Visszafelé a történteket emésztgettem, de hiába mert nem nagyon állt össze a kép. Komolyan vissza kellett gondolnom, hogy tényleg Bakugounál voltam e. Viszont ami sokkal jobban aggasztott, azok az érzések amiket kiváltott belőlem.
Sikeresen visszaértem úgy a szobába, hogy senkivel nem találkoztam. Valószínűleg most egy épkézláb mondatot nem tudnék senkivel váltani, de muszáj lesz összeszednem magam. Gyorsan megírtam a házimat, és tényleg csak egy picit szerettem volna pihenni, amikor a telefonom egymás után vagy 50x rezgett. Kezembe vettem a készüléket és lehúztam az értesítőpanelt.
A legjobb osztály💪🏻💙 30 új értesítés, 40, 50+...
Tenya Ida:Fél óra múlva mindenki legyen lent!!!!! Elkezdjük a takarítást.
Katsuki Bakugou:Megint okoskodsz pápaszem?
Denki Kaminari:Srácok mit akartok ti takarítani, minden tök tiszta.
...
Kb. így kezdődött a hatalmas csoportos veszekedés ahol mindenki osztotta a saját véleményét utána meg a másikat. Én meg mint valami csendes megfigyelő olvastam a beszélgetést. (tudom, hogy ti is szoktatok ilyet csinálni)
Lenémítva a telefont inkább elnyúltam az ágyon és betakarózva fordultam a fal felé. Mélyen beszívtam a takaró illatát aminek már csak nagyon kicsit volt Bakugou illata, de még érezhető volt. Tudat alatt tudtam, hogy vissza kellene már adom neki de hát amíg nem kéri vissza maradhat.
Épp csak lehunytam a szemem amikor valaki kopogott.
-Hát nem hiszlek már el titeket.-dunnyogtam és magamra húztam a takarót. A hívatlan vendék pedig nem zavartatva magát bejött a szobámba.
-Nagyon is jól tudom, hogy nem alszol.-szólt egy ismerős hang.
-Csak egy picit. Kérlek csak 5 percet.-dunnyogtam a takaró alól. Shoto nem zavartatta magát, leült az ágyra és konkrétan hanyattfeküdt.
-Nemááár!! Agyon nyomsz.-másztam ki a kuckómból mert érzetem, hogy ha valaki akkor ő biztosan nem fog hagyni aludni.
-Na végre már.-röhögött.
-Csak azért jöttem, hogy megkérdezzem eljössz e velem kondizni a takarítás után?
-Todoroki...-temettem az arcomat a tenyerembe.
-Tisztában vagy vele, hogy a 21. században élünk és rendelkezünk telefonnal?-kérdeztem keservesen, de nem válaszolt csak szomorúan nézett maga elé.
-Tudom...csak unatkoztam.-vonta meg a vállát. Nekem meg megesett rajta a szívem.
-Elmegyek veled na. Bár szerintem van aki szívesebben lenne veled.-kacsintottam rá, majd kipattantam az ágyból és teát kezdtem csinálni.
Shoto értetlenül nézett rám.
-Tipikus pali vagy.-legyintettem.
Megittuk a teát aztán elindultunk le, hogy kezdetét vegye a takarítás.
-Én még mindig nem értem mi ez a nagy cécó az új lány miatt.-mondtam miközben lefelé tartottunk.
-Szerintem csak jó benyomást akarunk kelteni elsőre.
Amikor leértünk csak Ida, Uraraka, Midoriya, Sero és Kaminari volt lent. Plusz egy csomó vödör, felmosó, tisztítószer és kendő...
-Sziasztook.-köszöntünk, a többiek mosolyogva integettek. Ida meg fel alá járkált mert az osztály nagy része még sehol nem volt.
-Hé Kaminari.-böktem meg a kis Pikachut.
-Na? Mizu?-vigyorgott
-Ha leöntelek egy vödör vízzel zárlatos leszel?
