına ihanet etmesini beklemezdim."

"Ben hiç bir şey hatırlamıyorum, en son koltuğun üzerine kusmuştum."

Sesler kulaklarıma geldikçe başım ağrımaya başlamıştı. Dilimi iç yanaklarımda sinirli bir şekilde gezdirdiğimde omzumda hissettiğim el ile afalladım. Başımı elin sahibine doğru çevirince yan sınıfta ki Atakan olduğunu görmüştüm.

"Utku ucuz kurtulmuşsunuz kardeşim. İbne çıkmış sizinkiler." Ağzını yaya yaya gevşekce konuştuğunda dişlerimi sıktım ve bir adım geriye çekildim.

"Boş konuşma Atakan, işinize bakın." Dedim dişlerimin arasından tıslayıp yanında ki itlerine ithafen. Kıkırdayarak omzumu sıvazladı ve geriye çekildi. "Akılları varsa bu okul da daha da barınmazlar, benden söylemesi. Biliyorsun, pek tekin insanlar yok bu okul da." Son sözünü tehditkarcasına söylemişti. Yüksek ihtimal hâlâ onlarla arkadaş olduğumu sanıyordu ve okuldan gitmeleri için üzerimde baskı kurmaya çalışıyordu.

"Benim onlarla bir alakam yok." Bir adım daha geriye gidip gözlerinin içine baktığımda sırıtıp kafasını salladı. "Olması gereken gibi yani." Bir şey demeden boş boş suratına baktım. Ardından adımlarımı merdivenlere çevirdim.

Stresten ve gerginlikten avuç içlerim terlemeye başlamıştı. Yutkunarak hızlı bir şekilde merdivenleri çıkıp direkt olarak lavaboya girdim. Bedenim titriyor, şakaklarımdan terler akıyordu.

UTKU (bxb)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin