Másnap reggel késve keltem. Konkrétan volt fél órám elkészülni és beérni. A suliig szinte futottam, hogy időben bent legyek, ám mielőtt beértem volna és kifújtam volna a levegőt lendülettel nekifutottam valakinek..
-Oiii te béna nyomi figyelj már oda.-mordult fel egy ismerős hang. Miért pont ő?!
-Bocs siettem.-miért? Miért kell még jobban elbaszni a reggelem?
-Van még 5 perc te balek.-nézett rám Bakugou, mire én csak megforgattam a szemem.
Viszont így együtt mentünk az osztályig és eszembe jutottak Kirishima tegnapi szavai.
-Figyelj Bakugou-kezdtem mire ő valami furcsát dunnyogott.
-Tényleg nincs kedved eljönni pénteken?
-MEGMONDTAM HOGY VAN JOBB DOLGOM!!
-De NE KIABÁLJ már.-emeltem fel én is a hangom, mire többen oda-oda pillantottak.
-Tudod mit?!-álltam meg előtte hírtelen és a mellkasára böktem.
-Jobb is hogy nem jössz és nem rontod el a hangulatot a folyamatos durrogásoddal és azzal hogy mindenkit csesztetsz, lenézel és okítasz. Te sem vagy valami nagy szám..-néztem mélyen a szemébe.
Hírtelen megragadta a csuklómat és elrántotta a kezem a mellkasáról, ezzel közelebb rántva magához.
-Na ide figyelj te buta kis hercegnő.-sziszegte olyan közelről, hogy éreztem a meleg leheletét.
-Én nem azért járok ide hogy veletek bandázzak. Addig amíg ti eljátszadoztok a kis kertipartyn belőlem a világ legnagyobb hőse lesz.
-Egy délután alatt a legnagyobb hős? Jó vicc volt.-nevettem ki de álltam a tekintetét.
Hírtelen megszólalt a csengő mire mind a ketten összerezzentünk. Elléptem tőle és bementem a terembe.
-Véééééééégreee már!!-nézett rám Ashido mosolyogva.
-Azt hittem nem találod az iskolát.
-Dee, sajnos megtaláltam.-nevettem a rózsaszín lányra és leültem a padomhoz.
Bakugou egyből utánam jött be ami Kirishimának szemet is szúrt. Szemöldök ráncolva nézett rám mire csak odatátogtam neki hogy *GYŰ-LÖ-LÖM*.
Nevetve a fejét csóválta, majd hírtelen nyílt az ajtó és sírni csend lett. Ám nem a matek tanár hanem Mr. Aizawa lépett be.
-Jó reggelt. Nem húzom sokáig az időt, csak annyit szeretnék mondani, hogy két hét múlva érkezik egy cserediák hozzátok. Szóval elvárom, hogy addigra normalizáljátok magatokat és ne úgy viselkedjetek mint az állatok.-nézett ránk álmosan. Bár mindenki megragadt ott, hogy cserediák és hogy hozzánk.
Ezután a bejelentés után persze, hogy semmi értelme nem volt a matek órának.
-Szerintetek lány vagy fiú lesz?-kezdte Sero amint kicsengettek.
-Remélem valami jó nő lesz.-csorgatta a nyálát Mineta.
A srácok egésznap ezen a témán lógtak, de én fejben nagyon máshol jártam, amit a lányok elég hamar ki is szúrtak. Nem csoda szinte egész nap füstölt a fejem a méregtől.
-Történt valami Kaori?-nézett rám aggodalmasan Uraraka.
-Dehogy, dehogy semmi.-legyintettem mosolyogva de a szemem sarkából észrevettem, hogy Bakugou összehúzott szemekkel méreget. Legszívesebben esőfelhőt raknék a feje fölé, ami minden egyes szavánál villámot szór. ⚡️
Todoroki is kíváncsian fürkészni kezdett, de csak a fejemet ráztam, hogy majd hazafelé elmesélem.
-Akkor péntek fél 5?-kérdezte Kaminari hírtelen.
-Nekem okés.-mondták a többiek, és én is bólogattam.
Ők még tervezgették a grillezést, én pedig inkább kimentem a teremből. Túl nagy volt a nyüzsi és ki akartam szellőztetni a fejem. A folyosó végén az ablakban könyökölve bámultam le az udvarra.
Pechemre Kirishima utánam jött és engem utánozva a párkányra támaszkodott.
-Szokatlanul csendes vagy ma kiscsaj.-mondta mire hosszasan kifújtam a levegőt.
-Csak szar napom van.-nincs mit szépíteni, ez tényleg az.
-Csak ennyi?-lökte meg a vállam mosolyogva, mire furcsán néztem rá.
-Nem vagy vicces..
-Na mégis csak van valami más is itt.-némán bólintottam.-Mit alkotott a szőke herceg?
-Milyen szőke herceg? Ez inkább szőke démon.
-Ahhah.-kezdett el nevetni
-Kirishima gonosz vagy-nevettem mostmár én is.
-Csak látni akartam, ahogy mosolyogsz.-nézett mélyen a szemembe majd magához húzva megölelt.
ESTÁS LEYENDO
1.A és a kollégium
FanficNakao Kaori felvételt nyert a U.A. gimibe. Ám a lány a többiekkel ellentétben nem szívleli az iskolát, viszont ahogy telik az idő egyre jobban megkedveli, úgy ahogy az osztályát is. Hiába ódzkodik a kollégiumtól ha nincs más választás muszáj lesz eb...