-Kaoooriii. Te olyan köcsög vagy.-pattant fel hírtelen és hátrálni kezdett, aminek köszönhetően megbotlott és Deku ölébe zuhant.
Persze mindenki sípolt a nevetéstől, időközben a többiek is leszállnigóztak, köztük Bakugou is.
-Na mi van Deku, már nem a lányokat szereted?-kérdezte röhögve a szöszi, mire persze mindenki nevetni kezdett. Szegény Izuku és Kaminari meg vörös fejjel makogtak az orruk alatt.
-Látom nagyon jó a kedvetek.-toppant be Mr. Aizawa, persze hogy egy szempillantás alatt csend lett.
-Szerintem mindenki találkozott már ezekkel az eszközökkel, ezért a használatuk bemutatását mellőzném.-mondta álmosan a tanár úr, mi meg majdnem elaludtunk állva.
-Kaptok másfél órát, hogy csillogjon az egész épület.-mondta ki kíméletlenül. Eltorzult arccal néztük a cuccokat, amolyan ha meg kell tenni akkor meg kell tenni fejjel.
Bakugou önelégült fejjel nézett körbe.
-Na nyomik én mentem pihenni.-röhögött önfeledten. Kár volt...
-Apropó Katsuki.-fordult meg Mr. Aizawa.
-Te velem jössz az irodába, segítesz a papírmunkában.- a szöszke fejéről egyből lehervad a mosoly, nekem meg be kellett fognom a számat, hogy ne röhögjem telibe.
Bakugou lehajtott fejjel kullogott Mr. Aizawa után.
Ida felosztotta ki mit csinál, és nagy nehezen nekiszomorodtunk a munkának.
Minával épp az ablakokat sikáltuk, Sero és Kirishima porolták a polcokat közvetlenül utánuk pedig Tokoyami és Jirou törölgetett vizes kendővel. A többiek porszívóztak szellőztettek és felmostak.
Egyszóval mind úgy néztünk ki, mint valami profi takarítószolgálat.
-Kirishima ott még poros a polc.-mutogatott Ida.
-Te nem csinálsz semmit csak okoskodsz.-tette csípőre a kezét Asui.
-Egyetértek.-pártoltam a béka lány mellett és mindenki egyöntetűen bólogatott.
Ida persze szabadkozott, de nem figyeltem mert rezegni kezdett a telefonom:
Bakugou💀:Meghalok, szenvedek. Én ezt nem bírom. 🥴
Kaori🦦:Maradj már, neked legalább nem kellett takarítani.
Bakugou💀:Szenvednél itt te dinka. 🖕🏻Hát szenvedtem én is rendesen. Miután csillogott villogott minden. Elmentünk vacsorázni és Todorokival egyöntetűen megszavaztuk, hogy ma mellőzzük a kondit.
Zuhany után fáradtan dőltem be végre az ágyamba és kényelmesen elnyúltam rajta.
Hírtelen ötlettől fogva kezembe vettem a telefonom, hogy írok Bakugounak, fogalmam sem volt, hogy mit vagy miért is írnék neki, egyszerűen csak jött az ötlet.
De megelőzött.Bakugou💀:Nem tudok aludni te dinka..
Kaori🦦:Hát sajnálom. Én tudok🤷🏻♀️
Bakugou💀:AKKOR ALUDJÁL TE NYOMI.
Kaori🦦: Ne kiabálj már te idegbeteg😤
Bakugou💀:Csak menj már aludni mert reggel megint álmos leszel. 🙄
Kaori🦦:Jó éjszakát durrogi🏙
Bakugou💀:Neked is csipkerózsika🥀
Vigyorogva néztem az üzenetet, azt hiszem ebből bajok lesznek.🌝
YOU ARE READING
1.A és a kollégium
FanfictionNakao Kaori felvételt nyert a U.A. gimibe. Ám a lány a többiekkel ellentétben nem szívleli az iskolát, viszont ahogy telik az idő egyre jobban megkedveli, úgy ahogy az osztályát is. Hiába ódzkodik a kollégiumtól ha nincs más választás muszáj lesz eb...