1.0

9.1K 524 258
                                    

Bilinmeyen numara: Çınar seni oldukça merak etmeye başladı, Utku. İşinizi bölmek istemem ama, yanımıza gelsen iyi olur.

Utku: Bu halde gelemem, sınıfa gidiyorum.

Bilinmeyen numara: Neden gelemiyorsun?

Utku: Sendeliyorum, her tarafım ağrıyor ve bir sürü morluk var vücudumda.

Utku: Sence?

Bilinmeyen numara: Seviştiğinizi bilmesem bu cümleden sonra dayak yediğini falan sanardım galiba.

Utku: Dayak yemediğim ne malum? Ağzımı yüzümü kırdılar belki?

Bilinmeyen numara: Batı'nın arkasından okula girdiğini gördüm.

Bilinmeyen numara: Okul da yapacak kadar azdığınızı bilmiyordum, şahsen sınıfta beyaz lekeler görmek istemem...

Utku: Sınıfta yapmadık, lavabodaydık.

Bilinmeyen numara: Ne?

Utku: Basbaya, neden şaşırdın ki?

Bilinmeyen numara: Şaşırmadımda, nöbetçi öğretmenler genelde katları gezdiği için,

Bilinmeyen yazıyor...

Utku: Ders saatindeydik?

Bilinmeyen numara: Ah, her neyse işte.

Bilinmeyen numara: Nerde ne yaptığınızla ilgilenmiyorum, gel ve şu aptal sevgilini sustur.

Utku: Çınar'ı sevmediğini hissediyorum ve bu durum oldukça garip.

Bilinmeyen numara: Sevmemem için nedenlerim var.

Utku: Anlıyorum.

Bilinmeyen numara: Sınıfa mı çıktın?

Utku: Evet, uzanıyorum.

Utku: Gelmek ister misin? Senin için gömleğimi çıkartabilirim sanırım :)

Bilinmeyen numara: Gelemeyeceğimi bildiğin için söylüyorsun değil mi?

Utku: Evet :d

Bilinmeyen numara: Çok yakın bir zaman da tadına bakacağım, Utku. Buna emin olabilirsin.

Utku: Güzel hayalmiş.

Bilinmeyen numara: Hayal olarak kalmayacak.

Utku: Aynen aynen.

Bilinmeyen numara: Bu arada, Çınar'dan ne zaman ayrılacaksın?

Utku: Hiçbir zaman.

Bilinmeyen numara: Ama sen hem ayranım dökülmesin, hem de götüm sikilmesin istiyorsun.

Bilinmeyen numara: İkisini aynı anda mı idare edeceksin? Batı buna devam eder mi zannediyorsun?

Utku: Çınar'ı bırakamam.

Bilinmeyen numara: Neden?

Utku: Çünkü senelerdir birlikteyiz orospu çocuğu, kolay mı sanıyorsun?

Bilinmeyen numara: Senelerdir birlikte olduğun sevgilini çokta güzel aldatıyorsun ama.

Bilinmeyen numara: Seninkisi sadece korkaklık. Çınar'dan ayrıldığın zaman herkesin senden uzaklaşacağından korkuyorsun değil mi? En başta da Batı'nın.

Görüldü.

Utku çevrimdışı.

Bilinmeyen numara: Batı'yı tanıyoruz. Böyle ilerleyemez, Utku. Sana iki seçenek sunacak.

Bilinmeyen numara: Ya Çınar'dan ayrılmanı isteyecek ya da bu saçma sapan yatak arkadaşlığı ilişkisini bitirmek isteyecek.

Bilinmeyen numara: Çınar'dan ayrılmazsan ilişkiyi daha başlamadan bitirecek. Biliyorsun.

Bilinmeyen numara: O zaman ne yapacaksın? Batı'yı mı seçeceksin Çınar'ı mı?

Utku çevrimiçi.

Utku yazıyor...

Utku: Çınar'ı.

Görüldü.

Bilinmeyen yazıyor...

Görüldü.

Bilinmeyen yazıyor...

Bilinmeyen numara: Şaşırtmadın.

Bilinmeyen numara: Ne zaman doğru olan seçeneği seçtin ki? Beni hiç bir zaman görememen canımı yakıyor.

Utku: Kendini acındırma.

Bilinmeyen numara: Siktir git Utku.

Bilinmeyen numara: Sen daha benimle nasıl konuşman gerektiğini öğrenememişsin anlaşılan. Ama dert etme, ben çok güzel öğreteceğim.

Utku: Ne demek istiyorsun?

Bilinmeyen numara: Videoyu Çınar'ın telefonuna attım, işe bak ki telefonu hemen yanında :)

Bilinmeyen numara: Bakalım sevgilisini o halde görünce, ne tepki verecek?

Görüldü.

Utku çevrimdışı.

Bilinmeyen yazıyor...

Bilinmeyen numara: Koş bakalım Utku, zamanla yarışabilecek misin? Oldukça merak ediyorum.

Bilinmeyen çevrimdışı.

~

Bilinmeyen gergin... tahminler ne durumda?

UTKU (bxb)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin