Nekem is kell ilyen hálózsák

1K 68 9
                                    

Másnap reggel előbb felkeltem minthogy az ébresztő jelzett volna. Az órára néztem 5:40. Basszus már, csak én lehet ilyen béna, most mit fogok csinálni 7-ig? Mivel visszaaludni nem tudtam, elkezdtem tenni-venni a szobámban. Igen reggel 3/4 hatkor. *ügyes vagy Kaori nem is te lennél*. Talán bennem van a félsz és izgulok picit. De ezt a világért nem vallanám be senkinek.
Épp indultam volna le kávézni amikor megszólalt a telefonom..most kellett volna kelnem.
-KUSSOLJÁL MÁR EL-néztem agresszívan a készülékre, mintha csak azt vártam volna, hogy visszaszóljon, hogy hülye liba te állítottál be.
Lecsoszogtam a konyhába ahol anya kávét ivott és valami újságot olvasott.
-Jó reggelt kincsem.-nézett rám mosolyogva. Hogy lehet anyám hajnalok hajnalán ilyen vidám. Viszonoztam a köszönést és én is ittam egy kávét. De jobbnak láttam vissza felmenni, minthogy anya papolását hallgassam az első napról..
Elkezdtem készülődni és a tükör előtt állva vizsgálgattam az egyenruhát. Semmi extra. Mintha egy normális sulis egyenruha lenne. Bár már régen nem tudom mi számít normálisnak..
Írtam Shoutonak hogy megyünk e együtt de csak ennyit írt vissza:
Shouto❄️🔥:Ne akarj egyből előítéleteket kapni, hogy már most velem mutatkozol.
Kaori🍱:Aki előítéletes az te vagy...
Shouto❄️🔥:...🥱
Úgy utálom amikor ilyen, nem játszhatja örökre a magányos farkast. Még akkor sem ha jól áll neki.
Nagy nehezen eltelt az idő és már indulhattam is. A suli 20 percre volt gyalog, szóval volt időm felkészülni a sok elitista majomra. Végül pedig tudatosult bennem hogy mától én is az ő táborukat fogom erősíteni.
Már messziről láttam az iskola logóját U.A. persze mindenkinek nyomjuk a képébe, hogy mi mennyire flancos suliba járunk.
Mély levegőt véve beléptem az iskola kapuján, hurrá tündérország megjöttem. A portán útbaigazítást kértem, hogy hol van az osztály és egy túlbuzgó srác lelkesen magyarázta hogy:
-Ott balra aztán fel, jobbra, megint balra folyosó vége utolsó ajtó.-nem labirintusosdit akartam játszani ember. Nagy nehezen odataláltam és megláttam a termünket. HATALMAS betűkkel rajta, hogy 1.A. Váó itt minden olyan nagy... A teremből ordítozás hallatszódott ki, hova jöttem én? Ez valami elvonó igazából?Hazudtál nekem anyu..🥺Beléptem a terembe ahol már egész sokan ott voltak. Pár lány egyből odajött hozzám:
-Sziaaa Mina Ashido vagyok, ők pedig itt Uraraka Ochaco és Asui Tsuyu.-hírtelen meg sem tudtam szólalni de azért sikerült kimakognom a nevem.
-Sziasztok.  Nakao Kaori vagyok.-talán de csak talán nem is olyan rossz ez az osztály.
-UUUU akkor te vagy Todoroki Shouto unokahúga igaz?-kérdezte Uraraka. Erre a mondatára pedig a lányok csodálkozva néztek rám, és a többi fiú is odakapta a fejét.
-Öhhh..ühümm igen.-hát erre nagyon nem tudok mit mondani. Tényleg az vagyok. Amint ezt kimondtam egy magas szemüveges srác állt meg előttem.
-Jó reggelt Ida Tenya vagyok. Üdvözöllek az 1.A osztályban-te jó ég mit van ez így ráizgulva. Válaszolnom sem sikerült mert egy hang a terem végéből közbeszólt:
-Mit vagytok úgy oda azért a féloldalas baromért, meg ezért a kis fruskáért? Mindenki tudja hogy ÉN vagyok itt a legjobb! 💥-a tekintetem a hang irányába vándorolt. Szőke kócos haj, vörös szinte vérben izzó szem és hát egész izmos test. Ezt még így is észrevettem hogy egyenruha van rajta. Élőben kevésbé nézett ki idegroncsnak.
-Kit tisztelhetek a jelenlétedben pukkancs?-a többiek halkan kuncogni kezdtek.
-KUSSOLJ MÁR DEKU.-nézett gyilkosan egy zöld hajú szeplős srácra aki a kedves szavaktól összerezzent... mintha csak ő nevetett volna.
-Bakugou Katsuki-köpte oda, de jó fej ez a szöszi..
Hírtelen megfagyott a levegő, oda sem kellett néztem, tudtam hogy Todoroki jött meg..
Hamarosan az osztály többi tagja is megérkezett, mi addig beszélgettünk néha pedig jót nevettünk Bakugoun aki csak azt hajtogatta, hogy ő itt a góré és mindenkit lenyom. Egy idő után sok lett már
-DE NYOMD MÁR EL MAGAD SENKI NEM KÍVÁNCSI RÁD. SZEDJÉL GYÓGYSZERT INKÁBB HOGY LENYUGODJ TE EGYETEMI.-kiabáltam rá hírtelen mire mindenki csak kíváncsian nézett.
Válaszolni viszont nem volt ideje mert bejött az oszi.
Vagy igazából begurult, beugrált, igazából fogalmam sincs mert egy sárga hálózsákba volt a pali. Mindenki leült a helyére és csendben vártuk hogy mi lesz.
Végignézve az osztályfőnökön tényleg kezdtem azt hinni hogy az elvonóra jöttem. Kócos haj, korom fekete karikás szemek. Meg ez a hálózsák. Amúgy eskü tetszik. Óra után megkérdezem honnan van és holnap már lehet hogy én is ilyenben jövök. 🤔
-Na végre már-szólalt meg rekedtes mély hangon.
-Aizawa Shouta vagyok az osztàlyfőnökötök. Ne várjon senki évnyitót, igazgatói beszédet, bátorító szavakat. Ez nem az a hely. Van 15 percetek átöltözni és kezdjük a felmérést. Aki a legrosszabban teljesít az páros lábban repül. Igyekezzetek..-ezzel kivánszorgott a teremből. Mi pedig sokkos állapotban bámultunk magunk elé.
Lehet tündérország kapuja eggyel odébb volt...

1.A és a kollégium Where stories live. Discover now